Uusi Bmw 5-sarja sai testissä vain 3 tähteä!

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Uusi Bmw 5-sarja sai testissä vain 3 tähteä!

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Euro-ncap:n (suhtaudun joka tapuksessa varauksin tähän järjestöön) uusimmassa testissä Bmw:n viitossarja sai vain 3 tähteä. Kukaan ei siis olekaan täydellinen, vai?
http://www.autocarmagazine.co.uk/news_a ... _id=210953

Avatar
Epezi
Viestit: 7464
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
Paikkakunta: Hämeenkyrö
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Epezi »

itekkin suhtaudun aina vähän varauksella tohon Euro-NCAP:n.... joten totean vaan että ilmeisesti BMW ei ollut maksanut niin paljon kuin Renault (oon nähnyt rellujen saavan aina viis tähteä ton puljun testeissä)

Avatar
RR92
Viestit: 157
Liittynyt: 16 Huhti 2003, 23:10

Viesti Kirjoittaja RR92 »

Äääh,noita kolarijuttuja!Jokainen kolarihan sattuu just sillee ku noissa testeissä?Rautaa vaan sinne keulille..mulla vinssi ja ..pitäis varmaan joku
nautarauta viritellä 8)

m.sa
Viestit: 2453
Liittynyt: 06 Kesä 2003, 08:14
Car(s): ex:
159 tbi ti, jtdm 16V
156ts, sele, V6x4, JTDm16V, GTA
GT jts
147 jtdm
155 2.0 ts 16
166 3.0
Paikkakunta: Keuruu

Viesti Kirjoittaja m.sa »

Suurin kuolinsyy maasturikuskeilla onkin niskan murtuminen... :-D Joku paikka antaa aina periksi, jos ei auto niin kuski... Mut ei silti; mieluummin maasturilla kolarois ku Puntolla.
Abarth 500 Esseesse

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Enemmän varauksin kannattaisi suhtautua tuohon lähteeseen :lol: Mutta varmaan on aikamoista peliä taustalla noiden kanssa, mersukin sai 5 tähteä kun ilmoittivat lisäävänsä jotain hilavitkuttimia..

V6
Viestit: 5030
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:29
Car(s): -
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V6 »

taisivat lisätä jonkun merkkivalon tms ja yksi tähti napsahti lisää, tuon testin pitäisi olla jokavuosi erilainen nyt autonvalmistajat rakentavat autonsa tuolle kolarityypille sopivaksi kun tietävät kolarin "speksit" etukäteen.
Mediocrity is a sin
Kuvat
155 8V 92>155 16V 96>156 V6 98>156 V6 02

Avatar
155156
Viestit: 1763
Liittynyt: 11 Kesä 2003, 17:08
Car(s): Alfa Romeo 156 2.5 V6 vm. 2001
ex-155 2.0 16V
ex-Sprint 1.5 QV
Paikkakunta: Jyväskylä

Viesti Kirjoittaja 155156 »

m.sa kirjoitti:mieluummin maasturilla kolarois ku Puntolla.
Nuova Puntohan (99>) pärjäsi kolaritestissä hyvin. Kumma etteivät ole Stiloa testanneet.

Avatar
Oldgrain
Viestit: 350
Liittynyt: 01 Kesä 2004, 06:25
Car(s): 159 2.2 SW -07, GTV 2.0 -86
Paikkakunta: Espoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oldgrain »

Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta. Voi toki olla että noita sivuja (http://www.euroncap.com) ei kovinkaan usein päivitetä.
"Pikkasen ylikovaa niin se kääntyilee"

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Oldgrain kirjoitti:Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta.
According to an inside source.. Jos virallisia tuloksia olisi niin ei tarvis paljoa spekuloida.

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

Oldgrain kirjoitti:Eipä löydy EuroNCAP:n omilta nettisivuilta mitään tulosta tuosta uudesta 5-sarjalaisesta.
According to an inside source :roll:

EDIT: Höh. Huomasin vasta nyt, että Rolle oli ollut mua nopeampi :wink:
Viimeksi muokannut niki, 29 Syys 2004, 05:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ammattina autokauppa

Mirafiori
Viestit: 607
Liittynyt: 04 Joulu 2003, 01:56

Viesti Kirjoittaja Mirafiori »

Veikkaisin että ongelmat johtuvat siitä että alumiini (jota on auton perusrakenteissa) sitoo energiaa paljon huonommin kuin teräs.

GAMMA500
Viestit: 2222
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 22:38

Viesti Kirjoittaja GAMMA500 »

Mirafiori kirjoitti:Veikkaisin että ongelmat johtuvat siitä että alumiini (jota on auton perusrakenteissa) sitoo energiaa paljon huonommin kuin teräs.
Ööh, eikös audi A8:n pitäisi sitten olla myös melko heikoilla

Avatar
Alfissimo
Viestit: 8307
Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4
Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet

Viesti Kirjoittaja Alfissimo »

Kun auto on kerran heppoista alumiinia, niin minne helvettiin ne on saanu sitäkin sitten sopimaan "pari tonnia", viitaten aiempaan painokeskusteluun.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.

Vastaa Viestiin