156 Lämpenee
Valvoja: Moderators
156 Lämpenee
Alfa on alkanut pitämään lämpöjä siinä 90c viivalla ja ylikin. Ei kelit ole mitenkään liian kuumat ja ajoviimassakin samat lämmöt. Kaupunki ajossa yli 90c. Flekti pyörii korvakuulolta.
Ajattelin nyt ensin vaihtaa termarin. Mitä ne pari anturia on termarikotelon kyljessä? Tuleeko ne mukana vai pitääkö ostaa erikseen?
Toinen vaihtoehto on vesipumppu, 10tkm olis remminvaihtoon joten sekin on ajankohtainen piakkon.
Ajattelin nyt ensin vaihtaa termarin. Mitä ne pari anturia on termarikotelon kyljessä? Tuleeko ne mukana vai pitääkö ostaa erikseen?
Toinen vaihtoehto on vesipumppu, 10tkm olis remminvaihtoon joten sekin on ajankohtainen piakkon.
Viimeksi muokannut puuha, 28 Elo 2004, 02:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Makaroonia jo vuodesta -98
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
En tiedä mikä versio minulle muukkoselta tuli. Mutta lämmöt nousivat vanhaan verrattuna aika reilusti. Nyt pysyy lämmöt koko ajan n. 85 asteen hujakoilla, heti jos pyöritään stadissa ollaan 90 asteessa.
Vanhalla termarilla ei kovin helposti saanut flektiä pyörimään edes kaupungissa kesällä.
Vanhalla termarilla ei kovin helposti saanut flektiä pyörimään edes kaupungissa kesällä.
Ei enää Alfaa... eipä
- GiuliaSuper
- Viestit: 1109
- Liittynyt: 07 Loka 2003, 20:07
- Car(s): Mito Tjet 155hp -09, Gtv 1750 -70
- Paikkakunta: Helsinki
Näin kesällä on mieluisampaa ajella kun ei tuota lämpöä väännä täysille No ei, kyllä sen huomaa, että kone lämpenee huomattavasti nopeammin.GiuliaSuper kirjoitti:Huomasko sitä eroa sisällä kabiinissa eli tuliko lämpimämpää?
Deltan insinöörit sanoivat, että tuo termari olisi ihan fiksua vaihtaa 100tkm kilometrin välein. Vaikka se toimiikin, se löystyy niin, ettei pysty pitämään enää vanhemmiten lämpöjä siinä missä pitäisi. Tämä siis Konalan Deltan asentajan mielipide.
Ei enää Alfaa... eipä
Itselläni lämpötilan kanssa ongelmana tällä hetkellä ettei flekti pyöri ollenkaan...Lämmöt nousee tyhjäkäynnillä helposti yli 90c mutta flekti ei herää eloon. Liikkeelle lähtiessä lämmöt kyllä putoavat aika nopeasti sinne 70-80 paikkeille.Suoralla virralla olen kokeillut flektin toiminnan ja pyörii.Olisiko vika mahdollisesti ohjausreleessä vaiko kenties lämpötila-anturissa?????Josko joku viisaampi informoisi ennen kuin kiikutan kärryn liikkeen hellään(kalliiseen) syleilyyn.
See my life written all over my arms,White strokes of misery.I call 'em diary, some call 'em scars