Noniin pitkään aikaan ei ole täälläkään kerennyt pyörimän, mutta se ei tarkoita sitä etteikö alfalla olisi tullut ajeltua. Etupään alettua natisemaan molemmin puolin ajattelempa laittaa natinalle lopun, kunhan tästä kesätöihin pääsee.
Ajettelimpa siis varmistaa, kyseinen natina korjaantuu kun vaihtoi etu alaturkivarret ja natina aiheutui nimenomaan niiden puslista ? Ajattelimpa heittää samantien uusiin varsiin powerflexin puslat jotta ei natina alkaisi taas heti huomenna.
Siinä samalla kun auto on purettu siihen kuntoon olisi tarkoituksena heittää sisään uudet jouset ja iskarit. Iskareiksin olin arponut Bilsteinin B8 sprinttejä onko kenelläkään mitään omia kokemuksia muita lähes luotettavia huhupuheita miten vaikuttavat ajoon ja toimivat normi ajossa ? Ennen kaikkea olisi hienoa jos vaikka pienen pätkän voisin itse kokeilla ajaa, jos löytyy vaikka lähimaastosta moisen omistaja jos vaikka kebabkerhossa kebabilla voisin lahjoa moisen ajokokemuksen irti ?
Kaveriksi näille iskareille olisi tarjolla tällä hetkellä vogtlandin -40mm jouset tai H&R -30mm jouset ? Onko näistäkään kenelläkään mitään käryä miten on toiminut ?
Kauhean kiva olisi myös jos joku joka on ennenkin näillä ajellut tai on muuta kokemusta kertoisi ja valistaisi kuinka syvällä metsessä ollaan näillä valinnoilla.
puslaa ja alustaa räpläämässä
Valvoja: Moderators
puslaa ja alustaa räpläämässä
Se on kato sitä motorsporttia.
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: puslaa ja alustaa räpläämässä
Onko ideana madaltaa vai vain päivittää alustaa ? Varmasti nuo B8 on rahansa arvoiset,H&R on myös laadukas merkki. Vogtland ilmeisesti tekee alkuperäisjousia pääsääntöisesti ?
Jos coilovereita oot kattonut,niin kannattaa panostaa jäykkyyssäädettävään.
Jos coilovereita oot kattonut,niin kannattaa panostaa jäykkyyssäädettävään.
Re: puslaa ja alustaa räpläämässä
Tarkoitus oli päivittää ja madaltaa alustaa.
Se on kato sitä motorsporttia.
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: puslaa ja alustaa räpläämässä
Bilstein ja H&R on varmasti hyvä vaihtoehto. Ottaisin kuitenkin harkintaa mukaan Konin FSD iskarit. Jousista olen itse suosinut eibachia, mutta ei tuo H&R sen huonompi ole.
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: puslaa ja alustaa räpläämässä
myönnän tyhmyyteni, mutta mitenkäs tuollaiset kovat puslat oikein pelittää. vulkanoiduissa jousto kun tapahtuu kumissa, mutta eikös tuollainen powerflex nitkuta siinä akselilla. Entäs iskuvoimat, alkuperäisessä puslat nielee mutta mikäs sitten joustaa/antaa periksi noilla powerflexeillä.
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: puslaa ja alustaa räpläämässä
Siihen ei tuo B8 + h&r riitä , jos meenaat matalaa kumia laittaa niin madallus ei ole lähellekkään riittävä. Jos haluaa fiksun näkösen -40mm alustalla pitää melkein -55 profiilin kumia laittaa sitten.Bortzi kirjoitti:madaltaa alustaa.