Onko foorumilaisilla kokemusta Ragazzonin putkistoista? Keski-Euroopan alfistit tuntuvat käyttävän sitä aika paljon. Valmistusmaakin olisi oikea (kun Supersprintin tai CSC:n kataloogista ei sopivaa rööriä löydy...)
no ragazzonista ei kokemusta ole mutta CSC, Simons ja Supersprin ovat suhteellisen tuttuja.. Ragazzonille ei taida löytyä maahantuojaa suomesta, ainakaan ei ole liiemmälti mainostettumissään..eli joutuupi itse tilailemaan..
Olli79 kirjoitti:olis kiva kuulla kokemuksia ja nähdä kuvia myös eri vaihtoehdoista. Muutamilla on ainakin kokemuksia csc:stä.
Kuvia löytyy valmistajien sivuilta. Esim. Novitec, CSC, Supersprint, Ragazzon,... Sekä tietysti hakusanoilla netistä vaikka kuinka paljon. Kokemukset Ragazzonista puuttuvat, minulla on hyviä kokemuksia CSC:n putkistosta 164ssa joten sitä voi suositella (tähän muutkin CSC:tä käyttäneet varmaan yhtyvät).
90 kirjoitti:Ragazzonille ei taida löytyä maahantuojaa suomesta, ainakaan ei ole liiemmälti mainostettumissään..eli joutuupi itse tilailemaan..
Pitää paikkansa ja siksi tässä vähän apuja alkuun haetaankin. Rune oli myös katsellut Ragazzonin sivuja sillä silmällä joten voi maahantuoja ja jälleenmyyjä löytyäkin kohta. Laitoin itsekin tiedustelua saapasmaan suuntaan, sivuiltahan voi myös tilailla suoraankin.