Olis tiedossa mukavaa maserati projektia jollekkin:
-vm. 83 Biturbo, eli kaksiovinen 2.0 V6 kaasareilla.
-Ruotsin tuonti joka verottamatta, veroja tulee varmaan vajaa 500€
-Jakopäävaurio, kansia ei ole irroitettu joten ei varmaan tietoa kuinka pahasti, mutta saadun tiedon perusteella on kilahtanut autoa sammuttaessa. Ennen kilahdusta on moottorin yläpäähän jotain remonttia tehty.
-Väriltään viininpunainen, haalistunut, ihan ok kuntoisen saa varmasti kiillottamalla. Ainakaan itse en lähtisi heti maalaamaan.
-Yksi sormenpäänkokoinen ruostekukka kattoluukun reunassa ja takavalon alla
-Vasemmalla puolen etulokasuojassa ja ovessa on lakkapintaan tullut pieniä halkeamia
-Sisältä kulumaa kuljettajan penkinreunassa, nahan pinta kulunut mutta ei ihan puhki.
-Ovien puujäljitelmälistat kuprulla
-Seisomisesta ottanut pientä homepilkkua pintaan, pestävissä
- Virtoja kun oli käytetty päällä niin jotain rätinää oli jostain pitänyt, itse veikkaan hapettumaa sulakerasiassa.
Alustaa en ole päässyt kunnolla katsomaan, mutta konttaamalla en ihmeempää havainnut. mittarissa taisi olla 60tkm.
Hintapyynti 2900€, kaupan on varamoottori jossa myös jakopäävaurio. Kahdesta saattaisi saada yhden ehjän.
Sijaitsee turussa, ja tällähetkellä minun hoitamassa säilytyspaikassa joka ei ole pitkäaikainen. Olin itse hieromassa kauppaa, mutta rahan, ajan ja säilytyspaikan puute johti siihen etten ostanut. Ehdottomasti ostamisen ja kunnostamisen arvoinen auto, joiden hinnat ei varmaan enään nykyisestä alaspäin mene
Lisää tietoja ja omistajan yhteystiedot saa multa.
Harri Järvinen
epezi.alfaholic(at)gmail.com
044-0267870