Kyllä fefelle kaskon saa. Ainakin erällä tutun tutulla oli kasko kun auto lähti mäessä valuun peräedellä puuhun.... Kuski oli laittanut seisontajarrun päälle mutta siinä oli joku sähköinen hässäkkä ja se ei ollutkaan mennyt päälle.
Auh.. Juttelin ensimmäisillä ratapäivillä omistajan kanssa. oli niin tarkka autostaan ja nyt sitten kävi noin... Pelkästään alkuperäiset vanteet on varmana hirmu kalliita, toivottavasti ei mennyt viimeisetkin roposet auton hankintahinnassa
Autossa on kyllä ominaisuudet kohdallaan. Omistaja jutteli, että uusi maksaa yli 200.000 €
Niin ja toi tapahtui vielä radalla, kyllä siinä hieman joutuu vakuutusyhtiölle selvitteleen
Tosin jos on varaa ajaa Ferrarilla ympäri Ahvenistoa lähes kaikissa mahdollisissa tilaisuuksissa, niin tuskin tohon korjaukseen ihan viimeiset pennit ole menossa
Viimeksi muokannut Olli79, 03 Elo 2004, 20:55. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Epezi kirjoitti:Kyllä fefelle kaskon saa. Ainakin erällä tutun tutulla oli kasko kun auto lähti mäessä valuun peräedellä puuhun.... Kuski oli laittanut seisontajarrun päälle mutta siinä oli joku sähköinen hässäkkä ja se ei ollutkaan mennyt päälle.
Huoltoaseman pitäjän punainen 348?
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
90 kirjoitti:aijaijai..taitaa jo pelkkä vanne maksaa jokusen kiloeuron..
Joo, eipä noiden Ferrarien varaosat ole mitään halpoja. Esimerkiksi 348:n ovi maksaa varaosana n. 8000 euroa ja Testarossan virranjakajan kannet maksaa 500 euroa/kpl.
Löytyy niihin sitten jotain halpojakin osia. En nyt muista, et oliko kyseessä 328 vai 348, mut kuitenkin V8 koneinen Ferrari, niin siinä on sama sytytyksenohjausyksikkö kuin Unossa. Hinta tarvikkeena noin 8 euroa/kpl.
kova on hinta hajonta fefen osissa...kaukaisissa haaveissa on ferrari ollut mutta pitänee tyytyä 911:een porcheen sitten kun on joskus vara laittaa edes moinen...
Nooh, 308/328 ylläpitokulut taitaa olla aikalailla samassa tasossa sen litistetyn kuplavolkkarin kanssa.
Esimerkki Porschen varaosahinnoista: Mies osti 944:sen lainarahalla. Jonkin ajan päästä tehostettu hammastanko alkoi vuotamaan. Korjaussarjaa ei saannut, joten ainoa vaihtoehto näytti olevan uusi hammastanko ja hintaa oli "ainoastaan" 14000 mummoa! Tyytyväinen Porschen omistaja väänsi tipan silmäkulmaan siinä vaiheessa, kun yksi vanhempi tekijämies sorvasi siihen vuotavaan hammastankoon pronssihelat ja sovitteet stefoille. eikä maksanut ku 2000 mummoa asennuksineen. Ei se oo halpaa minkään vehkeen ylläpito, paitsi jos se on parkissa olohuoneessa
noin yleisesti ottaen kuitenkinPorscheen(911) on halvemmat osat kuin muihin vastaavanlaisiin..itse kyllä hylkäisin 944:n suoralta kädeltä koska 911:n on se ainoa oikea kun puhutaan Porcshesta...
ai myykö isäukkos porkken pois..no vois muuten hakeakkin mutta eipä taida olla likviditeettiä tällä hetkellä...
se on sellainen kaukainen haave tuo porsche..
Cuore Sportivo kirjoitti:Näyttää noista 924 kuskeistakin paistavan pieni ......
Joo sama kävi mielessä, pitäähän sitä kunnolla hehkuttaa kun kerran voi Ei siinä että epäilisin tapahtumien kulkua ja miehen asennetta kun en itse ollut paikalla.
Jos joku olisi CARFin ratapäivillä lepattanut takki auki 911 Carrerallaan ja ajanut sen sitten kaiteeseen niin olisi tältäkin foorumilta saattanut irrota "pientä" kuittia
Scuderia Rasvanäppi kirjoitti:Jos joku olisi CARFin ratapäivillä lepattanut takki auki 911 Carrerallaan ja ajanut sen sitten kaiteeseen niin olisi tältäkin foorumilta saattanut irrota "pientä" kuittia...
Joo, kyllä. Meinasin vain noita juttuja 'Fiiusta'.. Tai siis matolaatikosta, tällaiseksi ne 924 miehet Ferraria kutsuvat.