Ootteko joutuneet putsaamaan?
Epäilisin tuota tyhjäkäynnin aaltoilun syyksi. Kone vetää hyvin mutta tyhjäkäynti heittelee.
Putsasin omasta 2.0TS:sta (aj. 80tkm.) kaasuläpän ja ilmin. Ei vaikutusta. Edellisestä Vectrasta oli helppoa putsata tyhjäkäyntimoottori ja se auttoi aina.
Missähän tässä mallissa sijaitsee tuo kys. moottori? Onko se siinä läppärungossa kiinnioleva musta mökkylä? Vaikea varmaan ottaa se yleensäkin irti sieltä, ruuvit niin ahtaasti.
Tyhjäkäyntimoottori
Valvoja: Moderators
Re: Tyhjäkäyntimoottori
Ilmankos kukaan ei vastannut kun ei ole ollut tarvista avata tuota.
Itse hokasin jälkeenpäin että ilmanputsariin menevä paksu letku oli edellisen jäljiltä höllästi paikallaan. Taas pelaa...
Itse hokasin jälkeenpäin että ilmanputsariin menevä paksu letku oli edellisen jäljiltä höllästi paikallaan. Taas pelaa...
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Vastauksien saamiseen helpottaa ku lisäät Alfan tyypin tietoihisi.Ainaski 164 t.s:ssä se musta mokkula on kaasuläpänasentotunnistin.Tyhjäkäyntimoottori on imukokoojan yhteydessä oleva "sylinteri" johon menee yksi letku ja johdot.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)