Alfistin vaimo.
Valvoja: Moderators
Alfistin vaimo.
Kylläpäs taas osasi tämä mieheni yllättää. Rahat on kuulemma vähissä, piti myydä Spideri. No, kauppa kävi, mutta rahaa ei näkynyt, vaan toinen vielä vanhempi italialainen auto, siinä kuulemma on kojelaudassa sveitsiläinen kultakello. En ole sitä tallissa vielä käynyt katsomassa. Onneksi kotona toinen alfa. Ja se vielä minua ihmetyttää kun ollaan ajelulla "se" huutaa, nyt käsi ylös ja sitten sitä riemua kun vastaantuleva morjestaa. Tulee mieleen joku innostunut pikkupoika, mutta siksi kai hän onkin niin ihana. Onko teillä muilla vaimoilla ja vaimokkeilla samoja kokemuksia.
t. Marja
t. Marja
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Re: Alfistin vaimo.
Rouvan puolesta vastaan, se kun ei roiku netissä, että on. Ilman noita vanhempia alfoja tietengin. 

- Bisci
- Car(s): V60 AWD,
OIIIIIIIO ja
TVR S - Paikkakunta: Savicity
Jopa Marja vetäisi upean avauksen!
Käykää yhdessä kuuntelemassa sen kultakellon ääntä. Jo on Marja sinulla hieno mies, ja hänellä upea ja ymmärtävä vaimo. Onnea uudelle perheenjäsenelle.
t. pikkubisci
Käykää yhdessä kuuntelemassa sen kultakellon ääntä. Jo on Marja sinulla hieno mies, ja hänellä upea ja ymmärtävä vaimo. Onnea uudelle perheenjäsenelle.
t. pikkubisci
Ne jotka puhuu ei tiedä, ne jotka tietää ei puhu.
K.Rosberg
K.Rosberg
- h_lauri
- Car(s): Giulia 180 hp D vm 2016, ex. 159 TBi vm. 2010, 156 1,9 JTD) ex. Fiat Croma 2,2 A, ex. Stilo 130 MW, ex. Marea 115 Weekend
Jaa PRHN, en mä tie oonk mä semmielest ihana! Toisaalt, onhan se kohta 24 vuat mua sietäny...vai oiskoha se masokismiin taipuvaa sorttia...misä mun sadismi o. 

Siis osti Maseratin. Voi sinua onnellista! Ja vaimon puolesta vastaan: Hän moikkaa myös vastaan tulevat Alfat oli sitten kummalla etupenkillä tahansa.
- Wile E. Coyote
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Vai semmonen rahantarve se olikin
Vaimo: On se tullut huomattua että Alfat on rakkaita. Naapuritkin on huomannu. Putsasasin linnunkakkaa getvosesta niin naapurin isäntä huusi että älä koske siihen ei se ole sinun!
Semmonen huoli tietenkin on että kun sillä on noita "silmäteriä" pihassa kaksi ja lisää vain mieluilee, että montako niitä miehen sydämeen mahtuu? Ettei tipu itse pois sieltä
Itsekin moikkailen Alfoille kun huomaan, mutta nais Alfistit ei oikein ole oppinut vastaamaan.

Vaimo: On se tullut huomattua että Alfat on rakkaita. Naapuritkin on huomannu. Putsasasin linnunkakkaa getvosesta niin naapurin isäntä huusi että älä koske siihen ei se ole sinun!

Semmonen huoli tietenkin on että kun sillä on noita "silmäteriä" pihassa kaksi ja lisää vain mieluilee, että montako niitä miehen sydämeen mahtuu? Ettei tipu itse pois sieltä

Ayrton Senna da Silva forever
- mutt
- Car(s): Lanciat: Prisma 1.6ie -87, Lybra SW 20V -01, Flavia Milleotto -69, Flaminia Berlina 2.8 -63
Täällä yritetään pistää pystyyn vertaistukiryhmää alfistien vaimoille, niin äijät on heti floodaamassa... 

Joka lumiharjaa säästää, se autoaan vihaa
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
Miesten ja poikien lelut erottaa vetokoukusta
- DaViega
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Mä näin pelkän otsikon kun jo ajattelin "Koettakaa kestää...."
Pikanen nimen huuto, ketkä täällä tunnistaa olevansa Alfistien vaimokkeita? tai miksi ei myöskään näin päin: kenen vaimo tai siippa on tuonnut miehensä samoihin piireihin?

Pikanen nimen huuto, ketkä täällä tunnistaa olevansa Alfistien vaimokkeita? tai miksi ei myöskään näin päin: kenen vaimo tai siippa on tuonnut miehensä samoihin piireihin?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Minä olen tainnut olla "suhteessa" se mies tämän mukaan
Se täytyy kyllä omakohtaisista kokemuksista sanoa sen verran et miehelle on aika paha paikka jos naista kiinnostaa autot, ratailu sun muu autoiluun liittyvät asiat...Eräs mies sanoikin ettei hän seurustele "amiksenkaa" eikä meidän katon alla kun oli vieraita täten puhuttu autoista, tai minä en saanut olla osallisena keskusteluun, no onneksi tätä jaksoi katsoa viitisen vuotta ja sen jälkeen mies pihalle! Mielestäni tässä maailmassa jokaisella saa olla omat mieltymykset ja mielipiteensä ja täten täytyy arvostaa muiden mielipiteitä ja mieltymyksiä oli asia mikä tahansa. Toiselle täytyy antaa tilaa olla ja hengittää, piste!
Kivasti tällainenkin leimaa sen kalapuikon huulien yläpuolelle...

Se täytyy kyllä omakohtaisista kokemuksista sanoa sen verran et miehelle on aika paha paikka jos naista kiinnostaa autot, ratailu sun muu autoiluun liittyvät asiat...Eräs mies sanoikin ettei hän seurustele "amiksenkaa" eikä meidän katon alla kun oli vieraita täten puhuttu autoista, tai minä en saanut olla osallisena keskusteluun, no onneksi tätä jaksoi katsoa viitisen vuotta ja sen jälkeen mies pihalle! Mielestäni tässä maailmassa jokaisella saa olla omat mieltymykset ja mielipiteensä ja täten täytyy arvostaa muiden mielipiteitä ja mieltymyksiä oli asia mikä tahansa. Toiselle täytyy antaa tilaa olla ja hengittää, piste!
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
- Guenevere
- Car(s): Exät:
166 2.0 V6 Turbo 2000
155 2.0 8V 1995 ja
147 2.0 T.S 2007 - Paikkakunta: Tervakoski
Mä olen ihan itsellinen nainen ja hurahtanut Alfoihin. Moikkailen muita alfisteja ja toivon, että ehdin jossain vaiheessa tapaamisiinkin. Luen tätä foorumia (mutta oon ennestään jo tottunut käyttämään erilaisia keskustelupalstoja) joka päivä. Autoista en sinällään mitään tiedä, mutta yritän ottaa selvää kohtuuden rajoissa asioista, jotka olis hyvä tietää. 

Never regret anything that made you smile.
- Ottimo
- Car(s): Giulia Veloce Q4, -17, 156 2,0 JTS, -05, GTV V6, -02, ex Alfasud, Giulietta, 75, 155, 156, 166, 159, Spider
Itsestään selviä asioita, siis vapaus omiin mieltymyksiin jne. Tuo kalapuikkolause ei sen sijaan mulle auennu, ehkä koska olen ulkosuomalainen.jansku kirjoitti:Minä olen tainnut olla "suhteessa" se mies tämän mukaan![]()
- Alfissimo
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
^Liittyisikö jollain tapaa kuuluisiin amisviiksiin, jos arvata pitäisi. Sitä, en tosin ymmärrä, että mikä itsetunto-ongelma se nyt sitten miehelle olisi, jos nainen sattuisikin autoista tykkäämään ja miksi sen takia olisi mukamas amis.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
- routasydän
- Car(s): beta coupe
ex: gtv 3,0 V6, 159SW 2,4jtdm Q4 ja 159SW 1,9jtdm - Paikkakunta: Oulu
Olisipa minunkin vaimo noin innostunut. Ostaisin sille heti biturbon tain jonkun vanhemman alfan alle. Ja sais minun puolesta rassailal ja hoitaa minunkin alfan
. Tykkää kyllä getvosesta, mutta ottais itselleen mielummin volvo c30:n
.

- jansku
- Car(s): VW Polo GT + VW Tiguan (ex; 156 1.8ts, 206CC, Mini One, C4 VTS, A2, A3 2.0tdi, Mini one, Mini Cooper S clubman, VW Polo, VW Polo, A4)
Amisviiksiin kyllä ja en tiedä? Sitä täytynee kysyä melkein jokaiselta entiseltäni, kait naisten on tietyn stereotypian mukaan oltava kiinnostunut meikeistä, hiusten laitosta, vaatteista, perheen kasvattamisesta jne, ei tällaisista ns. maskuliinisista asioista. Tää on tätä ikuista kädenvääntöä naisten ja miesten välil...Alfissimo kirjoitti:^Liittyisikö jollain tapaa kuuluisiin amisviiksiin, jos arvata pitäisi. Sitä, en tosin ymmärrä, että mikä itsetunto-ongelma se nyt sitten miehelle olisi, jos nainen sattuisikin autoista tykkäämään ja miksi sen takia olisi mukamas amis.
itken mielummin alfa romeossa kuin toyotassa
- palkus
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Kait vaimotkin sittenkin tykkää alfan kyydistä, välttämättä sitä ei vain kerrota. Ei varmaan tule sellaista tilannetta kuten eräälle joka halusi uuden skodan, vaimo oli meinaan ilmoittanut että jos sotka tulee taloon niin hän lähtee 

- KJS
- Car(s): 1.3 TC, 1.3 Boxer, 1.6 TC, 6C TB, 2.0 CRDi, 2.2 TDCi, D3
Halusi minunkin vaimo aikanaan voorttin, mutta nyt sillä on jo kolme Alfaa, eli kyllä se siitä ajan kanssaroutasydän kirjoitti:Olisipa minunkin vaimo noin innostunut. Ostaisin sille heti biturbon tain jonkun vanhemman alfan alle. Ja sais minun puolesta rassailal ja hoitaa minunkin alfan. Tykkää kyllä getvosesta, mutta ottais itselleen mielummin volvo c30:n
.

Alfaholismia vuodesta 2001
- pitkämies
- Car(s): ....................
- Maserati 222 SE
- Maserati Quattroporte
- Lancia Thesis
- Jaguar XJR
- Saab 9-5 2.0 Turbo - Paikkakunta: Tampere
Ex-emäntäni oli kiinnostunut kaikesta yllämainitusta, mutta halusi myös omistaa Alfa Romeon......suosittelin 156:ta "tessulla"....meni ja osti "Bussolla"jansku kirjoitti: kait naisten on tietyn stereotypian mukaan oltava kiinnostunut meikeistä, hiusten laitosta, vaatteista, perheen kasvattamisesta jne, ei tällaisista ns. maskuliinisista asioista. Tää on tätä ikuista kädenvääntöä naisten ja miesten välil...

"En kourinut...Autoin vain ala-selästä!"....
- KauGoH
- Car(s): 159 2.4 JTDm -07. Spider(916) 2.0TS -96 EX: 156 V6 SW -04, EX:159 2.4JTDm Q4 -09.EX: 155 Q4 -94.EX:156 V6 -99, EX: 159 Q4 -06, EX:156 1.8 TS -98
Meillä rouva ilmoitti IKEA reissun jälkeen (en ollut mukana), kyllä me tullaan Alfan kanssa hyvin toimeen. Olin yllättynyt.
Ei se kyllä ihan ymmärrä tätä meikäläisen hurahtamista näihin. Mutta koetan opettaa tavoille
Ei se kyllä ihan ymmärrä tätä meikäläisen hurahtamista näihin. Mutta koetan opettaa tavoille

Life is too short to drive boring cars.