Tästä oli juurikin samassa keskustelussa puhetta. Hondan nelivetohan on ns. "älykäs"(lue:hidas) eli on etuvetoinen niin kauan kun etupyörillä on pitoa, ja tässä vaiheessa ESP katkoo tehoja eli ei takapyörät vedä jos on ESP päällä. Varsin viksu insinöörityönnäyte, neliveto joka ei ole neliveto jos luistonesto on päällästoichiometric kirjoitti:^ihan ilman hondan dissausta olen ihmetellyt tuota crv:n nelivedon toimintaa liukkaissa liikennevalolähdöissä. Miten voi kuulua selvä nastarenkaan tyhjää pyörintä krapina ja auto lähtee hitaammin siitä viereltäOnko niitä pelkkiä etuvetoja vai joku nappi mikä estää nelivedon kytkeytymisen vai mitä ihmettä ? Tuossa tienpäällä kun on noita korimalliltaan auton näkösiä nelikkoja, niin kyllä ne lähtee eleettömästi ja reippaasti valoista.

Vaatii ESP:n pois kytkemisen että vetää neljällä pyörällä.