Käytin 156 V6:stani Deltassa 20k huollossa ja samalla mussutin taas kerran tuosta takapäästä, kun on niin korkealla ed. Superissa oli paljon alempana. Ja kas, kas sattui olemaan Alfantunteva huoltomies ja huomasi että luigi oli laittanut eripari iskarit taakse, pitäisi olla sellaiset itsestään kuorman mukaan säätyvät (älkää kysy mitkä). ja säädöt ei toimi lisäksi toinen puoli on 1,5 cm korkeammalla .. Kaikkea sitä Nooh nyt on jo aika varattuna iskarien takuu vaihtoon, joten eiköhän se siitä helpota
Alfonso kirjoitti:luigi oli laittanut eripari iskarit taakse, pitäisi olla sellaiset itsestään kuorman mukaan säätyvät (älkää kysy mitkä). ja säädöt ei toimi lisäksi toinen puoli on 1,5 cm korkeammalla .. Kaikkea sitä Nooh nyt on jo aika varattuna iskarien takuu vaihtoon, joten eiköhän se siitä helpota
Luigi on siis taas kerran näyttänyt osaamistaan varsinkin laadunvarmistuksen puolella... Mulla olivat jättäneet ylimääräisen kokoonpanossa käytettävän osan penkin alle ja kenellä oli eriväriset vilkut? Kuulostaa päivä päivältä huolestuttavammalta.. Mitä seuraavaksi?
niki kirjoitti: Luigi on siis taas kerran näyttänyt osaamistaan varsinkin laadunvarmistuksen puolella... Mulla olivat jättäneet ylimääräisen kokoonpanossa käytettävän osan penkin alle ja kenellä oli eriväriset vilkut? Kuulostaa päivä päivältä huolestuttavammalta.. Mitä seuraavaksi?
'M.sa':lla luigi oli jättänyt kojetalun kiinnityksestä vasemmanpuoleiset ruuvit kokonaan pois... ei ihme että kojetaulu natisi kun muutamia M8 pultteja puuttu
No sattuu ja tapahtuu sitä suomalaisillekin. Deltan pojat olivat auton edelliselle omistajalle vaihtaneet Eibachin jouset ja nyt kun vaihdoin Konin iskarit alle aloin ihmetellä että mikäs v*t*n osa täällä tavaratilan verhoilun ja peltien välissä on .
No sehän oli iskarinyläpään kiristyskuppi. On se hyvä että siellä on sentään vielä erillinen rautakimpale pitämässä iskaria paikallaan, muuten olis voinut lähteä iskari irti jossain pompussa. Niin ja kyllähän tuo kuppi oli tietysti hangannut maalit pilalle sisälokarista onneksi tuli huomattua ajoissa.
Tämä Nivomat. Meinasin hommata sellaisen kun on tarkoitus vetää n.1200kg kuormaa (AR33+traileri). Kysymys kuuluu: onko kaikissa Sportwagoneissa Nivomat vakiona?
alfista kirjoitti:Kysymys kuuluu: onko kaikissa Sportwagoneissa Nivomat vakiona?
Vastaus kuuluu että ei ole. Kun boselifti tuli markkinoille niin nivomat taisi olla vakiona Selespeedissä ja V6:ssa. Tähän se tietämykseni sitten loppuukin. Periaatteessahan nuo voi heittää alle muihinkin malleihin koska iskunvaimennin on se ainoa ihmeellinen palikka tuossa viritelmässä.
Jep ei näyttänyt olevan näitä kuormaa tasaavia iskareita. Lastasin 50kg perälle, joka tiputti jousia n.1,5cm. Tuon olisi pitänyt palautua, mutta ei ainakaan parin kilometrin töyssyinen ajolenkki vaikuttanut mitään.