Thema
Valvoja: Moderators
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Thema
Ilmassa on havaittavissa ikuisuus kysymyksen aineksia. Onko uusi Thema nyt niin paha, että pyyhkisit sen pois maailman kartalta? Vai kiinnostaisiko ehkä sittenkin kokeilla korttelin ympäri?
Puristit tietenkin kaiholla muistelevat vanhaa Themaa ja ajattelevat, ettei Chryslerin johdannainen voi olla mitenkään Lancia. Minä taas katselen automerkkiä, mikä minun iän on ollut enemmän ja vähemmän unohduksissa suomessa ja ajattelen, että Thema on oikein komea ilmestys siinä missä Thesis ja Deltakin ovat.
Lainaan asteikon TopGearilta, jos jollain on ongelmia saada selvä juu tai ei, niin nyt on 2 välissä
Hyviä perusteluja ei palkita, mutta laittakaa ihmeessä, se erottaa laatufoorumit suomi24:stä
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Re: Thema
No onhan se. Onko se Lancia? En tiedä vielä.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
- pitkämies
- Viestit: 2457
- Liittynyt: 04 Heinä 2007, 17:49
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Re: Thema
Kyllähän tuolla sen korttelin kiertäis.....sisusta ainakin on mielestäni paaaaljon nätimpi kuin se hyrslerin alkuperäinen legopalikka-muovista kasailtu......kunhan hiukan omalaatuisemmaksi olisivat vielä tuota koria uskaltaneet viilailla.
"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Thema
Nyt siinä on mukana joku pieni eurooppalainen touchi, joka saa tuon kulkineen näyttämään autolta. Huomattavasti komeampi kuin alkuperänsä. Sitä en ihan suoraan osaa sanoa, onko se juuri Lancia, kun ne eivät mulle muuten tuttuja ole. Jaettu plattis ei tosin ainakaan mua kummemmin kuohauta, kun alkuperäinenkin Thema on Tipo4 -tuotos - toki plattiksen jakajat vähän eroavat eri generaatioissa.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Thema
Alkuperäinen 300C ei ollut ollenkaan kehno autona. Tässä on korjattu sen pahimmat viat (en ota kantaa siihen, kuuluiko merkki niihin.) Enemmän persoonallisuutta olisin ulkopuolelle kaivannut, mutta Thesiksen menestyksen (...) jälkeen sellaisen kanssa haluttaneen olla (yli)varovaisia. Ja ehkä tätä nyt ei niin paljoa ole odotettukaan myytävän, että hommaan olisi enemmälti vaivauduttu - ehkä enemmänkin välimalli malliston puutteita paikkaamaan. Voisin kuvitella jopa ajavani tällaista. Keihäspokat päässä pistettiin cool.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
-
- Viestit: 96
- Liittynyt: 02 Helmi 2012, 18:17
- Car(s): 159 JTDm 2.4 Q-Tronic -08 Berlina
- Paikkakunta: Hellsinki
Re: Thema
Kyllä ton kehtais parkkiin pyöräyttämään. Aika pienillä muutoksilla on sysleristä saatu ihan mukavan näkönen peli.
Eihän se tietenkään mitenkään älyttömän persoonallinen ole, eikä varmastikaan "aito Lancia", mut tää vaan on tää maailman aika mikä tuommosta tekee.
Eihän se tietenkään mitenkään älyttömän persoonallinen ole, eikä varmastikaan "aito Lancia", mut tää vaan on tää maailman aika mikä tuommosta tekee.
-
- Viestit: 217
- Liittynyt: 03 Joulu 2009, 11:19
- Car(s): Saabi (ex 147 GTA & GTV 2.0 & 166 3.0 & 166 2.5 & Spider 3.0 & Brera 3.2)
- Paikkakunta: Hki
Re: Thema
Italialainen iloisuus ja keveys puuttuvat. Niinkuin valitettavasti on puuttunut jo Alfaltakin jo tovin. Kolmella ja puolella eurolla paivä ajelisin....
Re: Thema
Roomassa tuli nähtyä viime viikolla pari uutta Themaa. Jonkun virkamiehen auto tämä, sininen valo isketty katolle.
Mielestäni auto on hienosti paranneltu 300 C, mutta en miellä sitä Lanciaksi. Samaa mieltä olen myös Lancia Voyagerista, tyylikkäämpi kuin lähtökohtansa.
Mielestäni auto on hienosti paranneltu 300 C, mutta en miellä sitä Lanciaksi. Samaa mieltä olen myös Lancia Voyagerista, tyylikkäämpi kuin lähtökohtansa.
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Thema
Keula:
Muuten:
Lancia? En tiedä. Mutta kyllä sillä korttelin tai parikin kiertäisi. Ehkä enemmänkin, jos rikastuisi
Muuten:
Lancia? En tiedä. Mutta kyllä sillä korttelin tai parikin kiertäisi. Ehkä enemmänkin, jos rikastuisi
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Re: Thema
Kuten IlkkaL tuossa totesikin, italialaistyylinen keveys ja hauskuun puuttuu, mutta noin muuten pelkkänä autona katsottuna päädyin vaihtoehtoon Cool. Miksi? Tyylikkäämpi kuin 300C.
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
-
- Viestit: 49
- Liittynyt: 08 Helmi 2012, 02:19
- Car(s): 159 2.4 JTDm -06 & Porsche 911 Carrera 4 -01
(Ex 156 2.0 JTS Giugiaro FL) - Paikkakunta: Tampere
Re: Thema
Aluksi laitoin uncool, toi eka kuva ei niin säväyttänyt mutta toi alempi sai jo heti syttymään. Kyllä itselle kelpais, merkki sen kun parantaa. Hieno koriupgrade kaikenkaikkiaan.
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Thema
Tykkäsin alkuperäisen 300C:n "sutenööriauto" -meiningistä ja tykkäsin kovasti myös Themasta. En kuitenkaan oikein innostu siitä, että amerikkalaiseen autoon lyödään perinteisen italialaisen automerkin logo ja sitten väitetään, että jenkki muuttuu makaronilaatikoksi. Mutta kai tuolla ajelisi, vaikka uncool vastasinkin.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Thema
Kyllä minä voisin kuvitella moisella rattia käänteleväni. Virallisilla nettisivuilla aikas makeita kuvia sisätiloista ja tuntuu porukalta menneen ohi, tai minulla väärää luuloa, ettei tuo koppakaan ole täysin sama kun vanha 300C. Toki se näyttää pitkälti samalta, ja alustakin samaa perua, mutta Cryslerihän oli tuosta uutta mallia tekemässä muutenkin, mutta Italian pojjaat pääsi väliin, jolloin sisusta meni uusiksi ja keulaan lyötiin Lancin logo.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Thema
100% Lanciaksi tuota on vaikea hyväksyä. Tosin viimeinen 100% Lancia taidettiin tehdä ennen vuotta '66.
Näin ollen valitsen pitkin hampain vaihtoehdon 'cool', oikea vaihtoehto olisi voinut olla 'lukewarm' Eli voisin tuollaisen kuvitella omistavani, tosin ilman suurempaa sydämmen paloa mutta myöskin ilman monen muun laitteen aiheuttamaa sielun ja elämänhalun häviämisen fiilistä.
Erikoisbonuksena tietysti takaveto.
-Tazio
Näin ollen valitsen pitkin hampain vaihtoehdon 'cool', oikea vaihtoehto olisi voinut olla 'lukewarm' Eli voisin tuollaisen kuvitella omistavani, tosin ilman suurempaa sydämmen paloa mutta myöskin ilman monen muun laitteen aiheuttamaa sielun ja elämänhalun häviämisen fiilistä.
Erikoisbonuksena tietysti takaveto.
-Tazio
- EBITDA
- Viestit: 1858
- Liittynyt: 04 Elo 2009, 17:46
- Car(s): 159 SW, Crosswagon, 155, Spider, Evo
- Paikkakunta: Hämeenlinna/Rauma
Re: Thema
Päädyin uncooliin, lähinnä tosin merkkikikkailun takia. Eikä uusi Thema muutenkaan edusta mielikuvaani Lanciasta. Ei silti, kelpaisi kyllä itselleni käyttikseksi. Ja kuten tazio mainitsee, pointsit takavetoisuudesta.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Thema
Käytännössä n. '70. Fiathan otti firman haltuun loppuvuonna '69. Mitä merkkikikkailuihin tulee, niin Zeta ja Phedrahan olivat käytännössä PSA:ta, tehtiinkin Ranskassa, joten on tätä ennenkin harrasteltu.Tazio kirjoitti:100% Lanciaksi tuota on vaikea hyväksyä. Tosin viimeinen 100% Lancia taidettiin tehdä ennen vuotta '66.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Thema
Joo, tarkoitin, että viimeinen oikea Lancia olisi esitelty '66 mutta jos ajatellaan, että Fulvia HF olisi sellainen se taisikin olla jo '65 ja perus Fulvia jo '63? Tietysti Stratos taisi olla vielä täysin omaa työtä, joten silloin kyse olisi vuodesta '70. Joku Lancia-spesialisti varmaan korjaa, täydentää?mutt kirjoitti:Käytännössä n. '70. Fiathan otti firman haltuun loppuvuonna '69. Mitä merkkikikkailuihin tulee, niin Zeta ja Phedrahan olivat käytännössä PSA:ta, tehtiinkin Ranskassa, joten on tätä ennenkin harrasteltu.Tazio kirjoitti:100% Lanciaksi tuota on vaikea hyväksyä. Tosin viimeinen 100% Lancia taidettiin tehdä ennen vuotta '66.
Peruspointti kuitenkin se, että niitä täysiverisiä Lancioita ei ole ihan viime aikoina näkynyt.
-Tazio
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Thema
Tulee mieleen erään paikallisen Alfa-huoltomiehen sanat: "Eihän Alfoja ole tehty vuosikymmeniin enää. Sullakin on vaan sportti-fiiatti"
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- ossiwho
- Viestit: 74
- Liittynyt: 09 Helmi 2012, 17:11
- Car(s): Vw golf gti -06
Scirocco Mk1 -74
EX. Alfa Romeo 159 2,4 jtdm - Paikkakunta: Salo
Re: Thema
Omasta mielestä etusäleikköä pitäisi saada suuremmaksi! ja tyhjä tila etuvalojen ja sumareiden välissä täyttää jotenkin
jotenkin vaan ei toi maski sovi muuhun autoon ainakaan omasta mielestä...
jotenkin vaan ei toi maski sovi muuhun autoon ainakaan omasta mielestä...
- Streider
- Viestit: 491
- Liittynyt: 12 Joulu 2011, 13:07
- Car(s): Opel Insignia GS -19
Honda Civic 1.6i DOHC -89
Honda Accord 2.0i tourer -07
Volvo V90CC D5 AWD -19
ex. Giulia 2.0 turbo benzina AT8 Super -17, 156 V6 + kaikenlaista.. - Paikkakunta: Otalampi
Re: Thema
Jos ei oteta huomioon merkki-kikkailuja ja muita häslinkejä, vaan keskitytään pelkästään ulkonäköön, niin kyllä tuo mötkäle minulle henkilökohtaisesti kolahtaa. Nykyautot ovat suureksi osaksi tylsiä, tuossa on jotain särmää. Ainakin hienompi kuin "edeltäjänsä" - ja nyt puhun kolmesatasesta c:stä. Eli Cool, edustava, särmää löytyy. 300C oli ihan komea, nyt siitä on saatu vielä edustavampi.
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: Thema
Tuskin oudompi edes eroa huomaa uuden ja vanhan välillä.
- Liitteet
-
- P1040935 pieni.jpg
- (461.78 KiB) Tiedosto ladattu 2835 kertaa
- routasydän
- Viestit: 1555
- Liittynyt: 18 Tammi 2009, 13:29
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Re: Thema
Ei merkki autoa pahenna vai miten se nyt meni . Cool laitoin minäkin. Ihan sama mikä merkki on keulalla, jos auto on hyvä. Tuon hyvyydestä ei voi vielä sanoa mitään, mutta mukavan särmikkään ja edustavan näköinen. Ei ihan niin gangsta kuin edellinen 300c, josta pidin kyllä myös. Ihan mukavasti tuo ulkonäkönsä puolesta poikkeaa positiivisesti massasta.
- Janne
- Viestit: 2015
- Liittynyt: 19 Huhti 2004, 21:12
- Car(s): Käyttöharraste 155 V6 -92, Exät: 159 SW 1750 TBi Business Centenary -11, 156 SW 1.8 TS Super -01, 75 TS -89. Käyttis: Bmw X1 -18
- Paikkakunta: Oulu
Re: Thema
Autossa sinällään ei varmaan ole mitään vikaa, mutta oishan siitä voinut Lancian nimissä tehdä huomattavasti paljon paremman näköisen. Tuommoisenaan ei minusta edusta merkin mielikuvaa juurikaan. Pelkkä logo keulalla ja erilainen sisusta ei riittäisi minulle.
Alfa Romeo 155 V6 1992
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Re: Thema
Cool, mutta mielummin olisin nähnyt Lancian pohjalta pykätyn Chryslerin.
Eli Thesis II olisi coolimpi, mutta on tuokin monia kilpailijoitaan kiinnostavampi.
Eli Thesis II olisi coolimpi, mutta on tuokin monia kilpailijoitaan kiinnostavampi.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Thema
Cooliin päädyin itsekkin. Saahan italialaisilla merkellä olla myös raskaamankin oloisia autoja, ei niitä voi volvolle yksin jättää Onneksi ei edes yritä olla kevyt ja "sprintterimäinen" - urheliu, en pakettiauto termejä lainaten - siitä olisi tullut sitten sekasotku.
Kun tuosta Griffithin kuvasta olisi saannut version, jossa takana oleva vitonen olisi ollut vieressä, olisi hauska vertailla, kun minusta BMW yrittää näyttää kevyemmltä kuin on?
Merkkikikkailu on valitettavasta tämän ajan henki, on se hauskaa ostaa A3 audi ja sitten ruuvvaila sinne skodan osia, on paljon samaa...
Kun tuosta Griffithin kuvasta olisi saannut version, jossa takana oleva vitonen olisi ollut vieressä, olisi hauska vertailla, kun minusta BMW yrittää näyttää kevyemmltä kuin on?
Merkkikikkailu on valitettavasta tämän ajan henki, on se hauskaa ostaa A3 audi ja sitten ruuvvaila sinne skodan osia, on paljon samaa...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- lerppu
- Viestit: 4081
- Liittynyt: 03 Touko 2011, 16:05
- Car(s): Ei Alfaa Ex: Giulietta MA tct & T-Jet, 166 busso, 2 x MiTo tct, GT JTS
- Paikkakunta: Metsälä
Re: Thema
Vakavasti epäviileä. Sori. Tunnen intiimisti edellisen 300C:n ja sen serkut Dodge Magnumin sekä Chargerin. Kahta viimeistä kuljettanut puolipallon muotoisella palotilalla varustetulla moottorilla ja 300C:tä joutunut ajamaan paljon Mersun nokivasaralla "parannettuna". Omistin itse aikoinani 300M mallin ja 300C oli visuaallinen sekä vetotapa parannus edelliseen, muutoin kaikin puolin heikennys. Auto oli tunnoton ja laaduton. Lisäksi hankintaa saattoi perustella vain Gansta-fiilistelyllä. Kotimarkkinoillaan 300C suuntautuikin latinalaiselle yhteisölle sekä Afrikasta polveutuvien henkilöiden käyttöön. Suomessa kumma kyllä isäni käyttöön... Vehnänvaalea parimetrinen Satakuntalaismies ei mielestäni kuulunut autoon sen paremmin kuin Lancia-merkkikään.
Tunteellahan näitä viedään, joten tunteella tuli perustelu.
Tunteellahan näitä viedään, joten tunteella tuli perustelu.
- Raimo Miettinen
- Viestit: 2339
- Liittynyt: 01 Loka 2008, 00:58
- Viesti:
Re: Thema
En kyllä lämpene badgeneeringille, vaikka 300C onkin ulkoisesti viettelevä.
- mutt
- Viestit: 3972
- Liittynyt: 08 Kesä 2004, 22:34
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Re: Thema
No sehän järjestyy helposti!Vittorio Jano kirjoitti:Cool, mutta mielummin olisin nähnyt Lancian pohjalta pykätyn Chryslerin.
http://www.chrysler.co.uk/delta" onclick="window.open(this.href);return false;
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
Re: Thema
kyllähän moisella ameriikan lankisella kehtaisi nakkikoppia kierrellä joten vastasin cool..
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: Thema
Vastasin cool, vaikka Chrysler mieleen puskikin heti 2 sekunin jälkeen. Sinänsä ei ole rysleriä vastaan mitään mutta se on aina miinusta jos tulee kopio fiilis. "Badge engineerin" sinänsä ei jaksa tän päivän maailmassa hetkauttaa, ehkä pitäisi. Lisäksi tuota säleikköä olisi pitänyt vielä jotenkin muokata. Eniten mietityttää alusta ja ajettavuus. Takaveto on myös plussaa.
Kyllä tuonne kieron poliitikon tai mafiapomon helposti kuvittelee
Kyllä tuonne kieron poliitikon tai mafiapomon helposti kuvittelee
Ayrton Senna da Silva forever
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Thema
Eli autoilun syvimmän olemuksen tunnistava ja sitä harjoittava - arvovaltainen tuomaristo on kääntymässä Cooliin? No tulipahan sekin selvitettyä - Miten kävisi esim. Bella Italiassa? Oma veikkaus olisi, että ensiksi katsottaisiin nenän vartta pitkin, sitten huomattaisiin, että näyttää hyvältä ja alettaisiin lämpeämään pikku hiljaa - kotimatkalla sanottaisiin, että on se ihan OK laitos?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Herra Salo
- Viestit: 691
- Liittynyt: 29 Heinä 2006, 23:22
- Paikkakunta: Nokia
Re: Thema
Cool, sillä jo alkuperäinen 300 miellytti asenteellaan. Eipä se siitä huonommaksi oikein voi faceliftillä ja Lancian merkillä muuttua. Vaikka ei tietysti oikein aidoksi italialaiseksikaan. Mulle kelpaisi kyllä!
Ammattiautoilua vuodesta 1998 ja Alfailua vuodesta 2004.
-
- Viestit: 1472
- Liittynyt: 02 Helmi 2011, 08:48
- Car(s): Ex: 33 QV, 155 TS, 156 GTA, 156 JTD m-jet
Nykyiset Giulietta MA+TCT ja Linea T-Jet - Paikkakunta: 16900 ja syvällä.
Re: Thema
Tyylikkääksi italialaiseksi modattu 300C? Sub zero irtos täältä. 300C olis muuten ollut upea laite, mutta tuo keula... Ziisus, että on saatu väsyneen näköinen. Aikoinaan proto-kuvina esiintynyt Dodge-konversiokin sisälsi "runkkua" n. 400% enemmän, kuin tuo 300C:n toteutunut keula.
- Karpo
- Viestit: 110
- Liittynyt: 16 Loka 2010, 12:48
- Car(s): Dedra 2.0i.e + muita italoja
- Paikkakunta: Parainen
- Viesti:
Re: Thema
Tää on taas vähän fifty-sixty -osastoa. Tuo on toisaalta aivan liian möhkö Lanciaksi, toisaalta 3 kertaa hienompi kuin alkuperäinen.
Hyvä että siitä on tehty oikeasti erilainen, eikä vaan lätkäisty merkkejä vaihtoon. Uudempien Chryslerien (ja Dodgen) suurin ongelma oli mielestäni aivan hirveä sisusta.
Ps. En ymmärrä tuota mussutusta Fiatin alaisuudesta. Fiatin omistukseen "joutuminen" oli sekä Alfalle että Lancialle lottovoitto. Mielummin italialaisten omistuksessa kuin jonkun p*rkeleen saksalaisten...
Hyvä että siitä on tehty oikeasti erilainen, eikä vaan lätkäisty merkkejä vaihtoon. Uudempien Chryslerien (ja Dodgen) suurin ongelma oli mielestäni aivan hirveä sisusta.
Ps. En ymmärrä tuota mussutusta Fiatin alaisuudesta. Fiatin omistukseen "joutuminen" oli sekä Alfalle että Lancialle lottovoitto. Mielummin italialaisten omistuksessa kuin jonkun p*rkeleen saksalaisten...
Re: Thema
^ No eihän se viimesin Deltakaan ole minkään siron näköinen, joten eiköhän tuokin sovi joukkoon.
Itsellä ei tuosta ole puolesta tai vastaan mitään. Jotenkin ei herätä minkäänlaisia fiiliksiä.
Äänestyksestä puutuu vaihtoehto Hohhoijaa (lue haukotus).
Itsellä ei tuosta ole puolesta tai vastaan mitään. Jotenkin ei herätä minkäänlaisia fiiliksiä.
Äänestyksestä puutuu vaihtoehto Hohhoijaa (lue haukotus).
One life, live it!
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Re: Thema
WordKarpo kirjoitti: En ymmärrä tuota mussutusta Fiatin alaisuudesta. Fiatin omistukseen "joutuminen" oli sekä Alfalle että Lancialle lottovoitto. Mielummin italialaisten omistuksessa kuin jonkun p*rkeleen saksalaisten...
-Tazio
Re: Thema
Karpo kirjoitti:Tää on taas vähän fifty-sixty -osastoa. Tuo on toisaalta aivan liian möhkö Lanciaksi, toisaalta 3 kertaa hienompi kuin alkuperäinen.
Hyvä että siitä on tehty oikeasti erilainen, eikä vaan lätkäisty merkkejä vaihtoon.
no eihän siinä ole oikeastaan muuta tehty kuin logo vaihdettu keulaan...
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... ter%29.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://commons.wikimedia.org/wiki/File: ... _NHTSA.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
- tumbe
- Viestit: 706
- Liittynyt: 27 Huhti 2006, 16:14
- Car(s): BMW F11 Ex: Insignia ST 1.6t, 159 2.4, 156 ts
- Paikkakunta: Tampere
Re: Thema
Tuli ajettua tuota uutta Rysleria joulukuussa pitkin Californiaa. Jätti ristiriitasen mielikuvan. Jos Lancia versio on yhtään parempi kuin tuo jenkki versio
niin voisin kyllä harkita omistavani joskus.
niin voisin kyllä harkita omistavani joskus.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Re: Thema
Onkos tuon jenkki-cryslen sisusta tyypillistä halpaa jenkkiämpärimuovia vai onko käytetty samoja ylellisiä, tai ainakin ylellisen näköisiä, sisuskaluja kabiinissa, kuin Lanciassa?
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Thema
Jenkki-ryslen nahkasisustakin tuntuu jotenkin lapselliselta.. Ja taisihan se aika muovisen oloinen olla. Ei ole tullut istuttua kuin tuollaisessa taksissa. Ja aika haparat muistikuvat, täytyy myöntää.