


Ja se Alfa teboililla oli helmiäsvalkoinen uusi Giulietta, nam.
Valvoja: Moderators
Paitsi jos olet kääntymässä, silloin pitää väistää.DaViega kirjoitti:Koska pyörää ei lain mukaan tarvitse väistää jos pyörätie risteää tien yli, eikä autoilijalle ole merkitty kolmiota. Mutta jos pyöräilijä hyppää taluttamaan pyöräänsä, niin sitten pitää väistää, niin kuin kävelijöitäkin ihan joka kerta
onkos sulla semmonen vaalean sininen brera? Noita ei ihan hirveästi ole muutenkaan jamipo kirjoitti:Päästin pari about parikymppistä tyttöstä ylittämään tietä. Alfa sai katseiden lisäksi hymyn, sekä silmäniskun..
Tarkotin siis sitä, että kun moottoripyörällä lähestyn suojatietä ja pysähdyn päästämään jalankulkijat yli. Tähän mennessä on jalankulkijoiden ilmeet aina olleet todella hämmästyneitä.DaViega kirjoitti:Koska pyörää ei lain mukaan tarvitse väistää jos pyörätie risteää tien yli, eikä autoilijalle ole merkitty kolmiota.
noniin oikein kuuluisa yksilö sittenmipo kirjoitti:^ tommosen värinen.
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2006 ... 1_at.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
tai itseasiassa ihan sama yksilö.
Juurikin näin.Hepa kirjoitti:Paitsi jos olet kääntymässä, silloin pitää väistää.DaViega kirjoitti:Koska pyörää ei lain mukaan tarvitse väistää jos pyörätie risteää tien yli, eikä autoilijalle ole merkitty kolmiota. Mutta jos pyöräilijä hyppää taluttamaan pyöräänsä, niin sitten pitää väistää, niin kuin kävelijöitäkin ihan joka kerta
Linkintakana ihan hyvä juttu auheesta. http://www.aamulehti.fi/cs/Satellite?c= ... KALWrapper
Tarpeeksi lähteehagger16 kirjoitti:^ei herneitä haukka, mutta kerrotko miten 1.6 tessusta otetaan tehoja irti? Niitä kun ei irtoa 2.0 tessustakaan..
Iltalehden asiantuntemusta:" Brera on bensajuoppo ja se näkyy myös varsin korkeina häkä-päästöinä." Siis HÄKÄmipo kirjoitti:^ tommosen värinen.
http://www.iltalehti.fi/autotestit/2006 ... 1_at.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
tai itseasiassa ihan sama yksilö.
Pidät kierrokset 3 tonnin yläpuolella niin tehoja riittää leikkimiseen jos polttoainehinnasta ei välitä.hagger16 kirjoitti:^ei herneitä haukka, mutta kerrotko miten 1.6 tessusta otetaan tehoja irti? Niitä kun ei irtoa 2.0 tessustakaan..
Ihan oikeasti nyt. Kierrätettynä tuota voi kutsua korkeintaan pirteäks, ja sekin on jo aika positiivisesti sanottu. 120 kaakkia ja vajaa 150 nm nykyaikaista tietokonetehoa kun ei nyt vain reilut 1200 kiloa painavaa koria pysty erityisen liukkaasti liikuttamaan....Pujazuba kirjoitti:Pidät kierrokset 3 tonnin yläpuolella niin tehoja riittää leikkimiseen jos polttoainehinnasta ei välitä.hagger16 kirjoitti:^ei herneitä haukka, mutta kerrotko miten 1.6 tessusta otetaan tehoja irti? Niitä kun ei irtoa 2.0 tessustakaan..
Naapurilla on Maxima, se on seissyt liikkumatta niillä sijoillaan ainakin viime talvesta kun mies ajaa ajot firman pakettiautolla. Lienee datsuni lauennut tai pompannut leimallajkk kirjoitti:^suurimman osan ajasta sen nissani seisoo rattilukossa parkkipaikalla tilaa viedenItse asiassa, en ole koskaan nähnyt sen auton liikkuvan
Tämäkin herra ajelee firman pakua oman auton sijasta!! Mikä sattumaTuomas K kirjoitti:Naapurilla on Maxima, se on seissyt liikkumatta niillä sijoillaan ainakin viime talvesta kun mies ajaa ajot firman pakettiautolla. Lienee datsuni lauennut tai pompannut leimallajkk kirjoitti:^suurimman osan ajasta sen nissani seisoo rattilukossa parkkipaikalla tilaa viedenItse asiassa, en ole koskaan nähnyt sen auton liikkuvan
![]()
Tänään yksi tuttu kommentoi 156:tta hienoksi ja kysyi mitä maksoi, veikkaili että 15 - 20 tonnia
Todennäköisesti, koska liikkeellelähtö onnistui kaasua painamatta, 2.0 sammuu jos nostat hieman liian nopeasti kytkintä, etkä lisää kaasua.hagger16 kirjoitti:Ai. Onko siinä mukavammat välitykset?
Kiihtyvyys paperilla näyttää olevan 10,5 s / 8,6 s.
Kaiken lisäksi Maxima on näöltään tylsä. Luupäästä TM kuittaili joskus 80-luvulla jotenkin niin, että "aika harva uskoisi tämän kinnerin maksavan n. sata tonttua". Maksimaan pätee mun miälest sama, kunha korvaa tontut sillä mitä semmone maksaa.Alfissimo kirjoitti:Kyllä vaan masentaisi ajaa jollain Maximalla 13l/100km kulutuksilla, kun samoilla kulutusluvuilla saisi ajella millä tahansa 166 V6della.
Tietolähteenä esson paari?Alfissimo kirjoitti: Se 3 litrainen viekin sitten vielä muutaman litran lisää. Kyllä vaan masentaisi ajaa jollain Maximalla 13l/100km kulutuksilla, kun samoilla kulutusluvuilla saisi ajella millä tahansa 166 V6della.
Se vaan on globaali fakta: The ladies love a GTV!routasydän kirjoitti:Töissä ei voineet naispuoleiset uskoa, mitä tuli vk-loppuna tehtyä. Vitsiksi luulivat autokauppoja, ja kun sanoin, että kyllä se alfa lanciaksi vaihtui, niin kyselivät monta kertaa, että miksi menit tekemään sen
Eero kirjoitti:Tietolähteenä esson paari?Alfissimo kirjoitti: Se 3 litrainen viekin sitten vielä muutaman litran lisää. Kyllä vaan masentaisi ajaa jollain Maximalla 13l/100km kulutuksilla, kun samoilla kulutusluvuilla saisi ajella millä tahansa 166 V6della.
Ei saa 3-litraista Maximaa kovin hevillä kuluttamaan 13 litraa. 2-litrainen on tosiaan tuohon alimitoitettu, mutta isompi onkin eri maata