Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Valvoja: Moderators
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Täällä ketjussa kyselin tyhjäkäynnillä esiintyvän tärinän perään tuossa pari kuukautta sitten. http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?p=272258
Auto on nyt pois pajalta ja kunnossa tältä osin. Uusi ECU tilattiin tehtaalta à 980€. Käytettyjä ohjainyksikköjä saisi tietysti halvemmalla, mutta niiden korjaamisarvio 400-500€ päälle ei houkutellut joten päädyin tehdasuuteen palikkaan. ECU sääteli myös imusarjaa päin mäntyjä ja läppä ei liikkunut kunnolla. Alavääntö tuntuikin varmaa juuri tästä syystä jotenkin ohuselta jo pitemmän aikaa.
Ohjainlaite oli sökönä kahdesta syystä: 1) Se oli täytetty öljyllä 2) Lähimpänä kattia sijaitseva l. takimmainen lambda on ilmeisesti Kiviniityllä ansiokkaasti vaihdettu tarvikemalliin, jonka liian korkea jännite on saattanut sekoittaa boksin. Myös ylempi lambda vaihdettiin.
Sitä odotellessa vaihdettiin nokka-akseli, 4. sylinterin nokka kulunut pois, mistä tuo tyhjäkäynnin tärinä varsinaisesti johtui. Kuusi nostinkuppia vaihdettiin samalla. Ja ompahan taas uusi nokkahihnakin 10tkm välein.
FiLaRo on kaikinpuolin asiallinen paja ja yhteydenpito hemmetin hyvin toimivaa. Ko. kaveri säästi taas pitkän pennin huomatessaan pakoputken jousto-osan vuodon. Jos se olisi revennyt irtipoikki, olisi katalysaattorikin vaurioitunut tietty ja sen hinnaksi napsahtanut 1600€. Nyt selvittiin pienemmillä kuluilla, kun FiLaRolla soviteltiin uusi joustokappale. Samalla uusittiin kaksi kannatinta - jos oikein ymmärsin oli kone maannut osittain tuon jousto-osan päällä ilman kannakkeita ja aiheuttanut repeämän/halkeaman.
Lähtiessä sain vielä vinkkinä ilmamassamittarin viiveestä, jonka vaihto saattaa tulla ajankohtaiseksi lähitulevaisuudessa. Airbagin valo jäi palamaan, ompahan taas putsattavaa liittimiä läpikäydessä. Taitaa mennä verhoilun purkamiseksi. Öljyvuoto propun kautta jatkuu edelleen, Vianor on uskoakseni rikkonut öljypohjan kierteet liialla voimalla, mutta siellä väitettiin sen johtuvan pelkästään väärästä tiivisteestä, jonka vaihtoivat. Vaatimuksestani mennään tutkimaan asia loppuun Deltalle Vianorin laskuun.
Mitäs muuta? Ehkä pienimpänä murheena käsijarruvaijerin kumitiiviste on taas talvella murtunut ja kerännyt kaikenlaista sontaa sisäänsä. Pienen putsailun jälkeen ei enää käsijarru laahaile eikä vannekaan kuumene. Niin ja just kun ylätukivarren sai vaihdatettua kuskin puolelle niin nyt kolisee koiranluu. Sen sijaan matkustajan puolella puslat alkoi natista. FiLaRon laskun loppusummaksi kehkeytyi 2390€ ja muita menoja tänä vuonna on kertynyt 780€, lähinnä verot ja vakuutukset. Mittarissa nyt 169000km, mutta auto tuntuu kuin uudelta pieniä puutteita ja parkkipaikalla ilmestyneitä skraiduja lukuunottamatta.
Auto on nyt pois pajalta ja kunnossa tältä osin. Uusi ECU tilattiin tehtaalta à 980€. Käytettyjä ohjainyksikköjä saisi tietysti halvemmalla, mutta niiden korjaamisarvio 400-500€ päälle ei houkutellut joten päädyin tehdasuuteen palikkaan. ECU sääteli myös imusarjaa päin mäntyjä ja läppä ei liikkunut kunnolla. Alavääntö tuntuikin varmaa juuri tästä syystä jotenkin ohuselta jo pitemmän aikaa.
Ohjainlaite oli sökönä kahdesta syystä: 1) Se oli täytetty öljyllä 2) Lähimpänä kattia sijaitseva l. takimmainen lambda on ilmeisesti Kiviniityllä ansiokkaasti vaihdettu tarvikemalliin, jonka liian korkea jännite on saattanut sekoittaa boksin. Myös ylempi lambda vaihdettiin.
Sitä odotellessa vaihdettiin nokka-akseli, 4. sylinterin nokka kulunut pois, mistä tuo tyhjäkäynnin tärinä varsinaisesti johtui. Kuusi nostinkuppia vaihdettiin samalla. Ja ompahan taas uusi nokkahihnakin 10tkm välein.
FiLaRo on kaikinpuolin asiallinen paja ja yhteydenpito hemmetin hyvin toimivaa. Ko. kaveri säästi taas pitkän pennin huomatessaan pakoputken jousto-osan vuodon. Jos se olisi revennyt irtipoikki, olisi katalysaattorikin vaurioitunut tietty ja sen hinnaksi napsahtanut 1600€. Nyt selvittiin pienemmillä kuluilla, kun FiLaRolla soviteltiin uusi joustokappale. Samalla uusittiin kaksi kannatinta - jos oikein ymmärsin oli kone maannut osittain tuon jousto-osan päällä ilman kannakkeita ja aiheuttanut repeämän/halkeaman.
Lähtiessä sain vielä vinkkinä ilmamassamittarin viiveestä, jonka vaihto saattaa tulla ajankohtaiseksi lähitulevaisuudessa. Airbagin valo jäi palamaan, ompahan taas putsattavaa liittimiä läpikäydessä. Taitaa mennä verhoilun purkamiseksi. Öljyvuoto propun kautta jatkuu edelleen, Vianor on uskoakseni rikkonut öljypohjan kierteet liialla voimalla, mutta siellä väitettiin sen johtuvan pelkästään väärästä tiivisteestä, jonka vaihtoivat. Vaatimuksestani mennään tutkimaan asia loppuun Deltalle Vianorin laskuun.
Mitäs muuta? Ehkä pienimpänä murheena käsijarruvaijerin kumitiiviste on taas talvella murtunut ja kerännyt kaikenlaista sontaa sisäänsä. Pienen putsailun jälkeen ei enää käsijarru laahaile eikä vannekaan kuumene. Niin ja just kun ylätukivarren sai vaihdatettua kuskin puolelle niin nyt kolisee koiranluu. Sen sijaan matkustajan puolella puslat alkoi natista. FiLaRon laskun loppusummaksi kehkeytyi 2390€ ja muita menoja tänä vuonna on kertynyt 780€, lähinnä verot ja vakuutukset. Mittarissa nyt 169000km, mutta auto tuntuu kuin uudelta pieniä puutteita ja parkkipaikalla ilmestyneitä skraiduja lukuunottamatta.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Kun puhuttiin pahimman pommin tittelistä maybetomorrowin kanssa....
Tässä oma osallsitumiseni: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=22429" onclick="window.open(this.href);return false;
Hankittu: 2010 kevät, 118tkm mittarissa.
Juuri nyt mittarissa 152500. Ajettu siis 34500km
Huollot tällä välillä yhteensä: 3824,84€... (sisältää korjauksia, perushuoltoa. Kaikki ~pakollista)
Bensaa kulunut (Huhtikuu 2010 alkaen pidetty ylhäällä):
2010: 1082.04 litraa -- 1523,25€ = 1.407eur / litra
2011: 1692.32 litraa -- 2623,96€ = 1.550eur / litra
2012: 371.38 litraa -- 610,31€ = 1.643eur / litra
Yht. : 3145.74 litraa -- 4757,52€ = 1.512eur / litra
Lisäksi autoa on maksettu tietysti pois. Vakuutukset ja verot pois.
Pelkät bensa+huoltokulut siis viimeiseltä 24kk:lta (about) yhteensä: 8582,36
Autoon pitäisi nytkin tehdä >tonnilla remppaa... Tässä yksilössä EI ole mitään järkeä, pienintäkään!
Kumpi ansaitsee Pommitittelin, maybetomorrow? =P
Tässä oma osallsitumiseni: http://www.alfabbs.fi/viewtopic.php?f=4&t=22429" onclick="window.open(this.href);return false;
Hankittu: 2010 kevät, 118tkm mittarissa.
Juuri nyt mittarissa 152500. Ajettu siis 34500km
Huollot tällä välillä yhteensä: 3824,84€... (sisältää korjauksia, perushuoltoa. Kaikki ~pakollista)
Bensaa kulunut (Huhtikuu 2010 alkaen pidetty ylhäällä):
2010: 1082.04 litraa -- 1523,25€ = 1.407eur / litra
2011: 1692.32 litraa -- 2623,96€ = 1.550eur / litra
2012: 371.38 litraa -- 610,31€ = 1.643eur / litra
Yht. : 3145.74 litraa -- 4757,52€ = 1.512eur / litra
Lisäksi autoa on maksettu tietysti pois. Vakuutukset ja verot pois.
Pelkät bensa+huoltokulut siis viimeiseltä 24kk:lta (about) yhteensä: 8582,36
Autoon pitäisi nytkin tehdä >tonnilla remppaa... Tässä yksilössä EI ole mitään järkeä, pienintäkään!
Kumpi ansaitsee Pommitittelin, maybetomorrow? =P
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Pitäsikö antaa ulkopuolisen raadin päättää...?
Keräsimpä koosteena nopeasti molemmille yhteiset:
termari, putken jousto-osa, käkkärivaijerit, takajarrut, ilmansuodattimet, kahva rikki takaa vasemmalta, tukivarsia, lambda
Ajoa haittaamattomia pikkuvikoja (mm. pientä sähkövikaa) ei jaksa kaikkea listata, molemmilla kun on.
Sekä henkilökohtaista kaulaa näillä:
Aquatica: 125-151 tkm startti, tuulilasi, laatikko, takakoiranluu, kytkinpaketti, raidetangonpää, tulpat, ilmi, pyöränkulmat, ruostereikä
maybetomorrow: 124-187tkm ajoituksenmuunnin, ecu, nokka-akseli + nostinkuppeja, pyyhkimenmoottori, kampiakselin asentotunnistin, taempi lambda vielä toisen kerran, öljypohjan kierteet uusittu, akku
Tulossa:
Aquatica: ajoituksenmuunnin, nokka-akselin asentoanturi, tukivarsi, letkuja
maybetomorrow: bagin valo loistaa, seuraavalle leimalle jarrut pitäisi todennäköisesti tehdä eteen uudet, ilmi seurannassa, tulpat 13tkm, käkkärivaijeri taas rikki
Tsekkaa nyt Aquatica vielä, että nämä tulivat suunnilleen oikein ja nyt arvon yleisö. Kumpi meistä ansaitsee "vuoden pommi, ehkä kahdenkin" -tittelin.
Keräsimpä koosteena nopeasti molemmille yhteiset:
termari, putken jousto-osa, käkkärivaijerit, takajarrut, ilmansuodattimet, kahva rikki takaa vasemmalta, tukivarsia, lambda
Ajoa haittaamattomia pikkuvikoja (mm. pientä sähkövikaa) ei jaksa kaikkea listata, molemmilla kun on.
Sekä henkilökohtaista kaulaa näillä:
Aquatica: 125-151 tkm startti, tuulilasi, laatikko, takakoiranluu, kytkinpaketti, raidetangonpää, tulpat, ilmi, pyöränkulmat, ruostereikä
maybetomorrow: 124-187tkm ajoituksenmuunnin, ecu, nokka-akseli + nostinkuppeja, pyyhkimenmoottori, kampiakselin asentotunnistin, taempi lambda vielä toisen kerran, öljypohjan kierteet uusittu, akku
Tulossa:
Aquatica: ajoituksenmuunnin, nokka-akselin asentoanturi, tukivarsi, letkuja
maybetomorrow: bagin valo loistaa, seuraavalle leimalle jarrut pitäisi todennäköisesti tehdä eteen uudet, ilmi seurannassa, tulpat 13tkm, käkkärivaijeri taas rikki
Tsekkaa nyt Aquatica vielä, että nämä tulivat suunnilleen oikein ja nyt arvon yleisö. Kumpi meistä ansaitsee "vuoden pommi, ehkä kahdenkin" -tittelin.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
^mitä noissa ny, pientä huoltoa
- Aquatica
- Viestit: 13944
- Liittynyt: 01 Maalis 2010, 19:10
- Car(s): Giulietta MA170 TCT '11, ex 159 2.4JTDm Q4 SW '07, ex Giulietta MA170 '11, ex 159 2.4JTDm '06, ex MiTo 1.4 T-Jet 155 '09, ex 156 2.4JTD '01, ex 156 1.8TS "Super" '03, ex 207 1.6HDi '06, ex 156 2.0TS '99
- Paikkakunta: Kerava
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
maybetomorrow;
Takajarruista ehkä vois mainita sen, että mulla tuli myös oik. takajarrusatula =P Vasenta ei (onneksi)...
Takajarruista ehkä vois mainita sen, että mulla tuli myös oik. takajarrusatula =P Vasenta ei (onneksi)...
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Niin no mulla laitettiin molemmat saman tien. Pyöristin vähän sun eduksi
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Vielä.
Edit: Äh, maybetomorrow oli ehtinyt tuohon väliin. Tää oli siis Aquaticalle .
Edit: Äh, maybetomorrow oli ehtinyt tuohon väliin. Tää oli siis Aquaticalle .
Viimeksi muokannut Polforea, 30 Maalis 2012, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Korjasin yhden sananAquatica kirjoitti:maybetomorrow;
Takajarruista ehkä vois mainita sen, että mulla tuli vain oik. takajarrusatula =P Vasenta ei (onneksi)...
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
No huh, on se autoilu arvokasta touhua
Vielä ei ole kummoista korjauslistaa ehtinyt kerätä kun olen ajanut tuolla 156:lla vasta 3500 km (143000 mittarissa), but here goes:
Termostaatti
Vasen ylätukivarsi (myyjä maksoi)
Pyöränkulmat (vielä säätämättä, jäi yritykseksi tuon tukivarren takia)
Airbagin valo (vasen verho, kuitattu)
Yksi puola
Molemmat parkit eteen (toinen rikki, toinen väärän tyyppinen)
Kaikki ajovalot (pingpongit vaihdoin parempiin)
Valojen suuntaus (vasen näytti maahan)
Jollain kelillä edessä oikealla vähän narisee
Takaluukku ei aukea kaukosäätimellä (naksahtaa kyllä)
Tehoa kateissa (ilmi?)
Persparila ei toimi kuskin penkissä (pelkääjän puolelta ei havaintoa)
Takalevyt aika loppu (uudet odottaa takaluukussa)
Kuskin oven kaiutin pätkii satunnaisesti
Pelkääjän oveen on joku sankari lisännyt ylimääräisen diskantin
JTS:n kuuluisaa öljynkulutusta ei tunnu olevan ja tänään katsastin tuon huomautuksitta
Vielä ei ole kummoista korjauslistaa ehtinyt kerätä kun olen ajanut tuolla 156:lla vasta 3500 km (143000 mittarissa), but here goes:
Termostaatti
Vasen ylätukivarsi (myyjä maksoi)
Pyöränkulmat (vielä säätämättä, jäi yritykseksi tuon tukivarren takia)
Airbagin valo (vasen verho, kuitattu)
Yksi puola
Molemmat parkit eteen (toinen rikki, toinen väärän tyyppinen)
Kaikki ajovalot (pingpongit vaihdoin parempiin)
Valojen suuntaus (vasen näytti maahan)
Jollain kelillä edessä oikealla vähän narisee
Takaluukku ei aukea kaukosäätimellä (naksahtaa kyllä)
Tehoa kateissa (ilmi?)
Persparila ei toimi kuskin penkissä (pelkääjän puolelta ei havaintoa)
Takalevyt aika loppu (uudet odottaa takaluukussa)
Kuskin oven kaiutin pätkii satunnaisesti
Pelkääjän oveen on joku sankari lisännyt ylimääräisen diskantin
JTS:n kuuluisaa öljynkulutusta ei tunnu olevan ja tänään katsastin tuon huomautuksitta
- Aloitteleva holisti
- Viestit: 59
- Liittynyt: 17 Marras 2014, 00:05
- Car(s): Nyt: Fillari ja kuukausilippu paikallisliikenteeseen
EX: 156 SW 2.0 JTS
EX: 156 2.0 TS - Paikkakunta: Helsinki
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Mulla on ollut reilun kuukauden (4tkm), esiintyneet "viat" seuraavat:
Auto siis AR 156 -03 2.0 JTS 260tkm lasissa
-Yökastelee, vuotaa maahan jäähdytin-nestettä öisin. (kun kone jäähtyy)
-Airbag valo syttyi.
-Vilkuttelee rikkinäisen polttomon valoa ärsyttvästi välillä (Vasen takavalo todennäköisesti)
-Puhallin sillointällöin pomppaa nollille.
-Radio saattaa hukata kaikki kanavat hetkellisesti
-Osa kaijuttimista välillä hiljenee (joku ihmetellyt musiikin 3d efektejä)
-Nyt syttyi toi moottorinvikavalo, oletko "maybetomorrow" tai joku muut todennut, että saattaa sammua itsekseen?
Edit: Lisätty auton tietoja. Kävin nollauttamassa vikavalon, hetkellinen häiriö oli 3 pytyn sytytyksessä, ja 2. lamda oli myös häröilly, saattaa olla syy/seuraus. Syttyi n. viikon ja 1000km jälkeen uudelleen, pitänee tilata oma vikakoodinlukija
Auto siis AR 156 -03 2.0 JTS 260tkm lasissa
-Yökastelee, vuotaa maahan jäähdytin-nestettä öisin. (kun kone jäähtyy)
-Airbag valo syttyi.
-Vilkuttelee rikkinäisen polttomon valoa ärsyttvästi välillä (Vasen takavalo todennäköisesti)
-Puhallin sillointällöin pomppaa nollille.
-Radio saattaa hukata kaikki kanavat hetkellisesti
-Osa kaijuttimista välillä hiljenee (joku ihmetellyt musiikin 3d efektejä)
-Nyt syttyi toi moottorinvikavalo, oletko "maybetomorrow" tai joku muut todennut, että saattaa sammua itsekseen?
Ja onko tietoa airbagin valosta, voiko sekin sammua itsekseen "vian" hävittyä, vai pitääkö aina käydä kuittauttamassa?maybetomorrow kirjoitti: Moottorin vikavalo palaa toisinaan näennäisesti aiheetta; johtunee pätkivästä lambdasta
Edit: Lisätty auton tietoja. Kävin nollauttamassa vikavalon, hetkellinen häiriö oli 3 pytyn sytytyksessä, ja 2. lamda oli myös häröilly, saattaa olla syy/seuraus. Syttyi n. viikon ja 1000km jälkeen uudelleen, pitänee tilata oma vikakoodinlukija
Viimeksi muokannut Aloitteleva holisti, 10 Joulu 2014, 16:48. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Life's too short to drive boring cars!
- maybetomorrow
- Viestit: 1568
- Liittynyt: 17 Tammi 2009, 19:29
- Car(s): Makaronilaatikoita vuodesta 2007
- Paikkakunta: Sisä-Suomi
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
Kyllähän se moottorivalo sammuu jos vika on ollut vain hetkellinen. Esimerkiksi pätkivästä lambdasta johtuva. Vaatii kuitenkin muutaman sellaisen käynnistyksen jossa tietokone ei rekisteröi vikaa, ennen kuin kuittaantuu itsestään pois. Bäginvalo käyttäytyy vuosimallista riippuen eri tavoin, uudemmissa pitäisi kuittaantua itsestään vian poistuessa. Kaiutinefekti on myös tuttu mutta niin harvinaista etten ole viitsinyt vikaa edes etsiä.
Ei ole tätä ketjua onneksi tarvinnut 3.5 vuoteen päivittää. Taakse uusittu molemmat satulat kun männät taas alkoivat jumittaa ja samalla palat. Muuten ollut vain sitä kuuluisaa kovaa ajoa viimeiset n. 60tkm.
EDIT: ja tietysti huoltoa, nokkahihna ja öljyjä jne
Ei ole tätä ketjua onneksi tarvinnut 3.5 vuoteen päivittää. Taakse uusittu molemmat satulat kun männät taas alkoivat jumittaa ja samalla palat. Muuten ollut vain sitä kuuluisaa kovaa ajoa viimeiset n. 60tkm.
EDIT: ja tietysti huoltoa, nokkahihna ja öljyjä jne
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
-
- Viestit: 122
- Liittynyt: 28 Heinä 2014, 16:13
- Car(s): Alfa Romeo 156 1.9 jtd mjet vm 2005, Alfa Romeo 156 2.5 V6, Jaguar S Type R Suzuki Hayabusa, ja Mönkijöoitä kaks, neliveto, ja kolmirenkainen.
- Paikkakunta: Liminka
Re: Alfa 156 1.8 T.S. 2003 kestotesti
156 1.9 jtd mjet vm05 ajettu nyt 300tkm, ollut meillä uudesta asti
korjaukset mitä on tehty
Molemmille puolin uudet etupyörän laakerit
Ylätuki varret vaihdettu pari ketaa molemmin puolin
Normi huollot 10tkm välein
Jakoremmi 100tkm välein
Iskun vaimentimet vaihdettu vähä ennen 300tkm, iä
Laturi
Siinäpä ne oli, voiko tuon paremmin auto kestää? Edelleen ajetaan samalla autolla, ku ei ole tarvetta vaihtaa.
korjaukset mitä on tehty
Molemmille puolin uudet etupyörän laakerit
Ylätuki varret vaihdettu pari ketaa molemmin puolin
Normi huollot 10tkm välein
Jakoremmi 100tkm välein
Iskun vaimentimet vaihdettu vähä ennen 300tkm, iä
Laturi
Siinäpä ne oli, voiko tuon paremmin auto kestää? Edelleen ajetaan samalla autolla, ku ei ole tarvetta vaihtaa.