75TS perä huutaa yms kysymyksiä
Valvoja: Moderators
75TS perä huutaa yms kysymyksiä
Perä huutaa ja sillä on ajettu tuollaisena n. 5000km. Epäilen edellisen omistajan kasanneen sen väärin. Saako äänen pois välyksiä säätelemällä vai miten vaiko ei mitenkään?
Voiko ko perän kitkalukon siirtää GTV tai AR90 2.0:n perään ?
Raidetanko valuttaa punaista mehua oikeanpuoleisesta päästä. Löytyykö ongelmaan jotain halpaa teeseitseratkaisua kun Muukkosen mukaan korjaussarja ei välttämättä vuotoa lopeta ja maksaakin n. 50€ ?
Saako tehtyä irrottamatta koko akselia?
Voiko ko perän kitkalukon siirtää GTV tai AR90 2.0:n perään ?
Raidetanko valuttaa punaista mehua oikeanpuoleisesta päästä. Löytyykö ongelmaan jotain halpaa teeseitseratkaisua kun Muukkosen mukaan korjaussarja ei välttämättä vuotoa lopeta ja maksaakin n. 50€ ?
Saako tehtyä irrottamatta koko akselia?
gtv 2.0 -87, 2x75TS-87, purettuna 75TS-89 ja 90 2.0i
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
Vika voi olla siinä, että yksi isomman akselin välyksensäätöshimmeistä(aluslevyistä) on kulunut. Ainakin nimimerkki "mikkilj" on perehtynyt asiaan: http://mikkila.wabbits.org/giulietta/al ... d=20040127 Ja tuolta toiseksi viimeinen kappale.
Tuosta välyslevystä sain itse tietoa muistaakseni gtv6.org sivuilta.
Ja tosiaankin. Giulietan omassa lootasssa kyseinen levy oli hiukkasen kulunut ja varaosalootassa sitä levyä ei käytännössä edes ollut.
Levy on siis pääakselilla (pääakseli on siis nyt se, mikä on perän kanssa samassa linjassa). Ja levyn sijainti on heti laipan laakerin perän puolella.
Nuita levyjä on lootassa itseasiassa kaksikin. Tosin jostain syystä vain tämä nelosrattaan ja laipan laakerin välinen kuluu. Tuossahan on murheena se, jos ei tiedä mikä on ollut laipan paksuus niin se pitää selvittää jollain keinolla. Tuohon löytyy ohjeet esimerkiksi Haynesin Alfetan korjausoppaasta. Löytynee lähikirjastosta.
- J
Ja tosiaankin. Giulietan omassa lootasssa kyseinen levy oli hiukkasen kulunut ja varaosalootassa sitä levyä ei käytännössä edes ollut.
Levy on siis pääakselilla (pääakseli on siis nyt se, mikä on perän kanssa samassa linjassa). Ja levyn sijainti on heti laipan laakerin perän puolella.
Nuita levyjä on lootassa itseasiassa kaksikin. Tosin jostain syystä vain tämä nelosrattaan ja laipan laakerin välinen kuluu. Tuossahan on murheena se, jos ei tiedä mikä on ollut laipan paksuus niin se pitää selvittää jollain keinolla. Tuohon löytyy ohjeet esimerkiksi Haynesin Alfetan korjausoppaasta. Löytynee lähikirjastosta.
- J