No niin. Tulipa hankittua käyttämätön Pininfarinan suunnittelema Alfa Romeo -kello 70-luvun alkupuolelta. Laadukas sveitsiläinen Orfinan koneisto. Ensimmäisiä kvartsikelloja. Täyskultainen lasikehys ja 32 kpl kultaisia koristeruuveja teräshihnassa (ei kullattuja). Auto (164) on tosin uudempaa vuosikymmentä, mutta menkööt nyt.
Uskaltaisko sanoa... No uskaltaa: Aika ruma tuo värikäs Alfa-logo. Olis vähän hillitymmät värit (vaikka kullan värisenä), niin olis mun mielestä nätimpi. Mutta mikäs minä olen herra Pininfarinan designiä arvostelemaan
Tulihan se sieltä
Kello on niin ruma, että on kaunis
Eikös näin ole joidenkin Alfojenkin kanssa.
Se puolustukseksi sanottakoon, että tiuku on paljon parempi luonnossa kuin kuvissa.
2TS kirjoitti:Tulihan se sieltä
Kello on niin ruma, että on kaunis
Eikös näin ole joidenkin Alfojenkin kanssa.
Se puolustukseksi sanottakoon, että tiuku on paljon parempi luonnossa kuin kuvissa.
no hyvin istuu alfistin ranteeseen joka tapauksessa...
Sattuipas tällaiset vanteet silmään http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=243537" onclick="window.open(this.href);return false; Elikkäs ilmoituksen mukaan ilmeisesti Pininfarinan käsialaa. Bemarin jaolla siis. Mielellään nuo ostaisi lähinnä nimen takia, mutta aika vaisuksi on tuo design tuossa mielestäni jäänyt.