h_lauri kirjoitti:Mä bongasin eilen kaks alfistia Puotilassa, toisella oli se pikkumazdan näköinen pystyperäalfa ja toinen taisi olla feisdaungreidattu 159 SW. Jaa nikit? Miks mun mielessä on geneveri ja Salla-tunturi?
Opiskelijankadulta bongattu 156 crosswagon. Itse olin liikkeellä litraisella puolimoottorisella pökelötillä, joten moikkailut jäi tekemättä.
Ei täällä noin vain ajeta bongautumatta!
Bongasin eilen Koneagria messuilla Jyväskylässä MrKirbyn kasvotusten ja vaihettiinpa muutama sananenkin .
Illalla näkyi myös veturin pihassa hyvässä kunnossa oleva punainen 164. Kelpais tännekkin
Pitkään aikaan ei ole osunut foorumille, mutta kuka poistuikaan Lahdesjärvelle ysitieltä tänään 20.40? Tummanharmaa 156 SW KCY näytti olevan ja vilkulla koitin tervehtiä sivuuttaessa.
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen
h_lauri kirjoitti:Mä bongasin eilen kaks alfistia Puotilassa, toisella oli se pikkumazdan näköinen pystyperäalfa ja toinen taisi olla feisdaungreidattu 159 SW. Jaa nikit? Miks mun mielessä on geneveri ja Salla-tunturi?
Paremmin voisi nauttia paikan antimista autotta.
Ei sitä tässä iässä liian usein jaksa kahtena peräkkäisenä iltana heittäytyä hurjaksi. Mutta sama kävi itselläkin mielessä, seuraavalla kerralla sitten.
Kuka bärdää Koivuha'assa taivaansinisellä / harmaalla (oon värisokea, pahoitteluni - it's a disability, would you mock a guy in a wheelchair) GT:llä? Vuoden varrella oon useasti toimiston ikkunasta bongannut ja taas juurikin minuutti sitten bongailin again! Kuka olet? Mitä teet huudeilla? Mahtuuko Koivuhakaan enemmän kuin 1 GT kerrallaan? Tietenkin olet huomannut mustan GT:n parkissa Piitiellä? Oletko edes foorumilla? Vastaa!
Toki hypähdän ylös tuolilta aina kun bongaan minkä tahansa Alfan kulkevan joko Vehon suuntaan tahi sieltä pois, otan asennon sekä teen kunniaa toveri Alfistille! Kolmas kerros, nurkkatoimisto.
Vakuuttava kokoelma tuo Alfa valikoimasi!
Ja tätä näpittäessä Vehon suuntaaan punainen 159 SW. Asento *NAPS* ja kunniaa!
lerppu kirjoitti:Toki hypähdän ylös tuolilta aina kun bongaan minkä tahansa Alfan kulkevan joko Vehon suuntaan tahi sieltä pois, otan asennon sekä teen kunniaa toveri Alfistille!
Ei ole vielä sun duunikaverit tilanneet valkotakkiset hakemaan.
Perjantaina tumma 145 Tampere-Pori tiellä iltapäivällä Porin suunnasta.
Sunnuntaina samalla tiellä tumma GTV Häijään paikkeilla ja lapa noteerattu!
Oli muuten vasta toinen vastaantullut GTV koko kesän aikana.
Onko se TeroV:n rouva joka useana aamuna - tänään viimeksi - kurvailee mun valkoisen bensakrematorion (Chevy Van) edessä Ylöjärven Takamaalta Kuruntietä pitkin...?
Onko jonkun foorumilaisen 75:nen ilmestynyt erääseen leppävaaran parkihalliin.. Siirto kilvillä vielä.. Vieressä erittäin pölynen ja kirkkoveneitä täyteen piirretty vanha peugeot 505..
PasiU kirjoitti:Onko se TeroV:n rouva joka useana aamuna - tänään viimeksi - kurvailee mun valkoisen bensakrematorion (Chevy Van) edessä Ylöjärven Takamaalta Kuruntietä pitkin...?
Kyllä, on erittäin todennäköistä, että rouva on bongattu TD:n ratista. Itse olen joutunut ajelemaan viime päivinä Stilolla, kun se konerempan jälkeen joskus satunnaisesti sammuilee risteyksiin eikä siten kelpaa siipan kulkineeksi. Toivottavasti saan vian selville pian ja pääsen taas itse styyraamaan dieselillä...
Maanantaina heti klo 11 jälkeen joku porhalsi perässäni punaisella Giuliettalla Riihimäen rautatieaseman nurkilla. Sen verran oli turvaväliä, etten ryhtynyt lapailemaan.
Liekö forumilaisia?
Mäntässä eilen joskus yhen maissa tuli vaalehiuksinen nainen alfalla vastaan, meinasin eka morottaa mutta ajattelin että ei se kuitenkaan tajua, yllätykseksi sieltä nousikin lapa ensin, olisiko foorumilta..?
Ensimmäinen bongaus Alfalla. TimoJ 145:lla tuli aamulla vastaan vähän ennen Oittia, mutta oli sen verran aamupimeyttä ettei morjestuksesta ollut toivoakaan.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Alfissimo kirjoitti:Ensimmäinen bongaus Alfalla. TimoJ 145:lla tuli aamulla vastaan vähän ennen Oittia, mutta oli sen verran aamupimeyttä ettei morjestuksesta ollut toivoakaan.
Moikka
En edes uskaltanut vilkuilla sivuille kun pelkäsin pimeätä
Kuuluiko pörinä? (Uusi parempi ja kiiltävämpi putki alla) Vanhana miehenä kyllä välillä hävettää, toisaalta taas hauskaa vinguttaa...
Guenevere kirjoitti:Jep, poikkesin. Mistä ihmeestä mut tunnistit ja missä itse olit? (ethän vaan ollut se mies joka moitti mun ostoksia ja yllytti oluen juomiseen....)
Kaarsin Thesiksellä pesukadulta mittarikatosten ohi takaisin tielle, kun ilmeisesti kaadoit lasinpesunestettä Alfaan. Tunnistus oli puhdasta todennäköisyyslaskentaa: naiskuljettaja ja musta Alfa Romeo "14" sytyttivät lampun, mutta vasta kun olin jo lipunut pari metriä ohi. Oli sitten olevinaan sen verran kiirus, etten pysähtynyt kyselemään tyhmänä osuinko oikeaan.
Stuttgartissa bongattu neljän päivän aikana tasan yksi Alfa (156). Mitä se Seppo Räty sanoikaan Saksasta?
Vantaanlaaksossa (Vantaanlaaksontiellä) siinä kuudentoista tienoossa parikin sataneljäseiskaa. Eka vastaan tuli musta yksilö, jonka tajusin niin myöhään etten tiedä näkykö mun lapa, hetkeä myöhemmin vastaan tuli punainen yksilö, jota morjestin jo reilummin, muttei morottanut takaisin. Ite ajelin pohjoiseen, töpöperät cruisasivat kohti etelää.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
Minä, 155 ja peräkärry morotettiin (tai siis yritin jos en olisi kääntänyt autoa samalla jyrkästi) hopeista 159:iä Loviisan s-marketin parkkiksella KUKA?!
TimoJ tuli vastaan Karhin soralta hieman Riksuun päin n. 7.17. Illalla puoli viiden aikoihin hopea 156 Oitin suoralla, kilpi alkoi N-kirjaimella ja tuli mieleen olisko Alfissimo ajellut vastaan.