Inhottavaa olla aina oikeassa.h_lauri kirjoitti:Kiitoksia kiitoksista. Itse en kyllä usko mitään, ennen kuin näen, siis nimet kupongeissa.
Mikään ei ole kivaa, paitsi Sandra Cretun musavideot menneisyydestä. -nisin.
Valvoja: Moderators
Inhottavaa olla aina oikeassa.h_lauri kirjoitti:Kiitoksia kiitoksista. Itse en kyllä usko mitään, ennen kuin näen, siis nimet kupongeissa.
Me päästiin pojan kanssa helpomalla, kun vaihdettiin auto samalla, vaikka toista tuntia siinäkin meni. seuraavaksi, varsinkin jos se porsii...Möri kirjoitti:Alfassa on nyt uusi merkki keulassa. Toista tuntia taistelin vanhan kanssa kun ei liimat halunneet antaa periksi, mitään kuumailmapuhallinta kun ei löydy. Piristyi kummasti keulan ulkonäkö kun vanhasta oli värit lähes täysin kaikonneet.
Sehän on kakspuolikas busso. Ei se porsi koskaan.h_lauri kirjoitti:..varsinkin jos se porsii...
Muistitko avata 10-mm kannalla olevan mutterin ?Möri kirjoitti:Alfassa on nyt uusi merkki keulassa. Toista tuntia taistelin vanhan kanssa kun ei liimat halunneet antaa periksi, mitään kuumailmapuhallinta kun ei löydy. Piristyi kummasti keulan ulkonäkö kun vanhasta oli värit lähes täysin kaikonneet.
Liukkaan kelin harjotusta valvotuissa oloissa ei voi koskaan olla liikaa. Noiden alhaisten nopeuksien harjoitusten lisäksi olisi mielestäni hyvä kokeilla miten käy kun sitä vauhtia on kunnolla liikaa ja auto lähtee reilusti lapasesta. Itselläni aikanaan opettaja pyysi ottamaan 45 vauhtia, otin tarkoituksella 80Morre kirjoitti:Rata-ajo takana
Kyllä senkin muistin avata. Liima ei vaan antanut periksi, lopuksi porasin merkkiin reiän ja väänsin meisselillä merkin irti. Täten pääsin vääntämään meisseliä merkkiä vasten eikä tarvinnut kromia vaurioittaa.willez kirjoitti:Muistitko avata 10-mm kannalla olevan mutterin ?Möri kirjoitti:Alfassa on nyt uusi merkki keulassa. Toista tuntia taistelin vanhan kanssa kun ei liimat halunneet antaa periksi, mitään kuumailmapuhallinta kun ei löydy. Piristyi kummasti keulan ulkonäkö kun vanhasta oli värit lähes täysin kaikonneet.
Hienoa et toimii! .......Nimim. Melkein jo lähdin eestiin hakemaan Ghibliä, kun tämä kevät Ei YHTÄÄN helpota aivan karmeaa Maserati-kuumetta.....90 kirjoitti:Masen mittariin ilmmantunut jo n 3.5tkm muutamassa viikossa ja auto on toiminut kuin junanvessa.. no pitänee mennä koputtamaan puuta..
pitkämies kirjoitti:Hienoa et toimii! .......Nimim. Melkein jo lähdin eestiin hakemaan Ghibliä, kun tämä kevät Ei YHTÄÄN helpota aivan karmeaa Maserati-kuumetta.....90 kirjoitti:Masen mittariin ilmmantunut jo n 3.5tkm muutamassa viikossa ja auto on toiminut kuin junanvessa.. no pitänee mennä koputtamaan puuta..
Ei kovin kosteita ole sinun kaverisi. Täällä olisi kaivuri tullut halvemmaksi...Pasi kirjoitti:Nyt päästiin sikspäkin hinnalla
Njoo, ajoitus viikolle osottautui hyväksi taktiikaksiCuore Sportivo kirjoitti:Ei kovin kosteita ole sinun kaverisi. Täällä olisi kaivuri tullut halvemmaksi...Pasi kirjoitti:Nyt päästiin sikspäkin hinnalla
Huokutusta voi hillitä edellä mainittujen seikkojen lisäksi sillä, että ymmärtääkseni ko. yksilö on Japanissa lunastuskuntoon ajettu, Virossa korjattu yksilö.mnuut kirjoitti:Se Eestin Chibli Cup kyllä houkuttaa itseäkin, harmi vaan, että sen sisusta on pilattu. Ja harmi, ettei tosta omasta 222:sta pääse eroon, että pääsisi hankkimaan vielä kivemman laitteen. Meillä kaikilla kolmellakymmenellä Maseratifanilla Suomessa taitaa olla jo oma tallissa.
katselitko sitä punaista ghibili cuppia ?pitkämies kirjoitti:Hienoa et toimii! .......Nimim. Melkein jo lähdin eestiin hakemaan Ghibliä, kun tämä kevät Ei YHTÄÄN helpota aivan karmeaa Maserati-kuumetta.....90 kirjoitti:Masen mittariin ilmmantunut jo n 3.5tkm muutamassa viikossa ja auto on toiminut kuin junanvessa.. no pitänee mennä koputtamaan puuta..
no jos tämä tieto pitää paikkansa niin sitten sopii unohtaa...J kirjoitti:Huokutusta voi hillitä edellä mainittujen seikkojen lisäksi sillä, että ymmärtääkseni ko. yksilö on Japanissa lunastuskuntoon ajettu, Virossa korjattu yksilö.mnuut kirjoitti:Se Eestin Chibli Cup kyllä houkuttaa itseäkin, harmi vaan, että sen sisusta on pilattu. Ja harmi, ettei tosta omasta 222:sta pääse eroon, että pääsisi hankkimaan vielä kivemman laitteen. Meillä kaikilla kolmellakymmenellä Maseratifanilla Suomessa taitaa olla jo oma tallissa.
-J
Täysin samaa mieltä. Tänään käyty Spider leimaamassa ja siitähän tulikin sitten sellainen reilun 100 kilometrin reissu. Oishan sen leiman kait lähempääkin saanuRasvis kirjoitti:Kesän ensimmäiset ilometrit Spiiderillä. En muistanutkaan että autolla ajo voi olla noin kivaa!
Moi,90 kirjoitti:no jos tämä tieto pitää paikkansa niin sitten sopii unohtaa...J kirjoitti:Huokutusta voi hillitä edellä mainittujen seikkojen lisäksi sillä, että ymmärtääkseni ko. yksilö on Japanissa lunastuskuntoon ajettu, Virossa korjattu yksilö.mnuut kirjoitti:Se Eestin Chibli Cup kyllä houkuttaa itseäkin, harmi vaan, että sen sisusta on pilattu. Ja harmi, ettei tosta omasta 222:sta pääse eroon, että pääsisi hankkimaan vielä kivemman laitteen. Meillä kaikilla kolmellakymmenellä Maseratifanilla Suomessa taitaa olla jo oma tallissa.
-J
No tottahan toki, koko matkan. Kelihän oli mitä mainioin.EBITDA kirjoitti: Katto alhaalla, toki.