156/147 gta:n omistajille kysymys ja muillekin

Alfoista

Valvoja: Moderators

Vastaa Viestiin
Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

156/147 gta:n omistajille kysymys ja muillekin

Viesti Kirjoittaja palkus »

Se pohjapellin ja etukelkan tukihässäkkä kiinnostaa, onkos se molemmin puolin vai vain vasemmalla? Olen sen vasemmanpuoleisen nähnyt myös uusmaisessa 147 tessussa sekä hiljan 156 FL farkussa. Eperi tarjoilee sitä vain gta versioihin, mutta kyllä sitä näköjään muihinkin on laitettu. Kiinnitys pultit / reijät kierteillä on valmiina kuskinpuolella takajalkatilaa myöden. Entäs onkos se 3 osainen kun en muista. Ja tiedoita kiitos etukäteen :-D

Avatar
Camber
Viestit: 709
Liittynyt: 09 Kesä 2005, 20:39
Car(s): 156 GTA
Paikkakunta: Kerava

Re: 156/147 gta:n omistajille kysymys ja muillekin

Viesti Kirjoittaja Camber »

stoichiometric kirjoitti:Se pohjapellin ja etukelkan tukihässäkkä kiinnostaa, onkos se molemmin puolin vai vain vasemmalla? Olen sen vasemmanpuoleisen nähnyt myös uusmaisessa 147 tessussa sekä hiljan 156 FL farkussa. Eperi tarjoilee sitä vain gta versioihin, mutta kyllä sitä näköjään muihinkin on laitettu. Kiinnitys pultit / reijät kierteillä on valmiina kuskinpuolella takajalkatilaa myöden. Entäs onkos se 3 osainen kun en muista. Ja tiedoita kiitos etukäteen :-D
Molemmilla puolilla on ja ihan yksiosainen, 6 pultilla per puoli kiinni... tämä siis 156 GTA.ssa.

Avatar
palkus
Viestit: 4740
Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro
Paikkakunta: varsinais-suomi

Re: 156/147 gta:n omistajille kysymys ja muillekin

Viesti Kirjoittaja palkus »

jaahans, eli erilainen on sitten minkä olen nähnyt. Muistaakseni noissa ei gta versioissa tuki oli kuskinpuolella 3 osaisena siten, että takajalkatin pulteissa yksi pätkä sitten etujalkatilan reijissä yksipätkä liitettynä taaimmaiseen ja lopuksi lyhyt pätkä etukelkkaan. Tuolle tarttis vaan löytää osanumero mitä eperistä ei meinaa millään löytyä.

Vastaa Viestiin