
Kertokaa kokeneemmat, sisältääkö Autokeskuksen huolto jotain, mitä AutoMilanon huolto ei sisällä? Vai onko hintaerolle olemassa jokin muu järkevä selitys?
Valvoja: Moderators
Tere, öljynvaihto Ak:ssa reilu satanen, kolmenkympin huolto jarruherkistelyineen 483 euroa. Näin siis Treella. Muistaakseni eka huolto 30 tkm tai kaksi vuotta. Öljyt vaihdatin 15 tkm:ssa.Levriero kirjoitti:Olen viemässä MiTon ensimmäiseen huoltoonsa lähipäivinä (ikä 1 vuosi, ajettu vajaa 8tkm). Autokeskuksessa huollon hinnaksi ilmoitettiin "runsaat 300", josta postissa tulleella etusetelillä saa viisikymppiä pois. Eilen kolahti postiluukusta AutoMilanon mainoslehtinen, jossa MiTon (ja Giuliettan) vuosihuollon hinnaksi oli laitettu 109 euroa!![]()
Kertokaa kokeneemmat, sisältääkö Autokeskuksen huolto jotain, mitä AutoMilanon huolto ei sisällä? Vai onko hintaerolle olemassa jokin muu järkevä selitys?
Ai hitto sentään. Ottivatko tuon kannan kuluttajaneuvojankin yhteydenoton jälkeen? Miten lähdet viemään tuota asiaa eteenpäin? Koska väärässähän he ovat, mutta koittavat pyristellä vastuustan.JaRoDD kirjoitti:Herttoniemen Autokeskuksesta eivät koe minkäänlaista vastuuta 24 tkm ajetun jakopään kiristimen laukeamisesta, koska heidän varaosatakuunsa (1 vuosi) on mennyt umpeen. Kerrassaan tuuheaa toimintaa valtuutetulta merkkihuollolta. Enpä näillä eväillä taida paljon Autokeskuksessa asioida. Ellen sitten teetä jakopäätä uusiksi 20tkm välein.
http://www.kuluttajavirasto.fi/autot/vi ... b288827e58" onclick="window.open(this.href);return false;JaRoDD kirjoitti:Herttoniemen Autokeskuksesta eivät koe minkäänlaista vastuuta 24 tkm ajetun jakopään kiristimen laukeamisesta, koska heidän varaosatakuunsa (1 vuosi) on mennyt umpeen. Kerrassaan tuuheaa toimintaa valtuutetulta merkkihuollolta. Enpä näillä eväillä taida paljon Autokeskuksessa asioida. Ellen sitten teetä jakopäätä uusiksi 20tkm välein.
Mikäli luit noita läpi, niin niillä on yhdistävä tekijä... Myyjä vastaa vahingosta. Mikä ei toki mun logiikkaani uppoa, mutta näin se ilmeisesti menee.mattijus kirjoitti:http://www.kuluttajavirasto.fi/autot/vi ... b288827e58" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;JaRoDD kirjoitti:Herttoniemen Autokeskuksesta eivät koe minkäänlaista vastuuta 24 tkm ajetun jakopään kiristimen laukeamisesta, koska heidän varaosatakuunsa (1 vuosi) on mennyt umpeen. Kerrassaan tuuheaa toimintaa valtuutetulta merkkihuollolta. Enpä näillä eväillä taida paljon Autokeskuksessa asioida. Ellen sitten teetä jakopäätä uusiksi 20tkm välein.
Njoo... Lähti se minunkin viallinen tulppa Boschille näytille, eikä sieltä ikinä tullut vastausta... Tuskin automilanon vika jos eivät boschilla noteeraa pienen ihmisen ongelmia. Ja minulla sentään meni koko perkeleen kone vaihtoon yhden tulpan takia ... jonka Automilano vaihtoi nokille ilman että olisi tarvinnut käydä "jälkihuollossa" kertaakaan. Ja ei siis ollut automilanon vaihtamat nuo tulpat.vapsu kirjoitti:No, Automilanossa pari vuotta sitten huollossa vaihdettiin tulpat ja laittoivat Boschin tulpat, jotka eivät kait ole ihan sopivimpia Alfaan (159) 35 km ajetut tulpat, käyntihäiriöitä ja hinurilla huoltoon ja uudet tulpat muualla. Automilanoon reklamaatiota ja Boschin tulpat sinne tarkastukseen, pari kertaa kyselin perään ja sanottiin, että menivät Boschille tarkastukseen... no joo, eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään asia laitettiinn ns. pöydän alle kun ei osattu hoitaa kunnolla, eli enpä vie sinne enää , palataan tähän Autokeskukseen hetken päästä, kun Alfa nyt siellä huollossa...
Mua neuvo milanon äijä puhelimessa miten vaihdetaan etuiskarit, hätätilanteessakin on aina neuvottu ym. Ooppelikorjaamo ei suostunut edes lainaamaan tai näyttään astran radion irrotustyökalua, sanoi vielä että muuten tekisin sen itse._rico kirjoitti:Mulla on automilanossa hommat toimineet aina hienosti. Huoltojonot ovat välillä hieman pitkiä, mutta hätätilanteissa apua on saanut aina, kun sitä on tarvinnut. Pariin kertaan ovat puhelimessakin jeesanneet, kun itselläni on keinot loppuneet kesken.
Minulla nimenomaan AutoMilano vaihtoi Boschin tulpat: Eli jos heillä Boschin edustus, niin AutoMilano kyllä halutessaan saa vastauksen Boschilta... No eipä enää väliä, ei enää AutoMilanoa eikä Boschin tulppia. Turun seudulla hyviä vaihtoehtoja AutoFilaro ja Autokeskus.Pasi kirjoitti:Njoo... Lähti se minunkin viallinen tulppa Boschille näytille, eikä sieltä ikinä tullut vastausta... Tuskin automilanon vika jos eivät boschilla noteeraa pienen ihmisen ongelmia. Ja minulla sentään meni koko perkeleen kone vaihtoon yhden tulpan takia ... jonka Automilano vaihtoi nokille ilman että olisi tarvinnut käydä "jälkihuollossa" kertaakaan. Ja ei siis ollut automilanon vaihtamat nuo tulpat.vapsu kirjoitti:No, Automilanossa pari vuotta sitten huollossa vaihdettiin tulpat ja laittoivat Boschin tulpat, jotka eivät kait ole ihan sopivimpia Alfaan (159) 35 km ajetut tulpat, käyntihäiriöitä ja hinurilla huoltoon ja uudet tulpat muualla. Automilanoon reklamaatiota ja Boschin tulpat sinne tarkastukseen, pari kertaa kyselin perään ja sanottiin, että menivät Boschille tarkastukseen... no joo, eipä ole sen jälkeen kuulunut mitään asia laitettiinn ns. pöydän alle kun ei osattu hoitaa kunnolla, eli enpä vie sinne enää , palataan tähän Autokeskukseen hetken päästä, kun Alfa nyt siellä huollossa...