heme, JTS:stä kuullut paljonkin hidasta lämpenemistä. Mutta eikös JTS/TS/V6 kaikissa ole se, että lämpömittarin viiksen pitäis olla siinä "70" ja 90-viivan välimaastossa ja pysyä siinä myös? Eli ei esim. pysähdyttäessä pinkase samantien ysikymppiin ja heti kun liikahtaa, tipahda alas.
Nimittäin nopea vaihtelu viittaisi termostaattiin, joka olis alkanut jumittamaan/jumittunut auki. Jos taas lämmöt pysyy tasaisen alhaalla.... Noh, lisää kaasua ja enemmän kierroksia

Kun oli tuo 156 tessu, ehjällä termarilla riitti 5km kaupunkiajoa (tasaista 30kmh+) nostamaan sen jo "70" ja 90-viivan välimaastolle. Huomaa 70 lainausmerkeissä, kun tuo on usein oikeasti 80 tai karvan verran yli/ali siitä, mutta hyvin usein lähempänä kasikymppiä kuin seittemääkymppiä.
-35c lämpötilassa kesti tessullakin vähän jo lämmetä, mutta 5km motarilla 100kmh riitti ilosesti ja pysyi neula siinä "70" ja 90-viivan puolivälissä, eikä hievahtanut oikein mihinkään.
kivirok:
JTS? Lämppärin kenno, tai voisko olla peräti suulake joka ottaa lämmintä ilmaa sisälle, jumahtanut kiinni? Ilmeisesti kylmästöinti löytyy, ootko manuaalisella kokeillut laittaa lämmöt tappiin? Automaagi-ilmastoinnillahan on ainakin ollut ongelmia monasti sisälämpötilan anturin kanssa, joka aiheuttaa jos jonkinmoista outoutta, kun kuvittelee sisällä olevan lämmin, vaikka olis pakkasella.