33 16V:n päästöt
Valvoja: Moderators
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
33 16V:n päästöt
Testautin päästöt ennen katsastusta, ja surulliselta näytti. Päästöt vaeltaa koko ajan, tyhjäkäynnillä HC 200-1500, O2 4-6, Lambda 1,2-1,4.
Mikähän lie vikana. Varasin jo ajan kylläkin ensi maanantaiksi (ei Deltaan), saavat tutkia.
Kolme vuotta sitten päästöt OK, ja sen jälkeen hitaasti muuttuneet huonompaan suuntaan
Mikähän lie vikana. Varasin jo ajan kylläkin ensi maanantaiksi (ei Deltaan), saavat tutkia.
Kolme vuotta sitten päästöt OK, ja sen jälkeen hitaasti muuttuneet huonompaan suuntaan
Sama ongelma itselläkin, arvoja en nyt muista mutta kuukausi olisi vielä aikaa tehdä hommalle jotain. Täytyy tuo kuumaksi ajaminen testata vielä uuden ilmansuodattimen kanssa. Jos sekään ei auta niin sitten pitää keksiä muuta.
Voiko katalysaattori olla rikki? Maksaa varmaan mansikoita uusi.
Voiko katalysaattori olla rikki? Maksaa varmaan mansikoita uusi.
-TV, BMW:t : E30 316 -86, E46 330dA touring -00, sisäinen alfisti odottaa comebackia
Ja kun vika selviää, niin ilmoitelkaapa mullekin. Itsellänihän on kanssa aivan sama ongelma eli HC arvot seilaa ja on liian kovat tyhjäkäynnillä.. Pitäis vaan saada itteänsä niskata kiinni ja hoitaa toi +ruostunut jarruputki kuntoon, niin saisi kärryn leimaan, ennenkuin vandaalit rupee repimään siitä lokasuojia irti..
Kaikki paitsi purjehdus on turhaa!
- ärrä
- Viestit: 751
- Liittynyt: 08 Huhti 2003, 07:57
- Car(s): Alfa Romeo 2.4 JTDm Sportwagon Q-tronic
- Paikkakunta: Vantaa
- Viesti:
Vika löytyi
Päästöt aivan normaalit.
Viime syksynähän vaihdatin Deltassa tulpat ja pyysin etsimään ongelmakohtaa, kun päästöt oli liian suuret. Kaksi päivää etsivät vikaa, eivätkä löytäneet. Ei onneksi maksanutkaan paljoa, kun ei mitään tulosta tullut.
Mutta, mutta, vikana oli yksi jeesusteipillä korjattu tulpanjohto. Teippi oli kaapelin tulpan puoleisessa päässä. Jos perhana vaihtavat tulpat ja huomaavat että johto ei ole ehjä ja etsivät vielä vikaa sen jälkeen kaksi päivää, niin onhan se perkele.
Konalan alakerta tosiaan toimii, mutta tää oli siellä yläkerrassa, johon ei autojani kyllä koskaan eksy. Näin päätin jo kyllä viime syksynä.
Päästöt aivan normaalit.
Viime syksynähän vaihdatin Deltassa tulpat ja pyysin etsimään ongelmakohtaa, kun päästöt oli liian suuret. Kaksi päivää etsivät vikaa, eivätkä löytäneet. Ei onneksi maksanutkaan paljoa, kun ei mitään tulosta tullut.
Mutta, mutta, vikana oli yksi jeesusteipillä korjattu tulpanjohto. Teippi oli kaapelin tulpan puoleisessa päässä. Jos perhana vaihtavat tulpat ja huomaavat että johto ei ole ehjä ja etsivät vielä vikaa sen jälkeen kaksi päivää, niin onhan se perkele.
Konalan alakerta tosiaan toimii, mutta tää oli siellä yläkerrassa, johon ei autojani kyllä koskaan eksy. Näin päätin jo kyllä viime syksynä.