S_A kirjoitti:J:
Noniin kerkesit juuri ja juuri ennen kahvilan sulkemista paikalle! Ajotus täydellinen, Countach ja Esprit on aika eksoottinen lataus tohon tapahtumaan, kun kyseessä ei ollut urheiluaamiainenkaan.
Onneksi tosta sun Lotuksesta sai sopivasti kuvia Vanajanlinnasta, mutta lisääkin pitää taas jossain vaiheessa ottaa. Jäi pari kuvakulmaa ottamatta, jotka keksin vasta kotona.
Ja tuo Countach, joo messuilla ison masennuksen saaneena arvostan nyt vieläkin enemmän sitä, että tällänen aito Suomessa on. Arvostin kyllä jo ennen, mutta sen lasikuituvekottimen nähtyäni hieman lisää.....
Höpöp höpö.. Olin paikalla vähän kolmen jälkeen. Olit vaan niin sokaistunut siitä Countachista, että nähnyt mitään muuta! Lotus oli likainen Vanajanlinnassa (Itse järjestämässä tapahtumaa, ja ei kerkiä pestä autoa ). Kunhan saan takajousituksen kohdalleen, se alkaa olla jo kuvauskelpoinen. Tosin detalit eivät ole kunnossa ennen ensi kesää. Alan olla yhä varmempi siitä, että en vaihda ohjauksen puolta, vaan teen täyden sisustusremontin RHD:nä.
Countach ei jää seinäruusuksi missään. Uskomatonta bullshittiä tuo Extreme Car Shown Lambo-vedätys...
S_A kirjoitti:J:
Noniin kerkesit juuri ja juuri ennen kahvilan sulkemista paikalle! Ajotus täydellinen, Countach ja Esprit on aika eksoottinen lataus tohon tapahtumaan, kun kyseessä ei ollut urheiluaamiainenkaan.
Onneksi tosta sun Lotuksesta sai sopivasti kuvia Vanajanlinnasta, mutta lisääkin pitää taas jossain vaiheessa ottaa. Jäi pari kuvakulmaa ottamatta, jotka keksin vasta kotona.
Ja tuo Countach, joo messuilla ison masennuksen saaneena arvostan nyt vieläkin enemmän sitä, että tällänen aito Suomessa on. Arvostin kyllä jo ennen, mutta sen lasikuituvekottimen nähtyäni hieman lisää.....
Höpöp höpö.. Olin paikalla vähän kolmen jälkeen. Olit vaan niin sokaistunut siitä Countachista, että nähnyt mitään muuta! Lotus oli likainen Vanajanlinnassa (Itse järjestämässä tapahtumaa, ja ei kerkiä pestä autoa ). Kunhan saan takajousituksen kohdalleen, se alkaa olla jo kuvauskelpoinen. Tosin detalit eivät ole kunnossa ennen ensi kesää. Alan olla yhä varmempi siitä, että en vaihda ohjauksen puolta, vaan teen täyden sisustusremontin RHD:nä.
Countach ei jää seinäruusuksi missään. Uskomatonta bullshittiä tuo Extreme Car Shown Lambo-vedätys...
-J
Hitto oisin itse kerennyt tonne ehkä nipin napin 16 jälkeen, JOS olisin tiennyt messujen Lambon olevan lasikuitua.
En vieläkään oikeen ole toipunut tosta järkytyksestä, mainonta huomioon ottaen... No onneksi Suomessa on 1 aito, onneksi.
Ei se mun mielestä Vananlinnassa ollut likainen, ehkä valkoinen väri peitti kaiken pölyn ym. Mutta kuullostaa hyvältä, jos se alkuperäisenä oli RHD, niin ehkä se kannattaa pitää sellasena loppupeleissä. En tiedä miten maailmalla asiaa tuumataan ja jokainenhan tekee itse miltä parhaalta tuntuu. Mutta jos olet sinut en kanssa, niin ei muuta kun remonttia kehiin ja pidät noin.
Pankkiiri kirjoitti:Eilen tuli sitten vastaan uusi Lancia Thema. Eli Chrysler 300 Lancia merkeille. Ei kyllä vakuuttanut.
No ei varmasti vakuuta.
Käsittämätön idea yleensäkin laittaa Lancia Ryslerin kanssa yhteen, saati vaihtaa merkki vaan keulalle.
No tehkööt mitä lystää. Moni Italia friikki kyllä sai melkeen sydärin varmasti kun tuo homma julkistettiin sillon joskus....
Pankkiiri kirjoitti:Eilen tuli sitten vastaan uusi Lancia Thema. Eli Chrysler 300 Lancia merkeille. Ei kyllä vakuuttanut.
No ei varmasti vakuuta.
Käsittämätön idea yleensäkin laittaa Lancia Ryslerin kanssa yhteen, saati vaihtaa merkki vaan keulalle.
No tehkööt mitä lystää. Moni Italia friikki kyllä sai melkeen sydärin varmasti kun tuo homma julkistettiin sillon joskus....
Tää on tätä Amerikkalaista logiikkaa: Laita siihen Italialainen merkki niin siitä tulee Eurooppalainen ja tyylikäs.
Pankkiiri kirjoitti:
Tää on tätä Amerikkalaista logiikkaa: Laita siihen Italialainen merkki niin siitä tulee Eurooppalainen ja tyylikäs.
Ottamatta kantaa badge engineeringin järkevyyteen ja siihen, että tuleeko autosta merkkiä vaihtamalla eurooppalainen, niin onhan tämä uusi "Thema" tai Thema sentään tyylikäs.
Pankkiiri kirjoitti:
Tää on tätä Amerikkalaista logiikkaa: Laita siihen Italialainen merkki niin siitä tulee Eurooppalainen ja tyylikäs.
Ottamatta kantaa badge engineeringin järkevyyteen ja siihen, että tuleeko autosta merkkiä vaihtamalla eurooppalainen, niin onhan tämä uusi "Thema" tai Thema sentään tyylikäs.
Kyllä täytyy tunnustaa, että ostaisin tuollaisen käyttökulkineeksi.........Sisusta ainaakin on kuvien perusteella jotain muuta kuin hyrslerin legopalikkamuovisisustus......no kuten todettu, niin mielipidekysymyksiä. Maailma vaan kun kulkee etiäpäin, ja sen mukaan on pakko sopeutua...
Mokoma kirjoitti:Eilen moottoritielä vähän paimiosta turkuun päin ohi suhahti Lamborghini Gallardo. Pakkasta viton mittarin mukaan -10,5 astetta. mielestäni perässä luki nordic tattoo supplies ja rekisterikin siihen viittasi. Pakkohan se oli ikkuna avata ja kuunnella makeaa äänimaailmaa
Mä näin tän myös tänään Turussa pöristelemässä. Mahtaa mennä firmalla hyvin..
Pankkiiri kirjoitti:
Tää on tätä Amerikkalaista logiikkaa: Laita siihen Italialainen merkki niin siitä tulee Eurooppalainen ja tyylikäs.
Ottamatta kantaa badge engineeringin järkevyyteen ja siihen, että tuleeko autosta merkkiä vaihtamalla eurooppalainen, niin onhan tämä uusi "Thema" tai Thema sentään tyylikäs.
Kyllä täytyy tunnustaa, että ostaisin tuollaisen käyttökulkineeksi.........Sisusta ainaakin on kuvien perusteella jotain muuta kuin hyrslerin legopalikkamuovisisustus......no kuten todettu, niin mielipidekysymyksiä. Maailma vaan kun kulkee etiäpäin, ja sen mukaan on pakko sopeutua...
Cruisinkeissa punainen 308GTS Suomi kilvissä sekä punainen GTS Viper viron kilvissä.
Pari kappaletta hienoa 20-30 luvun alkuperäisä ei pilattuja autojakin oli paikalla.
HEMI CUDA oranssi, mene ja tiedä oliko aito.
Lahdessakin linja-autoa ajelee joku nee...köhköh...paremmin ruskettunut kaveri. Kerran olen kyydissä istunut ja saattaapi olla ihan Suomessa syntynyt tapaus, ei minkäänlaista äxenttia puheessa. Ei se väri ja tausta siis välttämättä tarkoita, etteikö töitä voisi tehdä.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Nissan 240Z ja Toyota Celica RA29 ajeli peräkkäin Laukaantiellä eilen illalla. Aika legendaarisen näköinen kaksikko . Nenäinniemessä bongattu Bmw 2002 cabriolet.
Alfissimo kirjoitti:Lahdessakin linja-autoa ajelee joku nee...köhköh...paremmin ruskettunut kaveri. Kerran olen kyydissä istunut ja saattaapi olla ihan Suomessa syntynyt tapaus, ei minkäänlaista äxenttia puheessa. Ei se väri ja tausta siis välttämättä tarkoita, etteikö töitä voisi tehdä.
Maalaisille tiedoksi, Hesassa taitaa kohta jo suurin osa olla tummaihoisia bussikuskeja. Eikä ne juuri huonompia ole kuin väsyneet "suomalaiset".
Mutta sitä en usko ennen kuin itse näen että XXXXX tekee töitä
sataviisviis kirjoitti:
Maalaisille tiedoksi, Hesassa taitaa kohta jo suurin osa olla tummaihoisia bussikuskeja. Eikä ne juuri huonompia ole kuin väsyneet "suomalaiset".
Mutta sitä en usko ennen kuin itse näen että manne tekee töitä
mitä nyt talviajotaidot hiukan hakusessa
Mediocrity is a sin Kuvat 155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02
Itse käytän suunnilleen neljää bussilinjaa täällä Suomen Hesassa, enkä ole kyllä huomannut suuria eroavuuksia ajotavoissa ja -tyylissä talvellakaan ihan tavis perunan ja muiden välillä. Ts. samanlaista aikataulujen kiinniajoa ja riskikäyttäytymistä kuskista riippumatta.
Ja alkuillasta Nurmijärven kirkonkylällä tuli vastaan ymmärrykseni mukaan Quattroporte V. Väriltään tumman sininen tai joku vastaava. Komea ilmestys volkkarien joukossa.
Alfissimo kirjoitti:Lahdessakin linja-autoa ajelee joku nee...köhköh...paremmin ruskettunut kaveri.
Maalaisille tiedoksi, Hesassa taitaa kohta jo suurin osa olla tummaihoisia bussikuskeja. Eikä ne juuri huonompia ole kuin väsyneet "suomalaiset".
Mutta sitä en usko ennen kuin itse näen että manne tekee töitä
Maalaispoika oon jne.... Juu, helstingissähän niitä taitaa ollakin enemmistö, enkä minä tuolla ihonvärillä mitään taitoon liittyvää meinannutkaan, vaan pointti olikin juuri siinä, ettei passaa eritellä sen mukaan onko somali vai mamudi.
Ainiin, eihän se mann...romani välttämättä töitä tee, kun töitä ei saisi tehdä. Todennäköisesti vaan tykkää ajaa bussia ja tekee sitä harrastuksena, eikä kieltäydy pienestä kuukausittaisesta harrastuskannusteesta .
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Olin menossa tarkistamaan ilmanpaineita Herukan ST1:lle, kun perään liimautui vanhempi MB SL, mutta huoltoasemalla vasta ylläri odotti sillä renkaiden tarkastelupuuhassa oli saman aikakauden Maserati Ghibli. Muutama viikko sitten teknologiakylässä ajeli Saab Sonett III.
Alfissimo kirjoitti:Lahdessakin linja-autoa ajelee joku nee...köhköh...paremmin ruskettunut kaveri. Kerran olen kyydissä istunut ja saattaapi olla ihan Suomessa syntynyt tapaus, ei minkäänlaista äxenttia puheessa. Ei se väri ja tausta siis välttämättä tarkoita, etteikö töitä voisi tehdä.
Maalaisille tiedoksi, Hesassa taitaa kohta jo suurin osa olla tummaihoisia bussikuskeja. Eikä ne juuri huonompia ole kuin väsyneet "suomalaiset".
Mutta sitä en usko ennen kuin itse näen että XXXXX tekee töitä
Tervetuloa Lappeenrantaan ens tiistai aamuks. Meidän roskakuski on romani. Ja hyvin mukava sellainen. Ja toisenkin tiedän joka tehtaalla postin jakajana. Kumamtkaan ei välikäden tietojen mukaan ole sukuunsa missään yhteydessä, yllättävää sinänsä
Jo kahtena päivänä tällä viikolla toimiston ikkunan alta pyyhkäissyt Mesen SLS. Ja tykittää huolella, kun on risteyksestä aukeava mukava suora teollisuusalueella. Tajuttoman hieno ääni. Touhutippoja täällä piilottelen.