Pasi kirjoitti:Minä, 155 ja peräkärry morotettiin (tai siis yritin jos en olisi kääntänyt autoa samalla jyrkästi) hopeista 159:iä Loviisan s-marketin parkkiksella KUKA?!
Voin tunnustaa olevani syyllinen tuohon morotusyritykseesi
Tulikohan artjojy Jokimaalla vastaan aiemmin päivällä? Muutama muukin 156 ja 159 morotettu vastauksien kera. Hetken ottaa taas tottua käden nostamiseen itselläkin, kun ei tarvinnut fiatista ja pösöistä heilutella.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
lerppu kirjoitti:Kuka bärdää Koivuha'assa taivaansinisellä / harmaalla (oon värisokea, pahoitteluni - it's a disability, would you mock a guy in a wheelchair) GT:llä?
vto kirjoitti:Mustasta 159:stä nousi lapa tänään lounasaikaan Piitiellä Vantaalla!
Valkoinen 159 sw eilen Lidlin pihassa Nokialla, äänestä päätellen riisseli. Kenes on, muijan kans mulkoiltiin ihaillen, ettei me sitä ryöstötarkoituksessa tarkkailtu
Alfalla ajaminen on kuin panisi ilman kumia: tuntuu helvetin hyvältä, mutta voi laueta koska vaan
156:n viimeisellä matkalla perjantaina iltapäivästä taisin bongata Suban, joka oli liittymässä Hämeentielle (Hyrylä-Hyvinkään pätkälle siis). Ja myöhemmin Vantaalla massasta erottuva turkoosi/vaaleansininen 156 sedan juustohöylällä.
Albertolli kirjoitti:156:n viimeisellä matkalla perjantaina iltapäivästä taisin bongata Suban, joka oli liittymässä Hämeentielle (Hyrylä-Hyvinkään pätkälle siis).
MacKaiwer kirjoitti:Bongailtiin tänään työkaverini Raudan kaa ilmeisesti nimimerkki vts:n GTA aamupäivällä Vantaanpuistossa autokorjaamon pihalta parkista kun käytiin kyselemässä korjaamosta kaikenlaisia levottomia... Itse kuljettajaa ei nähty mutta terve vaan kuitenkin
lerppu kirjoitti:Kuka bärdää Koivuha'assa taivaansinisellä / harmaalla (oon värisokea, pahoitteluni - it's a disability, would you mock a guy in a wheelchair) GT:llä?
vto kirjoitti:Mustasta 159:stä nousi lapa tänään lounasaikaan Piitiellä Vantaalla!
Taitaa syyllinen olla tässä.
Nyt on jalat omassa suussa... Pyydän anteeksi Vto:lta ja toivotan hyviä jatkoja!
"Vehje" kyseli: "Ajoiko nimim. lerppu mun perässä tänään klo. 16.20 Malmilla/tapanilassa? Miä olin Unolla liikkeellä ja musta gt tuli perässä."
- Zorgge, perjantaina olin liikenteessä Jeepillä, joten kyseessä oli joku muu tyyliniekka!
Aamun bongit TimoJ Mommilan pellolla, pimeää taas oli, että kohdalla vasta huomasi. Sillankorvankadulla morotettu hämmentynyt Hillhouse Tipon ratista. On nykyjään Tipokin tienpäällä GTA:han verrattava harvinaisuus, joten edelleen mies liikenteessä erottuu.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Sinnehän minä jouduin ajamaan. Erittäin puhtaan 159:n perässä. Hirmuisen paljon normaalia aikaisemmin, yleensä olen pelikunnossa vasta kahdeksan jälkeen!
Koivuhaan ympyrässä meinas taas tulla päälle joku Vulvisti - tuntuu olevan monelle mahdoton navigoida sääntöjen mukaan tuo ympyrä. Ja pahemmaksi muuttuu kun kaistamerkinnät häviää lumen alle...
Alfissimo kirjoitti:Tulikohan artjojy Jokimaalla vastaan aiemmin päivällä? Muutama muukin 156 ja 159 morotettu vastauksien kera. Hetken ottaa taas tottua käden nostamiseen itselläkin, kun ei tarvinnut fiatista ja pösöistä heilutella.
Huomasin tämän vasta nyt, muuta bongaus osui oikeaan kohteeseen. Onneksi laitoit projektiosastoon autosta kuvan, niin pystyy tunnistamaan kuskin paremmin
Alfissimo kirjoitti:Aamun bongit TimoJ Mommilan pellolla, pimeää taas oli, että kohdalla vasta huomasi. Sillankorvankadulla morotettu hämmentynyt Hillhouse Tipon ratista. On nykyjään Tipokin tienpäällä GTA:han verrattava harvinaisuus, joten edelleen mies liikenteessä erottuu.
Moroteltiin sitten tänäkin aamuna. Varmaan yhtä hämmentyneenä
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
Pieni ajoreissu aamupäivällä! tuli nähtyä musta alfa 159 noin klo 12 aikaan häijääntiellä hämeenkyrön suuntaan.. morjestettu!, ja heti melkein perään, erikoinen "bongaus" omasta mielestä.. mustan puhuva alfa 145 1.4 Häijään nesteen kohalla Nokian suuntaan ja lopuksi alfa gt kauppakeskus elon kohdalla.. morjestettu! itse olin ar 159 sw liikenteessä
RikunAlfaRomeo kirjoitti:Pieni ajoreissu aamupäivällä! tuli nähtyä musta alfa 159 noin klo 12 aikaan häijääntiellä hämeenkyrön suuntaan.. morjestettu!, ja heti melkein perään, erikoinen "bongaus" omasta mielestä.. mustan puhuva alfa 145 1.4 Häijään nesteen kohalla Nokian suuntaan ja lopuksi alfa gt kauppakeskus elon kohdalla.. morjestettu! itse olin ar 159 sw liikenteessä
Morotus piristi päivää, bongataan toisemme näköjään aina perjantaisin
Tänään 16.11.2012 9:35 Lappeenrannassa Partekin liittymästä tuli 6-tielle Kouvolan suuntaan hienokuntoinen 156 SW 2.0 TS, hopeinen?
Vaikka olin Voyagerilla liikkeella, niin tuli vaistomaisesti moroteltua ja vielä uudestaan kun 156 ohitti minut....
Taitaa syyllinen olla tässä.
Pienet on piirit!
Piitie näyttää olevan oiva suora foorumilaisten bongaukseen, milloin on Piitien Alfa-möte?
^Piitien möte käy mulle about 47 viikkoa vuodesta miltei minä tahansa arkipäivänä välillä 7am-5pm!
Mä oon siinä rakennuksessa jonka tähden sen tien nimi on piitie... Julkisivun puolelta kolmas kerros, Tiksin päädyn nurkkatoimisto, toinen ikkuna päädystä lukien Piitien suuntaisesti. Siellä kunniaa teen aina kun Alfalla joku päräyttää ohi!
Musta 156 kurvasi eilen joskus kolmen jälkeen iltapäivällä Forssan Agrimarketin pihaan. Satuin olemaan kulmilla, mutten kylläkään Alfalla vaan työkaverini nololla ajoneuvolla.
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
RikunAlfaRomeo kirjoitti:Pieni ajoreissu aamupäivällä! tuli nähtyä musta alfa 159 noin klo 12 aikaan häijääntiellä hämeenkyrön suuntaan.. morjestettu!, ja heti melkein perään, erikoinen "bongaus" omasta mielestä.. mustan puhuva alfa 145 1.4 Häijään nesteen kohalla Nokian suuntaan ja lopuksi alfa gt kauppakeskus elon kohdalla.. morjestettu! itse olin ar 159 sw liikenteessä
Morotus piristi päivää, bongataan toisemme näköjään aina perjantaisin
lerppu kirjoitti:^Piitien möte käy mulle about 47 viikkoa vuodesta miltei minä tahansa arkipäivänä välillä 7am-5pm!
Mä oon siinä rakennuksessa jonka tähden sen tien nimi on piitie... Julkisivun puolelta kolmas kerros, Tiksin päädyn nurkkatoimisto, toinen ikkuna päädystä lukien Piitien suuntaisesti. Siellä kunniaa teen aina kun Alfalla joku päräyttää ohi!
Saisiko lerppu tarkempia koordinaatteja? Yrityksestä ei ole myöskään mitään hajua, ei SOIta vielä kelloja.
Ensi viikon ti Piitien lunssimöte @ Teboil, lerppu und AAW?
Välitiellä (JKL) musta Julietta parkissa, välissä oli joku voyagerintapainen, kun lähdin kaverin tupareista klo 20h20. Liekö katsomassa Tappara-JYP -matsia
Elämä on kuin koppimopo, välillä tuntuu että menee lujaa mutta todellisuudessa isommat jyrää alleen