Pippin kirjoitti:Tosin tätä kaikkea varjostaa se, että vaimoke menettänyt raskauden puolessa välissä lapsen muutama vuosi sitten ja pelko on kova että jotain tapahtuu, mutta ollaan yritetty se ajatella niin että kaikelle on aikansa ja paikkansa ja jollain tasolla kai tarkoituksensa. Miettiihän tuo paljon sitä millaista se olisi jos olisi se 4vuotias tuossa mutta kai jo pikkuhiljaa kykenee anteeksi antamaan. Suututtaa vain kuinka voi toista kohdella niin mutta se ei ole tänne kuuluva aihe.. muna se on kanallaki
Meil ei ikinä päästy noin pitkälle, oliskohan 4. kuulle kerran? Loput meni sitten kesken viimeistään 3. kuulla. Viimeisin olisi nyt 5-v., jos olisi saanut syntyä. Niin ja onhan tuossa jaloissa pyöriny noi viikoilla 36, 38 ja 25 syntyneet. Ekan ja tokan väli venähti ja siks päästiin Väestöliiton lapsettomuushoitoon. Se on kuulkaa savotta. Hormonipiikkiä mahaan ja ovulaation ajoitusta. Kaksi vuotta jaksettiin - ja kun toukokuussa lopetettiin, onnistuttiin elokuussa omin neuvoin...
Kivaa on huomattavasti enemmän kuin vähemmän kivaa!
Entisestä suhteesta vaimokkeella tuo "trauma", ja sen suhteen pelkäsi mulle kertoa muksun tulosta, kai meinasi että otan uutisen samalla lailla kuin exänsä.. Oli aika omaperäinen kertomistyyli kyllä jää ainaki mieleen. vaikka jäähän se ensimmäinen aina varmasti lähtemättömästi mieleen ja muistoihin.
Ja vaikkei tämä suunniteltu olekaan niin toivottu ja odotettu kylläkin.
Jos olis saanu suunnitella niin olisin ton ensin vihille vieny ja sitten mutta aina ei mee niinkuin suunnittelee, kun kerran sain tuon australiasta palaamaan kotiin niin en kyllä päästä enään pois..
Oli muuten tänään rengasliikkeessä pari vetävän näköistä tsubua vaihtamassa suvikumit alle. Työntekoa on aina ilo katsella, varsinkin kun tekijät on muodollisesti päteviä.
Samalla tuli onniteltua itseään laiskuudesta, kun en itse viitsinyt alkaa vaihtamaan renkaita vesisateessa.
EBITDA kirjoitti:Oli muuten tänään rengasliikkeessä pari vetävän näköistä tsubua vaihtamassa suvikumit alle. Työntekoa on aina ilo katsella, varsinkin kun tekijät on muodollisesti päteviä.
Samalla tuli onniteltua itseään laiskuudesta, kun en itse viitsinyt alkaa vaihtamaan renkaita vesisateessa.
Kuitenkin tiesit niiden olevan siellä ja vesisade oli vain tekosyy päästä katsomaan muodollista työntekoa
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
KauGoH kirjoitti:Torstaina tärähtää mittariin 30v. Parempi puolisko yllätti ja otti kaksi yötä Klaus-K hotellista Helsingissä, kaupantekijäisiin liput Niko Kivelän stand uppiin teatteri savoyssa
Kiva viikonloppu tiedossa siis.
No ainakin saat olla rauhassa.
Jos tarkotit tällä sitä mitä luulen niin en saa, emäntä lähtee mukaan
Aattelin että emäntä lähtee pois jaloista pyörimästä
juuuso kirjoitti:Start & Stop, on se jännä tunne, kun auto sammuu liikennevaloissa. Ja vieläpä tarkoituksella.
Se on myöskin jännä tunne, kun auto sammuu muttei enää käynnistykään Nimimerkillä "kivoja kokemuksia talviajalta".
Otan muuten nykyään aina ajoon lähtiessä tuon turhakkeen pois käytöstä...
juuuso kirjoitti:Start & Stop, on se jännä tunne, kun auto sammuu liikennevaloissa. Ja vieläpä tarkoituksella.
Muutaman kerran koeajolla (bmw) töissä tullut valoihin ja en tiennyt kyseisestä ominaisuudesta. Kytkin pohjaan ja kone sammuu --> hirveessä paniikissa kaasu poljinta polkien virrat pois -> virrat päälle starttaa pitkää vieteriä kauheen kierrätyksen kera ja mustaa savua putkesta
Sitten tajuaa että JAAAAA , tässä on tää "start änt stoppi" xD
Duunireissulla Saksassa oli joskus alla oikein Märssy, C180CGI. Lähdin sillä ajamaan ja ekana katoin kojetaulua "Tosson nappi, jossa lukee eco". Semmonenhan pistetään pois päältä heti ensimmäisenä autoilun luvatussa maassa miettien samalla, tuoko se lisää voimaa, nopeamman kaasunvasteen vai mitä ihmettä. Kolmantena päivänä unohdin sitä painaa ja sillähän se selkis, solikin vaan sammutusautomatiikka.
Hieman ketutti, etten ollutkaan bongannut yberextraboost -nappia.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Kivaa oli sähly naisia vastaan.Maalissa oli vaikeasti ohitettavat kylmäkallet.Varsinaisella peliajalla tasan 4-4 jatkoajalla 15min. saatiin onnella tehtyä 4 veskaa eli voitettiin tällä kertaa.Piti tulla oikein salibandy veskarit,tais jäädä Villiminttuun kaljalle
Ei kai kukaan tytöksi sanonut... Kyllähän sen on kaikki jo kauan tienneet, että VJ haluaa tyttöjen iltoihin mukaan. Niin minäkin haluaisin, mutten aina pääse .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Katto alhaalla.
Mutkatie.
Tie taipuu alla ohjauspyörän mukaan.
Mutkaan pintakaasulla - 3500 kierrosta.
Apeksissa Nord saa kiihdytyskomennon.
Nord tottelee.
Kaasupoljin värisee jalkapohjan alla.
5400.
Seuraava vaihde sisään.
Mutka.
Kevyt jarrutus.
Jarrulevyt muuttavat nopeutta lämmöksi.
Pienempää vaihdetta.
Mutkaan pintakaasulla - 3500 kierrosta.
Nord tottelee, kun kaasuläppä komentaa.
Tie taipuu alla ohjauspyörän mukaan.
Matkustajan jalkatilassa on kukkakimppu.
Yhtäkkiä iski jännitys päälle kun pitäis käydä palaveeraamassa ja minibussi hakemassa ja hakea sitten pari jenkkiläistä metallibandia kentältä. Tähän saakka ollu vaan innoissaan, mut nyt kun pitäis lähteä niin jännittää ku teinipoikaa ekalla kerralla
Wile E. Coyote kirjoitti:Yhtäkkiä iski jännitys päälle kun pitäis käydä palaveeraamassa ja minibussi hakemassa ja hakea sitten pari jenkkiläistä metallibandia kentältä.
Napattiin eilen avokkitapaamisest ostettu kuohari fileen kanssa, kun lopulta päästiin Pirkanmaalta kotio. Tänään jatketaan, mutta piti hakea A-tarvikkeita, vai onko ne peruselintarvikkeita, lisää.
14h duuniyön jälkeen kun "huvikseen" nysvää 5,5h Lanchaa vappukuntoon, niin pakko olla päässä vikaa......Tai sitten pitäis hankkia se ELÄMÄ (lue=nainen) .........
Ollut jo monta hienoa kevätpäivää ajella! Bodomia tulee aika usein kierrettyä, kauniit maisemat ja makeeta mutkapätkää. Pohja"panssaria" täytyy vähän fiksaa....
Kun ahtialantie vaihtuu Seestantieksi ja myöhemmin Mäkeläntieksi aina sinne 140-tien risteykseen asti... Lyhyt, mutta matka sisälsi paljon juuri oikeanlaisia liikenne merkkejä kuten
Ja
Asfaltti tietysti oli ruvella, mutta jos ei vedä vanteita ja madallusta överiksi, niin ei hätiä...
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Ah, tuo Keski-Suomen Nürburgring, eli Jyväskylä-Saarijärvi -väli Uuraisten kautta. Hiljainen pikkutie, tiukkoja mutkia, korkeita nousuja ja laskuja...korkeita kierroksia ja Alfa Romeo. Autoilusta kerta kaikkiaan nauttii kun on ns. palikat kohdallaan.
( Ei paljoa tämä jannu nelostietä pitkin Jykylään viitsi ajele näin kesäisin )
^Tulee ulkomailla asuvalle työsuhde-etuna. Harmi vaan kun 627 on niin kurjassa kunnossa. Koskella tulee käytyä jonkun verran kaupassa ja Multian ohi ajettua Tampereen suuntaan useinkin, siinä tiessä olisi myös ainesta Alfailuun mutta pinta on karsea niillä kohdin missä sitä vielä on. Täytyis ottaa ne kahvit Hugolla joskus. Tai sit Ranta-Essolla
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
Auto Italia oli tupsahtanut postilaatikkoon. On taas rennompaakin luettavaa siis tarjolla. Parit Alfa jutut näyttäis olevan ja seuraavassa numerossa lupailevat giulia gta vs 155 gta vertailua.
Autoon piti vaihtaa raidetangon pää ( katsastussedän kehoituksesta) ja samalla siihen tehtiin nelipyöräsuuntaus.... Taas tuntuu Alfan ajo-ominaisuudet olevan ennallaan!
Kyllä sitä taas kelpaa ajella
Kyllä on Toyotan jälkeen Alfalla ajaminen nautinnollista puuhaa!
Smacket kirjoitti:Ah, tuo Keski-Suomen Nürburgring, eli Jyväskylä-Saarijärvi -väli Uuraisten kautta. Hiljainen pikkutie, tiukkoja mutkia, korkeita nousuja ja laskuja...korkeita kierroksia ja Alfa Romeo. Autoilusta kerta kaikkiaan nauttii kun on ns. palikat kohdallaan.
( Ei paljoa tämä jannu nelostietä pitkin Jykylään viitsi ajele näin kesäisin )
Käytiin hakemassa muuttokuorma frendin porukoilta lauantaina tuolta Saarijärveltä ja olipa muuten varsin huonossa kunnossa tuo mainitsemasi pätkä. Paikapaikoin oli sellaista tuhotantereen jäljiltä ollutta tiestöä (routa?), että ihan hirvitti painella isolla pakettiautolla tuota väliä. Yksi kohta jäi varsin hyvin mieleen missä juuri mäkeä kohti noustessa oli toinen kaistoista käytännössä pistetty poikki ja laitettu tietolpat viestimään tien kunnosta aina ylös saakka.
Tosin sitä en hetkeäkään epäile, etteikö tuon tien ollessa kunnossa malta olla lähtemättä ihan vain "käymään jossakin" silkasta ajamisen ilosta.
Mutta nyt, oi ja voi missä kunnossa olikaan. Illan pimetessä ei tarvinnut kahta kertaa miettiä suoritetaanko paluumatka jyskylän kautta vai ei.
Kivaa on, että rinkulat saapui vihdoin tänään kotiovelle.
^Voisin melkein väittää, että olet ajanut Uuraisilta kuitenkin Multian kautta jonnekin. Se on juuri tuo aiemmin manaamani 627-tie joka on todella kehnossa kunnossa ja siinä on juuri tuollainen kuvailemasi kaventuma. Taas tuo Smacketin tarkoittama 630 Jyväskylään on Keski-Suomen mittapuulla hyvä, jopa erinomainen.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
^Totta, my bad. Tunnistin tuosta Multiasta.
Mahtaako tuo Smacketin mainitsema tiestön toinenpää olla eräänlainen sivutie Uuraisiin, joka yhdistyy tuolle Jyväskylä—Saarijärvi -tielle? Muistelisin vaan nähneeni Uuraisiin viittavan kyltin tuolla matkalla.