156 2.0 TS 98-00 eroavaisuudet?
Valvoja: Moderators
156 2.0 TS 98-00 eroavaisuudet?
Jou!
Onko malliin tehty millaisia muutoksia 98-00 välillä?
-jr
(156 edelleen kiikarissa - perjantaina on tarkoitus
käydä pääkaupunkiseudulla katsastamassa muutama
yksilö ja ehkäpä kaupatkin syntyy...)
Onko malliin tehty millaisia muutoksia 98-00 välillä?
-jr
(156 edelleen kiikarissa - perjantaina on tarkoitus
käydä pääkaupunkiseudulla katsastamassa muutama
yksilö ja ehkäpä kaupatkin syntyy...)
- MP
- Viestit: 780
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 13:01
- Car(s): Accord :-(. ex-Alfat: 156TS, 156V6, 166TS
CBR1000RR Fireblade, Lynx Rave 600 etec - Paikkakunta: Oulu
Mulla on 2000 Huhtikuussa tehty 2.0 TS. Airbageja on neljä, puuratti on vaihtunut nahkarattiin ja vaihdekepin nuppi on nahkaa puun sijaan ja kojetaulun keskiosa alumininvärinen. Hepoja on vielä 155 (syksyllä tuli vasta 150-versio). Penkkien selkänijissa ei ole enää kirjailtuja Alfa-merkkejä kuten vanhemmissa.
Muita päällisin puolin näkyviä eroja ei ole. Muitakin pikkufiilauksia/parannuksia on varmaan tehty, mutta ei näy ulospäin.
osta multa kyseinen hopeinen Alfa pois Sportwagonion tilalta. Mittarissa on 80 tkm, kahdet aluvanteet, huollettu, hälytin, vakionopeuden säädin, CD-boxi. Sähkölasit myös takana. Vasta katsastettu - Seuraava katsatus vasta 2005.
Muita päällisin puolin näkyviä eroja ei ole. Muitakin pikkufiilauksia/parannuksia on varmaan tehty, mutta ei näy ulospäin.
osta multa kyseinen hopeinen Alfa pois Sportwagonion tilalta. Mittarissa on 80 tkm, kahdet aluvanteet, huollettu, hälytin, vakionopeuden säädin, CD-boxi. Sähkölasit myös takana. Vasta katsastettu - Seuraava katsatus vasta 2005.
MP
Ihan mielipide kysymys, mutta puuratti sopii alfaan mielestäni paremmin kuin hyvin.
Toinen asia on, että haluaako uudemmalta näyttävän muoviratin (nahkapäällysteellä).
Sähköissä ollaan ymmärtääkseni menty parempaan suuntaan lähes joka vuosi, joten uudempi on parempi. Moottori tosiaan uudestui 2001 vuosimalliin mennessä - sama kuin 147:ssa. Pienempipäästöinen (euro3) ja siten pienempitehoinen. Muita muuttuneita osia en tiedä, kuin lohko ja kampiakseli. Syytä niidenkään muuttamiselle en tiedä.
Toinen asia on, että haluaako uudemmalta näyttävän muoviratin (nahkapäällysteellä).
Sähköissä ollaan ymmärtääkseni menty parempaan suuntaan lähes joka vuosi, joten uudempi on parempi. Moottori tosiaan uudestui 2001 vuosimalliin mennessä - sama kuin 147:ssa. Pienempipäästöinen (euro3) ja siten pienempitehoinen. Muita muuttuneita osia en tiedä, kuin lohko ja kampiakseli. Syytä niidenkään muuttamiselle en tiedä.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori