Luultavasti sama laitos bongattu Käpylässä 7.4, kellonaika jotain 14-16. Todella näyttävä peli liikenteessä!
Nämä nyt eivät aivan bongauksiin mene geografisista syistä, mutta Lontoon reissulla bongattu aivan liikkuvassa fyysisessä muodossaan punainen Enzo. Myös Koenigsegg jokin, CCR ehkä, ja Pagani Zonda nähty, nämä tosin liikkeen ikkunassa. Lisäksi älytön läjä Bentleyjä, Rollseja ja pari Maybachia.
Anyho. Toivottavasti massa pysyy pienenä (<1300kg) ja keulalle saadaan pienehkö vapaasti hengittävä suora-6 tai v-6. Ja takapotkua ei tarttene edes epäillä. Jagge on ollut viimevuosina turhan paljon tuossa lotjamoodissa, vaikka XK ihan mielenkiintoinen kampes onkin.
PRO kirjoitti:Kyllä minä lähinnä tarkoitin otsikon mukaista "Mielenkiintoisia autobongauksia", et tuskin tuollaista Jaggea et ole ainakaan selvinpäin nähnyt...
Ah. No on tässä ollu "virtuaalisiakin" bongauksia. Ei mahtane olla oikein näille muiden merkkien jutuille omaa ketjua.
Bentley Continental Tampereella kalevan kirkon vieressä risteyksessä oli valoissa kääntymässä.
On se perkele hieno ilmestys, piti oikeen hidastaa kun viereltä ajoin. Täytyy myöntää kyllä että en ole koskaan näitä Bentlejä nähnyt missään koskaan, ja vielä Tampereella. En sikäli ihmettele vaikka noita PKS-seudulla bongais useinkin.
RS3 bongattu tänään Hml:ssa. Ei nyt ehkä mikään maailman kiinnostavin bongaus, mutta ekaa kertaa tuollaisen näin. Eikös tuo ole aika rivakka? Ulkonäkö kyllä aika kamala.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Jaguar XF taksina, ei iha yleisin valinta pirssiksi, pakko arvostaa! Kyllä minä ainakin sen sieltä jonosta valitsisin harmaiden Priuksien ja Avensiksien sijasta välittömästi.
Jossain Pohjanmaalla, taisi olla Ylivieskaa, tänään aivan täydellisessä kunnossa oleva punainen wanha Kupla! Puuratti, vinyyli(?)penkit, kiiltävät kromit ja se hauska pieni ritilä siinä kuskinpuolen ajovalon vieressä. Jotenkii tuollaisen näkemisestä tuli aika hyvälle mielelle.
Streider kirjoitti:Jaguar XF taksina, ei iha yleisin valinta pirssiksi, pakko arvostaa! Kyllä minä ainakin sen sieltä jonosta valitsisin harmaiden Priuksien ja Avensiksien sijasta välittömästi.
Varkaudessa oli joitakin vuosia S-type juustokuvulla varustettuna. Nyt ei ole enää vähään aikaan näkynyt... Berliinissä taas näkyi taksiväreissä Chrysler 300C, mikä sikäläisessä VW-Mercedes-Prius -normissa lienee vallankumouksellista toisinajattelua.
Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Tänään Mikkelissä hopeanvärinen Lancia Lybra ja isopeffainen valkoinen Porsche, jonka perässä luki Carrera GTS. Pari päivää sitten kirkkopuiston laidassa puolen korttelin mittainen valkoinen Cadillac -limo. Ja OT:nä tähän ketjuun torstaina kun hain 75:n pajalta siellä oli laitettavana -69 1300 GTJ. Ai niin ja toinen OT, paikkakunnan ainoa Ferrari, viininpunainen 360 on myös liikenteessä.
Vittorio Jano kirjoitti:RS3 bongattu tänään Hml:ssa. Ei nyt ehkä mikään maailman kiinnostavin bongaus, mutta ekaa kertaa tuollaisen näin. Eikös tuo ole aika rivakka? Ulkonäkö kyllä aika kamala.
Oliko punainen? Jos niin bongasin saman pääsiäisen pyhinä, kun olin Hämeensaaren Shellillä tankilla. Ripee kyllä ja hyvät pörinät jo pienellä kaasulla.
Polforea kirjoitti:Pherskuta, oliskohan se enemmän aiheenmukainen kuin männäkesän brittiautonäyttely?
On siellä pari Alfaakin ja minä vien oman Possun keskiviikkona. Oli launataina sen verran kurja keli, etten raskinut uittaa autoa suolaliemessä. Vapultahan tuo virallisesti vasta vaihtuu.
Eipä nuo liputkaan ole hinnan kirous, kun aikuisten lippu on vain 6€.
Streider kirjoitti:Jaguar XF taksina, ei iha yleisin valinta pirssiksi, pakko arvostaa! Kyllä minä ainakin sen sieltä jonosta valitsisin harmaiden Priuksien ja Avensiksien sijasta välittömästi.
Hyvinkäällä? Täällä tuollainen on sellaisen puolitutun autona ajossa
Meilläpäin musta Nissan GT-R herätetty taas talviunilta. On muuten tajuttoman hieno laitos! Ja ne äänet... Taitaa olla Ferrari Enzon jälkeen maailman parhaat.
Tuli myös toissapäivänä paikallistiellä vastaan Ferrari 599. Erottui massasta.
Muutaman vuoden takaisista Tuulilasi-lehden Turbo-liitteistä tuttu 164 Super TB bongattu omalla kylällä. Saa nähdä, joutuuko vielä kaupoillekkin...järki sanoo tietty EI, mutta nykyisetkin autot on hankittu täysin TUNTEELLA.
Alfa Romeo 75: It may look like a brick, but drives like a ballerina
Virittämätön GT-R on aika säyseä laitos. Keravalla pyörii nyt jo kolme ainakin, kaksi taitaa olla tuunaamattomia, mutta kolmas on aika kivankuulonen. Ei se silti ärjy tai murise kummosesti, turbo siinä kyllä laulaa. Ja lujaa laulaakin... Se, kun jättöpaineet (vai miksi niitä nyt kutsutaankaan) sihahtaa... Ihan Hollywood-tyylillä
PS.
Kyllä 156 GTA:n saundit GT-R:n vie mennen tullen. Ainakin auton takana seistessä
unknown kirjoitti:Jätkät on ollu lauantai sunnuntai välisenä yönä niin pierussa ettei ole erottanut Ford Mondeota, Jaguar XF:stä
Jos tuota minun suorittamaa havaintoa tässä meinaat, niin ihan selvinpäin olin Alfan ratissa ja kyllä Jagen jostain Mondeosta erotan vaikka silmät kiinni.
Hyvinkäältä tuota voi varmaan bongata kun kyseisen kylän juusto katolla oli.
Eero kirjoitti:Muutaman vuoden takaisista Tuulilasi-lehden Turbo-liitteistä tuttu 164 Super TB bongattu omalla kylällä. Saa nähdä, joutuuko vielä kaupoillekkin...järki sanoo tietty EI, mutta nykyisetkin autot on hankittu täysin TUNTEELLA.
Kiva kuulla, että hyvin voi tuo nykyään. Mietiskelinkin mitä sille kävi, kun Virossa latoon tjsp jättivät sen.
Carlo Coppa kirjoitti:Ja OT:nä tähän ketjuun torstaina kun hain 75:n pajalta siellä oli laitettavana -69 1300 GTJ.
RH:lla?
Sielläpä hyvinkin. Tuo autohan taisi olla jossain vaiheessa nettiautossakin ja olen joskus vaihtanut pari sanaa omistajan kanssa. Nyt siinä näkyi olevan tarrakilvet alkuperäisten mustapohjaisten B -alkuisten kilpien päällä (siis sikäli kun samasta autosta on kyse).
Hienokuntoinen Audi Quattro, se alkuperäinen 80-luvun kampe. Komeat äänet! Valitettavasti vain tähänkin klassikkoon oli tunaroitu 2000-luvun ylikokoiset vanteet ja jotkut 30 sarjan renkaat. Oliko niitä siinä alunperin, on ei ei