


Valvoja: Moderators
Aika ökyisä peli. Mä jotain Cordoba SDI:tä ajattelinAlfissimo kirjoitti:IV-koppainen Golffi PumppeDusse siis Rasviksen valinta
Näinhän se välillä, mutta elämähän on valintoja täynnästoichiometric kirjoitti:^^ei tahdo muutaman tonnin auto kelvata
Tuohan on todellista insinöörin laskentatointa.insinörtti kirjoitti:...Hei, tosi pelimiähet tienaa autonvaihdoilla. Kas näin
- - ostetaan uusi, 30 000 € hintainen auto ja annetaan vanha vaihdossa, jolloin väliraha vain 20 000 €
-jne. jne.
En minä ainakaan tarkoittanut että kannattaa ostaa mikä tahansa 406 Pösö. Tarkoitin, että noita saa aika sopivalla rahalla myös kohtuullisesti ajettuja, ja ainakin meidän talouden vessoista helpoimpia pitää ovat olleet merkistä riippumatta ne vähiten ajetut autot. Etsi niin uusi ja niin vähän ajettu kuin löydät niin on parempi mahdollisuus päästä toivottuun lopputulokseen.Aquatica kirjoitti:Hätävara-vaihtoehtojakin on, parin tonnin 406 pököttejä
Komppaan täysin tätä... olen myös itse aina ajatellut niin että auto on mulle liian kallis jos sen hankintaan ei ole rahaa. Autot on niin huono sijoitus että ei kannata lainaa malmikasoihin ottaa.Tällä hetkellä mielipide,että ei koskaan enää lainaa/rahoitusta autoon.
Samaa mieltä, vuos pari ajoa ja vaihtoon, ei tarvii olla kokoajan sormet paskassa(ford- fi or repair daily) kun vikoja rupee tulemaanRasvis kirjoitti:En minä ainakaan tarkoittanut että kannattaa ostaa mikä tahansa 406 Pösö. Tarkoitin, että noita saa aika sopivalla rahalla myös kohtuullisesti ajettuja, ja ainakin meidän talouden vessoista helpoimpia pitää ovat olleet merkistä riippumatta ne vähiten ajetut autot. Etsi niin uusi ja niin vähän ajettu kuin löydät niin on parempi mahdollisuus päästä toivottuun lopputulokseen.Aquatica kirjoitti:Hätävara-vaihtoehtojakin on, parin tonnin 406 pököttejä
Voisiko tuo olla neljäs vaihtoehto? Ottavat varmaan tessun vaihdossa, tosin hyvitys ei ole järin korkea.Aquatica kirjoitti:kunto voisi olla oikeasti ihan hyvä. Se on vaan valitettavan pieni kulkine.
Kolmas vaihtoehto on '08 Hyundai i30, jota en vielä ole käynyt edes katsomassa. Ehkä huomenna pääsen, ehkä en. Se olisi alle 70tkm ajettukin, tosin vain manuilmastoinnilla... ...
Sori, mutta en ihan ymmärrä tätä logiikkaa. Olin tähän asti ollut siinä uskossa, että pitäisi olla vähän enemmän kuljetuskapasiteettia kuin jossain C-segmentin töpöperässä, mutta nyt sanot, ettei farkku käy. Mutta Croma, mikä on reilusti näitä C-segmentin töpöperiä/farkkuja isompi, kelpaa…?Aquatica kirjoitti:Itse haluan mukavan, riittävästi lähtevän ja siedettävän vähän kuluttavan työmatkakulkineen, jolla voisi mökkireissujakin tehdä - eli 4aikuista + kaikki kamat pitäis mahtua myös mukaan. Farmari on nogo paremman puoliskon mielestä, ellei kyseessä ole pieni farkku - Stilosta on niin kamalia kokemuksia, että toiseen sellaiseen ei ihan heti tee mieli istahtaa ilman todellista luxusannosta (leederiä, automaagi-kylmästöinnit ja kaikki muutkin herkut ja kilkkeet) - eikä noita oikein löydy kovin helpolla, eh. Cromaa mietin ihan vakavissani, uudempaa nimenomaa
Tai tommone:Carlos kirjoitti:[img]Siittä Aquaticalle.
kick, ban, tervaa ja höyheniä.Aquatica kirjoitti:159:ssä oli ainakin kiva istua kyydissä; siinä itseasiassa vähän samankaltainen fiilis kuin Ocu2ssa.
http://peugeot-foorumi.com/" onclick="window.open(this.href);return false;Aquatica kirjoitti:159:ssä oli ainakin kiva istua kyydissä; siinä itseasiassa vähän samankaltainen fiilis kuin Ocu2ssa.
Itse asiasa ne ajavat Rangella tai jollain puutarhatraktorilla, miespuoliset kampaajat sen sijaan suosivat tuota MärssyäMacKaiwer kirjoitti: Tostahan pahat kielet toki sanoo että valioliigapelaajien muijat ajaa SLK:lla mut ei kai toi ihan toivoton auto ole...:
Kerro nyt rohkeasti, mikä mun 159:ssä alkukesästä noin pahasti mätti?Aquatica kirjoitti:159:ssä oli ainakin kiva istua kyydissä; siinä itseasiassa vähän samankaltainen fiilis kuin Ocu2ssa.
Quadrifoglio 4 on taikasana. Siihen on integroitu takaveto hauskuuskertoimen parantamiseksi. Siihen on myös integroitu etuveto, jotta sillä pääsee myös oikeasti eteenpäin (myös talvella).MacKaiwer kirjoitti:Ja se olis sit se takavetokin mistä vanhan liiton miehenä tykkään
Erinomainen valinta. Meillä on vm. 09, 207 1.6 Hdi. On aivan pirun hyvä peli. Tosi kiva ajaa ja 1.6 moottorista löytyy mukavasti vääntöä eikä jää jalkoihin. Vaimo ei suostu edes Mersua ajamaan, tykkää Pökötistä niin paljon enemmän.Aquatica kirjoitti:No, nyt on haettu kuitenkin taloon tuo ensimmäisenä ajettu 207. Katsellaan, kuinka sen kanssa pärjäillään =P Kiitosta kuitenkin vinkeistä itse kullekin.
Sittenhän sen täytyy olla hyvä ajaa:Laku kirjoitti:Ulkomuoto ok, mutta ajosta tuli mieleen 122 Volvo mallia 1963.
Osallistun näihin talkoisiinAlbertolli kirjoitti:kick, ban, tervaa ja höyheniä.Aquatica kirjoitti:159:ssä oli ainakin kiva istua kyydissä; siinä itseasiassa vähän samankaltainen fiilis kuin Ocu2ssa.
Ei niin yhtikäs mitään. En toisaalta istunut viittä tuntia Ocussa koeajolenkillä, joten ehkä se olis muuttunut siinä? En tiedä. Mutta viisysin kyydissä oli nautinto istuskella, mutta yhtä lailla se oli ainakin lyhyellä lenkillä Ocussa. Ehkä se oli hyvinvarusteltu yksilö? =DPolforea kirjoitti:Kerro nyt rohkeasti, mikä mun 159:ssä alkukesästä noin pahasti mätti?Aquatica kirjoitti:159:ssä oli ainakin kiva istua kyydissä; siinä itseasiassa vähän samankaltainen fiilis kuin Ocu2ssa.
Eikös nuo mersut ja volvot voi heittää samantien pois? Ainaki V40 D3 noilla varusteilla ja talvikamppeilla taitaa olla jo huomattavasti kalliimpi kuin 32 000? Jotenkin kuvittelisin että mese on vielä kalliimpi... Noh, Jos superbin saa tuohon hintaa edes jollain koneella niin se on ihan auton oloinen, ota se.glideslope kirjoitti:Leivän tuovan firman autopolitiikka kun on mikä on niin hirveästi ei voi valintoihin vaikuttaa mutta tosiasia on se, että vuoden vaihteessa pitäisi tilata uutta vankkuria alle.
Meillä on rajauksena tietyt merkit sekä se, että kiulu ei saa olla 2 tai 3 ovinen -tai avo.
Vapaata valintaa voi suorittaa tällä hetkellä seuraavien merkkien sisällä: Audi, BMW, Ford, Honda, MB, Opel, Skoda, Toyota, Volvo ja VW.
Ovh. hintaraja on n. 32000 euroa eli ei voi juhlia. -ja pitää olla diesel.
Nelihenkiselle lapsiperheelle pitäisi siis tästä ryppäästä valita sopiva vaihtoehto nykyisen Octavian tilalle. Sinällään olen kyllä ollut tähän Skodaan todella tyytyväinen ja voisin jopa harkita vastaavaa jatkossakin mutta uusi malli tulee myyntiin vasta keväällä, joten katse on suunnattava muualle.
Tällä hetkellä kompromissi-TOP 5 lista olisi seuraava:
1. Opel Astra Wagon Cosmo 165hv CDTi + parilla tonnilla herkkuja
2. Uusi Golf Comfortline 2,0 TDI + parilla tonnilla jotain
3. Skoda Superb Combi Greenline + jalkatilat ja laiskuus
4. MB A 180 CDI Premium Business + jotain
5. Volvo V40 D3 Kinetic Business + ei mitään
Heittäkää nyt jotain kommentteja tähän tukalaan olotilaan..please.
En ole tosiaankaan mikään mersun vihaaja, mutta märäntymisen taso kannattaa ainakin tarkistaa. Perusteho tuossa 200 kompurassa on aneeminen ja äänet ptryyy vakioputkilla. V6 slk on sitten täysin eri peli moottoriltaan.MacKaiwer kirjoitti:VMTD ja DaViega, omat mersukokemukset jotakuinkin samansuuntaisia. Kyllä ne tuntuvat olevan kestävän oloisia laitteita, ainakin nuo hieman vanhemmat. Omat kokemukset ajamistani mersuista on että ne on kokolailla hyviä ajettavia, tehohan tietty riippuu millä koneella kampesi valitset, ihan samoin kuin alfassakin. Ja itsekkin tykkään DaViegan tavoin juurikin tuon alkupään SLK:n simppelistä muotoilusta... Olen jotakuinkin valmis ainakin koeajamaan SLK 200 Kompressorin ja katsellaan sitten mitä siitä tykkään. Sitäpaitsi onhan mulla verrokiksi nyt tuo nykyinen 164 V6 3.0 24 v Busso ja lupaan vertailla niitä keskenään puolueettomasti (tottakai, koska sehän vaikuttaa että vaihtaisinko vai en).
No tietenkään en suutu ja kaikki huomiot on aina varteenotettavia, ja jos auto tuntuu huonolta verrattuna n. 2000 euron 164 Superiin joka on alla niin sitä ei oteta, ihan sama mikä se sitten on ja maksakoon kuinka paljon tai vähän, sillä ei ole merkitystä, koska huonompaan ei vaihdeta... Korostan vielä että vaikka olenkin tällä hetkellä alfa romeon omistaja en silti ole menettänyt järkeänistoichiometric kirjoitti:En ole tosiaankaan mikään mersun vihaaja, mutta märäntymisen taso kannattaa ainakin tarkistaa. Perusteho tuossa 200 kompurassa on aneeminen ja äänet ptryyy vakioputkilla. V6 slk on sitten täysin eri peli moottoriltaan.
edittiä: en ole VMTD tai DaViega mutta ethän suutu