Alfissimo kirjoitti:Heti avatessani ketjun oli valinta selvä, mutta juusohan oli jo ehtinyt ensin. Kai silti saa saman valita ja valitsen vaikkei saisikaan Rahat vain puuttuu.
Tämä minullakin on ehdoton ykkönen ekaksi hankinnaksi lottovoiton saatua Just tälläistä kuolasin Helsingin Kalliossa.
Aikas ilmeisiä, mutta molemmat olleet suosikkeja jo pikkupojasta saakka. Paljonhan noita olis muitakin, mutta jos yksi pitäisi valita niin jompi kumpi noista
Jakke kirjoitti:Mulla on vähän enempi realistinen haave. Tai siis vakaa aikomus, hommata jossain vaiheessa kakkosautoksi Fiat Coupe.
Kiitos vaan nimimerkille PSS tämän ketjun luomisesta. Tästä se ajatus lähti, että selaanpa pitkästä aikaa Nettiautoa. Haave tuli toteutettua vähän nopeammin kuin olisin ikinä uskonutkaan
Viimeksi muokannut Jakke, 13 Loka 2012, 15:07. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Toimiiko takaikkunat?
Rakensin koko mekanismin uudestaan kun ne Fiatin nostajat ei toimi Mondialin takaikkunassa. Tässä kuvaa ensimmäisistä testeistä, ala stoppari vielä puuttuu.
unknown kirjoitti:Toimiiko takaikkunat?
Rakensin koko mekanismin uudestaan kun ne Fiatin nostajat ei toimi Mondialin takaikkunassa. Tässä kuvaa ensimmäisistä testeistä, ala stoppari vielä puuttuu.
Auto on jotakuinkin ikäiseni ja kilpailumenestys lähes täydellinen eikä hintakaan ole kuin maailman kovin. Näytin varmaan hartaalta, kun tuota viime kuussa ihmettelin.
Ehkä minäkin saattaisin kelpuuttaa, mutta onpa kyllä harvinaisen ruma sisältä ollakseen Ferrari. Mun Coupekin on nätimpi
Jakke ehtikin ensin jo viemään jalat suusta - aika käsittämätöntä että ulkokuori on sisätilat, erityisesti siis tuo kojetaulu ja mittarit - ovat noinkin eri tyylillä ratkaistu. Perinteiset putkimittarit ja analogia takas, anyone?
Kauneus on kuitenkin katsojan silmässä... Mielestäni noi pyöreät analogimittaritkin alkaa olla nähty... Toki linkkaamaani Fefeen ottaisin kyllä mieluummin mustalla pohjalla kiekkakellon (jos ei se sitten ole noissa millään valoilla tehty/vaihdettavissa toi väritys) ja sisustan mustalla värityksellä (ehkä punaisilla tehostetikkauksilla)... Mun silmään osuu kyllä selkeä nopeusnäyttö numeroilla kuten tässä http://www.youtube.com/watch?v=l-oMgWeA ... re=related ja huippumoderniin autoon mielestäni sopii näyttöruudut kiekkakellon molemmin puolin kun niihin saa vaihdettua kuitenkin useista eri vaihtoehdoista itselleen mieluista dataa... Ja sitäpaitsi ratakäyttöönhän toi olis aika oiva lelu niin kuka siellä muuta ehtii ku rundikelloa kurkkia?
Juhako kirjoitti:Ai se keskellä oleva ketainen onkin digimittari, ei kelpakaan minulle pitää olla oikea anloginen ja vaijeri vetoinen.
Eiköhän se mittari kuitenkin ole "analoginen". Siis fyysisellä viisarilla eikä millään lcd-näytöllä.
Eri asia on, tuleeko se tieto mittariin vaijeria pitkin vai jossain välissä sähköisesti.
Aikast hillitön barchetta kuume..mieluiten sais olla vähän kropaustakin vaille oleva, niin voisi harrastaa tuota kiinnyttävää huoltotyötä Eikai kellään ole moista josta vaikka kone särki?
Mokomakin kirjoitti:Aikast hillitön barchetta kuume..mieluiten sais olla vähän kropaustakin vaille oleva, niin voisi harrastaa tuota kiinnyttävää huoltotyötä Eikai kellään ole moista josta vaikka kone särki?
Aika harvassa on ne missä korjattavaa löytyy, kun niitä tehtiin vain se 448 kappaletta. Ei niitä myöskään ruuhkaksi asti täällä Suomessa ole, että ei ainakaan minun takapihaltani löydy yhtään rikkinäisellä V12:sta olevaa.
Äkkiä katsottua 115K€ on matalin hinta Italiassa, kannattaa vähän tinkaista niin saa halvemmalla, toki pitää muistaa ne verot, että 100K€ laittaa veroihin, niin riittää.
Mokomakin kirjoitti:Aikast hillitön barchetta kuume..mieluiten sais olla vähän kropaustakin vaille oleva, niin voisi harrastaa tuota kiinnyttävää huoltotyötä Eikai kellään ole moista josta vaikka kone särki?
Aika harvassa on ne missä korjattavaa löytyy, kun niitä tehtiin vain se 448 kappaletta. Ei niitä myöskään ruuhkaksi asti täällä Suomessa ole, että ei ainakaan minun takapihaltani löydy yhtään rikkinäisellä V12:sta olevaa.
Äkkiä katsottua 115K€ on matalin hinta Italiassa, kannattaa vähän tinkaista niin saa halvemmalla, toki pitää muistaa ne verot, että 100K€ laittaa veroihin, niin riittää.
Quartoportet on tippunut hinnassa todella rajusti ja syy on juurikin tuo että saksa-vankkuria saa uutena samaan hintaan, eikä tuollainen Italialainen käytetty käyttöauto löydä ostajaa enää vanhempana. Huoltokustannukset on sitten ihan kiitettävät, vaikka epäilen että Saksanseisojat viettää aikaa useammin merkkikorjaamon pihalla.
Ne verot vaan ei oikein pysy hinnan tiputuksen mukana täällä, kun QP:ten saa Italiasta 20k€ lähtien niin verottaja lyö täällä 30k€ veroa päälle. Itsekkin tuollaista ajattelin kauppakassiksi tuollaista, mutta taidan odotella vielä muutaman vuoden niin saattaa käydä että noita tarjotaan kaupanpäällisiksi mukaan.
Aikaisemmin se on vähän ollut niin että Maserati PITÄÄ antaa emännälle jos avioliitto kariutuu ja omaisuus menee jakoon. Nykyään taitaa olla niin että se TSi Volkkari tai V8 Mersu on vielä mehukkaampi aikapommi huoltokustannusten kannalta ja koston välikätenä, kuin Maserati, johon Ferrari tekee nykyään kunnollisia moottoreita.
unknown kirjoitti:... Aikaisemmin se on vähän ollut niin että Maserati PITÄÄ antaa emännälle jos avioliitto kariutuu ja omaisuus menee jakoon. Nykyään taitaa olla niin että se TSi Volkkari tai V8 Mersu on vielä mehukkaampi aikapommi huoltokustannusten kannalta ja koston välikätenä....
Heh, tää oli hyvä Vielä jos nokittaa TSI+DSG, niin voinee sanoa että kosto on suloinen...
Tuota ensimmäistä ei Suomessa näe yhtään liikaa. Kyseessähän on kaikkien GT-autojen äiti, Lancia Aurelia B20 GT, serie 4. Nelossarjainen on ehkä halutuin B20 GT kaikista, koska se oli niukan varustelunsa ansiosta vielä kevyt massaltaan, mutta omasi jo suuremman ja tehokkaamman 2,5-litraisen version Francesco di Virgilion suunnittelemasta V6-moottorista. Lisäksi aiemmissa sarjoissa käytetty vinoheiluritaka-akselisto korvattiin De Dion -ripustuksella, mikä vakautti ajettavuutta. Ja jos ei Aureliaa saisi, niin kyllä Flaminia Zagato kelpaisi myös.
Ihmettelen, miksei Dino ole vielä löytänyt tietään tälle listalle.
Kolmatta piti jo miettiä (vaikkei näitä kait tarvinnut olla niin montaa?), mutta kun käyttöautokin pitää olla, se olisi varmaankin sitten tilava ja mukana Berlina.
Dino 246
Ferrarin nimeä ei autossa ole ja etenkin kun auton tyyppimerkintä laatassa nimi on kirjoitettuna "Dino", niin Ferrari se ei ole yhtään sen enempää kuin ASA:kaan.
Kiva ääni Dinossa on.
unknown kirjoitti:Toimiiko takaikkunat?
Rakensin koko mekanismin uudestaan kun ne Fiatin nostajat ei toimi Mondialin takaikkunassa. Tässä kuvaa ensimmäisistä testeistä, ala stoppari vielä puuttuu.
tuommoinen on toisena harrastuspelinä http://www.minunauto.com/auto/32523" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
unknown kirjoitti:Toimiiko takaikkunat?
Rakensin koko mekanismin uudestaan kun ne Fiatin nostajat ei toimi Mondialin takaikkunassa. Tässä kuvaa ensimmäisistä testeistä, ala stoppari vielä puuttuu.
Todella hulppea tuo 2 sekunnin nykäisy alas! Ylös ammunta olisi toki jännä nähdä myös
Ylös menee hiukan hitaammin, hidastuu kun katto kääntää ikkunaa ja taittaa sen tiivisteeseen B-pilariin. Toimii valmiina kuin ajatus.Teen toiseen autoon muutoksen talven aikana täytyy katsoa jos siitä ottaa kuvaa.