Nuo konseptiautot on tehty yleisön mielenkiinnon herättämiseksi ja kivahan niitä on varmaan väsäillä muotoilustudioissa. Mutta kuten Breran kohdalla, lopputulos oli vesitetty versio konseptista. Minun mielestäni nuo konseptiautot on kyllä aina näyttäneet "ufoilta"
Alfa164Super3.0A LexusRX400h MBSprinter2,9 Moto Guzzi California III
Paljonko on myyty uutena jotain Opelin Speedsteriä tai vastaavanlaisia Lotuksia? Edellä mainittujen myyntilukemiin kun tehdään vielä maailmankuuluista Alfa Romeo Epäluotettavuus™ ja Arvonmenetys™ -ominaisuuksista johtuvat vähennykset niin kappalemyynnissä ollaan varmaan aika liki
^No jotain tän tyylistä moni lienee odotellut. VAG:lla olisi mennyt kolme kuukautta Giulietan esittelyn jälkeen, kun SW ja sedan-versiot olisi jo kaupoissa. M:n putiikilla menee kaksi vuotta että saa edes proto-kuvia nettiin... Ja en siis todellakaan kannata Alfan siirtymistä VAG:lle, vaan vastustan helkkarin hidasta mallipolitiikkaa.
Olikos tuo uuden Jeep Cherokeen tausta jo kaikille selvä, no mulle oli ainakin uutta. Tältä pohjalta se Alfa SUVikin sitten kai tulis. Ote jutusta
"Instead of a rugged, simple body-on-frame construction like the evergreen Wrangler and current Cherokee, the new model will be based on an enlarged and uprated version of the Alfa Romeo Giulietta’s platform that underpins the Dodge Dart in the US.
It's likely to use the 2.0-litre four-cylinder engines from the Dart, with the 1.75-litre turbo petrol and 2.0 JDTM diesel being obvious fits from the Alfa line-up."
Tuo Giulietta SW on yllättävän hyvän näköinen. Ja pahasti myöhässä. Mikä siinäkin nyt voi noin maksaa...?
Pieni investointi, suuri hyöty kun mallisarjan myynti tuplaantuu.
Jos noita olisi ollut reilu vuosi itten saatavana, ajaisin nyt tuollaisella.
Elämä on aivan liian pitkä tylsillä autoilla ajamiseen!
juhala kirjoitti:Tuo Giulietta SW on yllättävän hyvän näköinen. Ja pahasti myöhässä. Mikä siinäkin nyt voi noin maksaa...?
Pieni investointi, suuri hyöty kun mallisarjan myynti tuplaantuu.
Car(s): Alfa Romeo 159 Sportwagon 2.4 Jtdm Qtronic -09 Fiat Punto 60 S 3d 1.2 -00 Ex: Fiat Stilo 1.8 Dynamic 3d -03, Alfa Romeo 156 1.8 Ts -98, Fiat Stilo 1.6 3d -02, Fiat uno 1.1 Ies -93
Haetaanko Alfalla tulevaisuuden tyylisuuntaam vai onko vihdoin lyöty tuote kehittelyssä isompaa vaihdetta pesään? Veikkaan ensimmäistä, kummatkin muiden kuin Alfan yksin suunittelemia
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Haetaanko Alfalla tulevaisuuden tyylisuuntaam vai onko vihdoin lyöty tuote kehittelyssä isompaa vaihdetta pesään? Veikkaan ensimmäistä, kummatkin muiden kuin Alfan yksin suunittelemia
Alfa 4C on niin kovin valokeilassa Genevessä, että sen varjoon on kokonaan jäänyt myös pari vuotta sitten esitelty Disco Volante. Merkittävintä tuossa on se, että sitä on selkeästi kehitetty valmiimmaksi tuotantoa ajatellen, joka näkyy kuvista selvästi. Linkin alla 2013 version kuvia,
Sinäänsä sääli koska tuossa on enemmän Alfan klassista muotokieltä kun 4C:ssä, mutta ymmärtää sen kun 4C on tuotantoauto ja tuo Volante tuskin tulee koskaan tuotantoon (sääli).
En sinänsä kannata aina saksalaista fudista, mutta täytyy tämä uutinen ottaa todella Alfan tulevaisuuden kannalta tosi positiivisena. Että Fiat konserni lähtee Alfan merkin nimissä saksalaiseen ja kansainväliseen huippulajiin niin näyttää halun menestyä. Kuten on ollut jo aiemin myös halu näyttää positiivista tulevaisuutta 4C:n kautta. Jotta tällainen taas toimii ja kannattaa niin nyt täytyy kyllä pian tulla myös lisää ns normi malleja suhteellisen pikaisesti, muuten tällainen markkinointi ei oikein tunnu järkevältä..
Alfaa myydään taas, tällä kertaa audille, eli käytännössä VAG neuvottelut ovat olleen koko ajan käynnissä. Olen henkilökohtaisesti vakuuttunut siitä, että uusien mallien puute johtuu tästä.
Tuolla ylempänä oli puhetta Giulietta SW:stä. Eikö Giulietan nykyinen alusta hylätty jenkkien puolella, jossa yritetään uudelleen vasta levennetyllä puhjalevyllä?
AutoBild antoi sellaisen kuvan kannessa, että Disco Volante konsepti olisi tulossa tuotantoon...
Onhan se, tavallaan... Osta 8C, vie se Carrozzeria Touring Superleggeralle ja nuo ruuvaavat 8C:hen Disco Volanten pellit.
Myönnän odottaneeni jotain 8C tyylistä, rajoitettua erää
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
Hirveen epäsympaattinen lopputulema olis AR:n päätyminen Volkswagen Aktiengesellschaft:in käsiin. En silti koskaan sano ei koskaan! Kunhan eivät tuo konsernin muista tuotteista tuttua kytkinpolkimenliikettä mukanaan, sitten kyllä sanon ei koskaan. Paitsi automaateille, tietenkin. Kuhan nyt jotain harkinnan arvoista tulis joskus kauppaan. Ni voisin sitten odottaa 3-5 vuotta, että saisin sellasen ostettua käytettynä. Tai 4C:n tapauksessa 15 vuotta. Ehkä.
Vähän pahoin pelkään että kun "isot pyssyt alkaa puhua" niin kysymys on vaan lopulta vain rahasta. Taitaa iso M olla sen verran pisnesmies että joutuu tosissaan punnitsemaan tilannetta lompakolla, jos kuorma-autollinen rahaa tuodaan konttorin pihaan - valitettavasti.
Itse en kyseiseen merkkiin enää jatkossa koske jos volkkarille myydään.
Mielestäni Alfa Romeo ja italialaisuus ovat erottamattomia.
Eli toivottavasti kauppa ei koskaan toteudu ja Fiat-konserni alkaa panostamaan Alfa Romeoon.
Tuo myynti uutinen ei ole yhtään linjassa Fiatin Alfaa koskevien tulevaisuudensuunitelmien kanssa. Esmes. se Ferrari sukunen moottori, tehdäänkö se eka ja myydään sitten kilpailijalle? kaikki vaiva mikä 4C:hen on laitettu, myytäisiin sitten tuosta vaan taas kilpailijalle? Eikä se uusi Giuliakaan kovin kaukana voi olla tuotanto valmiista, joskaan tuota tuskin annetaisiin kaupassa...
Ihan samaa mieltä siitä, että Alfa on italialainen. Ei mikään meikattu saksalainen
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean