HR kirjoitti:
Kyllä näin on. Alfa on kalliina pidettävän auton maineessa ja Delta kyllä osaltaan pönkittää tätä mainetta. 156 onkin mennyt huolestuttavan paljon kaupaksi. Vuodesta 1953 on suomessa rekisteröity vähän reilu 4600 Alfaa joista yli kaksi tuhatta on 156:ia. Jos tämä trendi jatkuu on Alfa Romeo vuonna 2025 yleisempi kuin Toyota
Mistä olet noi luvut saanut? Mä kun olen lukenut ihan toisenlaisia lukuja.. (suurempia)
Pelkästään tämän vuoden ensimmäisellä puoliskolla 156:sia on muuten Tekniikan Maailman mukaan myyty about 500 kappaletta, joka on puolet BMW 300 sarjan myynnistä, eli ihan hyvin, mutta kyllä taitaa Toyotaan olla liikaa matkaa kun niitä myytiin pelkästään esim. huhtikuussa 2253 kappaletta

Alfaa muuten myytiin samaisena kuukautena 56 kpl. Taitaapi noista melkeen kaikki olla 156:sia...
HR kirjoitti:Radio Novassa pyörii italiankielinen Alfa Romeo mainos, oletteko kuulleet.
Alfan mainos on tosiaan tullut Novalta (mulla se jostain syystä on melkeen aina päällä). Ei siitä kyllä Italiaa osamattomana saa muuta selvää kuin Alfa Romeo ja finlandese... Onneksi ko. mainoksesta on myös versio, jossa lausutaan pari sanaa Suomeksi.. sitten on vielä se TV mainos ja ainakin parissa kaupungissa Suomessa on kerrostalon päätyseinä koristeltu todella suurella Alfa Romeo 156-mainoksella... Tämän lisäksi olisko ollut Hesarin etusivulla on ollut 156-mainos ja melkeen joka kuussa useammassa autolehdessä on ollut sama koko sivun kuva uudesta 156:sta.
Delta tähtää kasvuun- ottaahan se myytäväkseen Alfan, Fiatin ja Ladan kylkeen vielä KIA:nkin nyt syksyllä...
Mutta kyllä pitää palvelussa, huoltohinnoittelussa ja vaihtohyvityksissäkin ihmeitä tapahtua- pelkät hehkutukset medioissa ei oikeen riitä (sillä saadaan kyllä kansaa liikkeeseen, mutta se ei riitä autokauppoihin...)