Alfa 156 tuningpuskurit ja -konepelti, halukkaita?
Valvoja: Moderators
- Rölli ja metsänhenki
Niin tuunaaminen. Mitä se on?
Joku maalaa alkujaan mustat peilinrungot auton värisiksi ja joku kirjailee koneen päällä olevan tekstin lämpömaalilla punaiseksi. Taikka maalaa jarrusatulat vaikka keltaiseksi ja vaihtaa avonaiset vanteet jotta ne näkyisi. Tuunaamista?
Se auto, jossa tässä keskustellaan, on omassa kastissaan ihan jees. Ja kyllähän "katutuunaamiseen" kuuluu omana osanaan ulkopuolisten merkkien ja esim. kahvojen poisto. Mutta voisihan sen Alfan merkin jättää paikoilleen, vaikka vähän tuunattuna
Mutta kyllä niitä makuja on niin moneksi, että joukkoon sopii niin ne tuunatut ja ei-tuunatut.
Joku maalaa alkujaan mustat peilinrungot auton värisiksi ja joku kirjailee koneen päällä olevan tekstin lämpömaalilla punaiseksi. Taikka maalaa jarrusatulat vaikka keltaiseksi ja vaihtaa avonaiset vanteet jotta ne näkyisi. Tuunaamista?
Se auto, jossa tässä keskustellaan, on omassa kastissaan ihan jees. Ja kyllähän "katutuunaamiseen" kuuluu omana osanaan ulkopuolisten merkkien ja esim. kahvojen poisto. Mutta voisihan sen Alfan merkin jättää paikoilleen, vaikka vähän tuunattuna
Mutta kyllä niitä makuja on niin moneksi, että joukkoon sopii niin ne tuunatut ja ei-tuunatut.
Kautta likaisten varpaitteni!
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- Rölli ja metsänhenki
no mä en vetäny herneitä nenään, kysyin kiinnostasko ketää noi puskurit. ja vastauksissa oli mm. ettei nuorilla sai olla alfaa varsinkaan rakennettua. ihmisiä on joka lähtöö esim. mäkin voisin tehdä netti sivut kans kahdesta 75:sta ja laittaa kuvi kun on oven kahva irti. ei kiinnosta , enkä mollaa niitäkään.Maho kirjoitti:Ensinnäkin SanttuK, jos kysyy mielipiteitä, ei pitäisi herneitä vetää nenään jos joku sanoo jotain negatiivista. Olihan moni myös liikkeellä positiivisinkin miettein.
- Cuore Sportivo
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Cuore Sportivo
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
vai ettei ovenkahvan puuttuminen kiinnostasanttuk kirjoitti: no mä en vetäny herneitä nenään, kysyin kiinnostasko ketää noi puskurit. ja vastauksissa oli mm. ettei nuorilla sai olla alfaa varsinkaan rakennettua. ihmisiä on joka lähtöö esim. mäkin voisin tehdä netti sivut kans kahdesta 75:sta ja laittaa kuvi kun on oven kahva irti. ei kiinnosta , enkä mollaa niitäkään.
]
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Kun ostin ensimmäisen Alfani, olin 19. Olinko liian nuori? Nyt on menossa Alfat numero neljä ja viisi, ja ikää on (minulla, ei vielä autoilla) 26. Olenko liian nuori? Ja kuinka vanha on oltava päästäkseen asiasta päättävään raatiin? Täällä taitaa aktiivisten käyttäjien keski-ikä olla noin kolmekymmentä, riittääkö se vai onko valittava ikäpresidentti?
- Epäkelpokeräilijä -
Äh, eli tuoltahan löytyy ikägalluppi, sitä zoomailemalla selviää kuinka nuoria tai vanhoja me oikeesti ollaan.Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:
Kun ostin ensimmäisen Alfani, olin 19. Olinko liian nuori? Nyt on menossa Alfat numero neljä ja viisi, ja ikää on (minulla, ei vielä autoilla) 26. Olenko liian nuori? Ja kuinka vanha on oltava päästäkseen asiasta päättävään raatiin? Täällä taitaa aktiivisten käyttäjien keski-ikä olla noin kolmekymmentä, riittääkö se vai onko valittava ikäpresidentti?
Tästä aiheesta tuli ehkä ristiriitaisin pitkään aikaan! Asiaa
Viimeksi muokannut Maho, 13 Elo 2004, 03:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ei enää Alfaa... eipä
Toi tuunaaminen on melkolailla makuasia, kuka tykkää kuka ei! Hillityt muutokset ja suurempienkin pitää sopia tyylillisesti autoon! Meidän 33 ei ainakaan tarvi ulkoisesti mitään lisä tyyninkiä(lippaa, siipeä yms) vaan on mun mielestä varsin kivan näköinen peli muutenkin, tosin siinä on 15" vanteet ja kaikki lukkopesät poistettu. Merkeistä on jäljellä alfan omat pyöreät edessä ja takana! Muita härpäkkeitä se ei tarvikkaan....
Ps. Ikää on 24 ja rapiat....
Ps. Ikää on 24 ja rapiat....
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Perhana selailin GTI lehteä kun ko. Alfa oli esittelyssä ja kuskihan on tuttu Helsingin käräjäoikeudesta! Nimi kuullostikin tutulta, muistanet minut kun juteltiin siinä aulassa, tulin vaan katsomaan kun itse valitettavasti olit Tommi pojan uhrina.
Eli terveisiä vaan sinne kajaanin suuntaan, ihan hieno tuo peli on ainakin sivusta ja projektikuvista päätellen ei mikään bolt-on homma.
PS. Miten sitten kävi siinä aura jutussa?
Eli terveisiä vaan sinne kajaanin suuntaan, ihan hieno tuo peli on ainakin sivusta ja projektikuvista päätellen ei mikään bolt-on homma.
- Cuore Sportivo
- MK
- Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Kunnioitettavaa käsityötaidon ylläpitoa.
Pidettäköön mielessä että meidän pieteetillä alkuperäiskuosissa vaalitut taideteokset kohtaavat mahdollisesti uuden elämän 5-10 vuoden kuluttua teinien käsittelyssä.
Jos sitten on tarjolla kotimaista muovipalaa auton tuunaukseen, niin mikäs siinä, sieltä saattaa kasvaa uusia alfisteja.
Alfan merkkiä tulisi kuitenkin kunnioittaa, se on omassa kastissaan muihin valmistajiin verrattuna.
Yli nelikymppinen alfisti
Pidettäköön mielessä että meidän pieteetillä alkuperäiskuosissa vaalitut taideteokset kohtaavat mahdollisesti uuden elämän 5-10 vuoden kuluttua teinien käsittelyssä.
Jos sitten on tarjolla kotimaista muovipalaa auton tuunaukseen, niin mikäs siinä, sieltä saattaa kasvaa uusia alfisteja.
Alfan merkkiä tulisi kuitenkin kunnioittaa, se on omassa kastissaan muihin valmistajiin verrattuna.
Yli nelikymppinen alfisti
- Cuore Sportivo
- Alfistipohjoosesta
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
En itse harrasta "lainkaan" tuunaamista, jos puhelinlaturia ei lasketa. Ja varmaan en ostaisi ainakaan paljoa muuteltua.Jos on pakko tehdä muutoksia niin on kyllä mukava nähdä taidokkaasti tehtyjä.Omat kädentaidot ei piisaa.Pelkkien ruosteiden siistimisestä ei tahdo saada naapureiden katseen kestävää.
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- Rölli ja metsänhenki
No joo sovitaan, että Alfan merkkiin ei saa koskea (vaikka tehdaskin on sitä vuosien saatosta "tuunannu" ).
Kyllähän asia on niin, että alkuperäinen on varmaan suurimman osan mielestä parasta, mutta täytyy olla suvaitsevainen ja hyväksyä myös pienet (tai suuret) rakentelut.
Olen itsekin vuonna -84 rakentanut neliovisen Alfasudin ja laittanut siihen Ti-mallin etu- ja takaspoilerin, ja ei se tuunaamiselta tuntunut. Tosin ei silloin tuunaamisesta kukaan puhunutkaan. Niin ja tuli sitä maalattua siitä Alfa kromikehän sisäpuoliset pienatkin punaisiksi. Mutta se siitä.
Niin, ja meidän nykyisessä 164:ssa ne "mannekaaret" ja tummennetut takavalot. Tosin noihin olen itse syytön Ne peilit olenkyllä ihan itse maalannut auton väriseksi. Ja komeet on
Kyllähän asia on niin, että alkuperäinen on varmaan suurimman osan mielestä parasta, mutta täytyy olla suvaitsevainen ja hyväksyä myös pienet (tai suuret) rakentelut.
Olen itsekin vuonna -84 rakentanut neliovisen Alfasudin ja laittanut siihen Ti-mallin etu- ja takaspoilerin, ja ei se tuunaamiselta tuntunut. Tosin ei silloin tuunaamisesta kukaan puhunutkaan. Niin ja tuli sitä maalattua siitä Alfa kromikehän sisäpuoliset pienatkin punaisiksi. Mutta se siitä.
Niin, ja meidän nykyisessä 164:ssa ne "mannekaaret" ja tummennetut takavalot. Tosin noihin olen itse syytön Ne peilit olenkyllä ihan itse maalannut auton väriseksi. Ja komeet on
Kautta likaisten varpaitteni!
- Rolle
- Site Admin
- Car(s): RRS + F20
Fanaattisuuden puolelle menee jos ei saisi autoa muutella ollenkaan, asian on ymmärrettävää jonkun klassikon osalta.
Jo vanteiden muuttaminenhan on tuunaamista/ehostamista/stylingiä joten sen puoleen ei ole kovin monella sanomista
Minä vielä menin ja tilasin harmaat sivuvilkut joten joudun kait alimpaan helvettiin ooppeli kuskien kanssa
Jo vanteiden muuttaminenhan on tuunaamista/ehostamista/stylingiä joten sen puoleen ei ole kovin monella sanomista
Minä vielä menin ja tilasin harmaat sivuvilkut joten joudun kait alimpaan helvettiin ooppeli kuskien kanssa
Mä oon 33 vuotta ja mulla on toisella puolella tehtaan asentama harmaa tuningvilkku ja erityisvanteet. Mitä raati määrää mulle hoidoksi?
Mun mielestä kukin saa tehdä autolleen mitä haluaa, kunhan selviää kustannuksista eikä aiheuta kohtuutonta haittaa liikenteessä. Eri asia sitten onko kaikki tekeleet mun oikean makukäsitykseni mukaan hienoja, mutta herrasmiehet ei sellaisia ääneen kommentoi.
Edit: tuuninki on varmasti parempi harrastus kuin ne mitä suuri osa noista pussihousuista tuolla ulkona näyttää tekevän.
Mun mielestä kukin saa tehdä autolleen mitä haluaa, kunhan selviää kustannuksista eikä aiheuta kohtuutonta haittaa liikenteessä. Eri asia sitten onko kaikki tekeleet mun oikean makukäsitykseni mukaan hienoja, mutta herrasmiehet ei sellaisia ääneen kommentoi.
Edit: tuuninki on varmasti parempi harrastus kuin ne mitä suuri osa noista pussihousuista tuolla ulkona näyttää tekevän.
- 155156
- Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV - Paikkakunta: Jyväskylä
Ikä
Vuonna 1993 164- ja Thema-faceliftien yhteydessä Fiat julkaisi sellaisen tiedon, että Alfa Romeoiden ostajista valtaosa löytyy ikähaarukasta 32-42 vuotta. Lancia hankkivat taasen keskimäärin 42-52 vuotiaat.santtuk kirjoitti:ja vastauksissa oli mm. ettei nuorilla sai olla alfaa varsinkaan rakennettua.
Ja se tuunattu 156: No sir, I don't like it. Yhtenä erityisen kyseenalaisena yksityiskohtana mainittakoon ne sivuteippaukset. Eh...
tommi sai häkkiä 1 v 8 kkRolle kirjoitti:Perhana selailin GTI lehteä kun ko. Alfa oli esittelyssä ja kuskihan on tuttu Helsingin käräjäoikeudesta! Nimi kuullostikin tutulta, muistanet minut kun juteltiin siinä aulassa, tulin vaan katsomaan kun itse valitettavasti olit Tommi pojan uhrina.
Re: Ikä
Itse ihmettelin kanssa niitä. Olivatkohan oikeasti siisteimmät mitä katalogista löytyi?155156 kirjoitti: Yhtenä erityisen kyseenalaisena yksityiskohtana mainittakoon ne sivuteippaukset. Eh...
Hyväksyttävä sivuteippaus voisi olla vaikka sellainen yli-iso alfa-logo mitä jossain esittely- ja kisapeleissä on näkynyt. Ei ehkä sovi 2F2F-ideologiaan kylläkään.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
- jknracing
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Viesti:
Re: Alfa 156 tuningpuskurit ja -konepelti, halukkaita?
Kysyitpä oikeasta paikasta tai et, mut mun mielestä sun auto on ihan oikeasti hieno, väri on hyvä ja raidat on hyvän malliset ja raitojen väri sopii auton väriin. Ekana mun ois kyllä pitänyt mainita nuo puskurit. Itse eri osista yhdistelemällä tehdyiksi ne ovat enemmän ku pelkästään hyvät!santtuk kirjoitti:joo antaa olla, voi olla että kyselin vähän väärästäpaikasta. tää näyttää olla suurimmaks osaks nelikymppisten pyhiinvaelluskohde......... no sanotaan vaikka että punanen ja 15" vanteet rulettaa
Konepellin jatko ja maski ovat onnistuneen hyvin. (oli Alfan merkkiä tai ei, niin kyllähän sen muotoilusta Alfaksi tunnistaa!)
Ja arvostelijoille tiedoksi. Toi "evo siipi" on hyvinkin pitkälti saman mallinen kuin 156:sen alkuperäinen lisävarustespoileri.
Härskin näköinen laite! Ainakin multa peukut ylös!!!
Jos nyt jotain kritiikkiä antaisin, niin sen mitsun konepellin pahkan olisin jättänyt pois ja tehnyt sen sijaan peltiin heti jäähdyttäjän taakse "poistoilma-aukot". Siis ei mitään edestäpäin selkeästi huomattavaa. No, vaikea selittää kun tähän ei voi piirtää.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Cuore Sportivo
Re: Alfa 156 tuningpuskurit ja -konepelti, halukkaita?
Jep. Kuinka moni meistä arvostelijoista on kehunut sitä Alfan omaa EVO -siipeä hienoksi.jknracing kirjoitti:Ja arvostelijoille tiedoksi. Toi "evo siipi" on hyvinkin pitkälti saman mallinen kuin 156:sen alkuperäinen lisävarustespoileri.
- jknracing
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Viesti:
Onkos kyseessä se sama "petteri" joka on kusettanut erikoisempia autoja itselleen jo pitempään? Se idiootti yritti viedä tutun auton joskus about viis vuotta sitten. Ei ihan onnistunut. Kehtas vielä soitella perään ja kysellä auton papereita. Tuttu oli just kyttiksellä kuulustelussa ja yritti sopia tapaamisen vähän syrjemmälle, mut toi tommi tais arvata mitä ois käynnyt kun ei ilmestynyt paikallesanttuk kirjoitti:tommi sai häkkiä 1 v 8 kkRolle kirjoitti:Perhana selailin GTI lehteä kun ko. Alfa oli esittelyssä ja kuskihan on tuttu Helsingin käräjäoikeudesta! Nimi kuullostikin tutulta, muistanet minut kun juteltiin siinä aulassa, tulin vaan katsomaan kun itse valitettavasti olit Tommi pojan uhrina.
Ois kiva tietää mihin avohoitolaan toi menee lusimaan. Vois viedä terveisiä...
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
joo se oli tää surullisen kuuluisa tom..a. jos se ois tehny ekan kerran ton petoksen , niin mut siinä oikeudessa syylliseks ois todettu. jätkä oli sen verran asiallisen oloinen... pakko pistää tää kuva tänne, tämä on mielestäni tyylikkäin alfa mitä maapäällään kantaa.. [/quote]Onkos kyseessä se sama "petteri" joka on kusettanut erikoisempia autoja itselleen jo pitempään?
Tätä viestiketjua lukiessa ei tuu kyllä mieleen kuin vanha sanonta että "makuasioista ei voi kiistellä"
Minkäs sille voi jos ei Alfa kelpaa tehtaan asussa. Pakkohan sitä on silloin muokata mieleisekseen. Alfaan nyt en ole itse pahemmin koskenut, mutta muita merkkejä on kyllä tullut rakenneltua, kun eivät tehtaalla ole osanneet tehdä autoa minun makuuni Ehkä Alfakaan ei sit oo kaikille sopiva sellaisenaan. En minä ainakaan jaksa välittää, ennenkuin aletaan "pilaamaan" jotain 50-luvun alfaa
Minkäs sille voi jos ei Alfa kelpaa tehtaan asussa. Pakkohan sitä on silloin muokata mieleisekseen. Alfaan nyt en ole itse pahemmin koskenut, mutta muita merkkejä on kyllä tullut rakenneltua, kun eivät tehtaalla ole osanneet tehdä autoa minun makuuni Ehkä Alfakaan ei sit oo kaikille sopiva sellaisenaan. En minä ainakaan jaksa välittää, ennenkuin aletaan "pilaamaan" jotain 50-luvun alfaa
- Cuore Sportivo
No nämä on näitä jätkiä, joiden mielestä 323F:kin saa helvetin hienon, kun lätkii siihen tarpeeksi lasikuitua ja teippejä. Vaikka näille annettaisiin Ferrari, niin eiköhän siinäkin olisi seuraavana päivänä Tommi's Billet kiinni, ja teipit kyljessä.. Ja tehoa olisi tullut näiden ansiosta ainakin puolet lisää!Alfisti kirjoitti:Ehkä Alfakaan ei sit oo kaikille sopiva sellaisenaan.
Tuo hopeinen "Alfa" on vielä sinistäkin törkeämpi.
- Cuore Sportivo
-
- Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0 - Paikkakunta: Keuruu
S##tanan kamala. Pahempaa on kuitenkin tulossa. Kesällä oli Iltiksen perjantain autoliitteessä sen Aki Salmelan(?!?) haastattelu, joka järkkää niitä "Romua.com" - iltoja. Miehellä oli menossa, mikäli oikein ymmärsin, kaverinsa Ferrari Modenan - tuunausprojekti . Toivottavasti se oli vitsi. Kuka helvetin puusilmä haluaa/voi tuunata Ferraria? (joku jonka äiti on pudottanu lattialle päälleen vauvana, liian monesti).
Abarth 500 Esseesse
- Cuore Sportivo
- Vittorio Jano
- Moderator
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
Onhan noita nähty - onneksi lähinnä kuvissa...Koenigin katoton Testarossa.m.sa kirjoitti: Miehellä oli menossa, mikäli oikein ymmärsin, kaverinsa Ferrari Modenan - tuunausprojekti . Toivottavasti se oli vitsi. Kuka helvetin puusilmä haluaa/voi tuunata Ferraria?
Mutta voi Fefeä muokata ihan onnistuneestikin - Novitecin Modena:
Ahistaako?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Cuore Sportivo
- Rasvis
- Spiderman
- Car(s): Spider 2000 Veloce 1979, 75 3.0 i.e. America 1989, Opel patterimopo 2013, C3 2016
Potkin taas vastaan; Minusta se hopeinen peli näyttää hyvältä, siipi vaan pois.
Ei Centro Stile ole mikään jumala, jonka töihin ei saisi kajota. Olisi vaan suotavaa, että se kajoaminen tehtäisiin alkuperäisiä linjoja kunnioittaen eikä erinäköisiä muotimuotoja päälle liimaamalla.
Ei Centro Stile ole mikään jumala, jonka töihin ei saisi kajota. Olisi vaan suotavaa, että se kajoaminen tehtäisiin alkuperäisiä linjoja kunnioittaen eikä erinäköisiä muotimuotoja päälle liimaamalla.
- Epäkelpokeräilijä -
Ou jee, vähän hieno tuning-maski: http://www.radalle.com/imanager/?kat=3& ... va_id=9298 :-)
Foorumilaisia?
Foorumilaisia?
- Cuore Sportivo
Itse olisin kyllä säilyttänyt alkuperäisen keulan.. Ei voi mitään, näyttää silmissä törkeältä teiniräpellykseltä. Samoin alkuperäiset punaiset takavalot näyttävät juuri hopeisessa parhaimmalta, kaunis muoto tulee hyvin esille. Vanteista tulee mieleen Motonetin kromipölykapselit. Kaksivärisyyskään ei ole koskaan silmää miellyttänyt...
Jos jotain hyvää pitäisi löytää, niin madallus on ihan asiallinen. Samoin pulleat takalokasuojat.. Ehkä kuitenkin hieman maltillisemmin.
Olen edelleenkin sinnikkäästi sitä mieltä, että 156 (eikä muutkaan Alfat) ei vaadi mitään muutoksia. Paitsi nyt sitä isompaa vannetta ja madallussarjaa..
Tyylikkyyttä vie kyllä tuo lintulauta ja takapuskurin alaosan onnettoman pienet "diffuusori"-näperrykset. Parempi ilman tollasia kisahenkisiä osia kun on tollaset parittajavanteet. Jossakin muussa autossa kuin Alfassa aiheuttaisivat pienen hymyn. Alfaan kötöstettynä lähinnä vitutusta. Samaten takalokasuojien levitykset ovat karun näköiset pullistumat. Joko ilman tai sitten koko korin levennys. Kattoikkuna ja sen tummennus sekä tarra etuikkunassa.
Keula on tossa astetta tyylikkäämpi kuin sinisessä johtuen paljolti evo6 -mutaation puuttumisesta. Jotkut hillitymmät jäähdytysilman poistoreiät olisivat olleet paremmat. Jos joku homma kuitenkin toimii käytännössä, niin mikäs siinä. Joku 200kg stereoita toimii varmaan stereoinakin, mutta vievät auton ominaisuukista paljon pois.
Keula on tossa astetta tyylikkäämpi kuin sinisessä johtuen paljolti evo6 -mutaation puuttumisesta. Jotkut hillitymmät jäähdytysilman poistoreiät olisivat olleet paremmat. Jos joku homma kuitenkin toimii käytännössä, niin mikäs siinä. Joku 200kg stereoita toimii varmaan stereoinakin, mutta vievät auton ominaisuukista paljon pois.
156 GTA:ssahan on tuollainen "onneton diffuusoriräpellys" ja ihan tehtaan toimesta - avasinko pandoran laatikon
Tuo hopeinen on muuten hieno, mutta pikkusen tuota konepellin jatkoa olisi voinut jättää lyhemmäksi. Sen diffuusorin alla taitaa olla joku pelti alaviistoon (vai onkohan vain joku esiteplakaati) mitähän sillä ajetaan takaa.
Tuo hopeinen on muuten hieno, mutta pikkusen tuota konepellin jatkoa olisi voinut jättää lyhemmäksi. Sen diffuusorin alla taitaa olla joku pelti alaviistoon (vai onkohan vain joku esiteplakaati) mitähän sillä ajetaan takaa.
Alfaton ainakin hetkellisesti...
- alfa 156 v6
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu