Kesäkumitkin tuli tänään jo vaihdettua. Eiköhän se kevät sieltä siis tule. 16" selespeed-vanteet löytyivät tämän forumin ansiosta sopuhintaan alle käytettynä. Kyllä on hyvä ettei tullu hommattua mitään tarvikealuja, vaan ihan just Alfan omat ja Alfaan sopivat.
Kynnyslista on kyllä nyt tarkemmin katsottuna alapinnastaan aika rapsakkaa tavaraa, joskus sille täytyy varmaan jotain tehdä, mutta ei kai tässä hätä, kun ei pahemmin tule suolakeleillä ajettua. Kesällä sitten auringossa vaan... Piti pistää kakkosnelosta tunkin ja auton väliin, kun alkoi kuulua rapsetta nostaessa ja vaikutti siltä, että tunkki uppoaa listaan ennenkuin auto on ylhäällä. Lienee 156sen helmasyntejä.
Eeeeeiiiii, ei siitä helmasaumasta kuulukaan nostaa, varmasti pettää alta, vaikkei mätä olisikaan!!! Siellä on selvät paikat tunkille, kun olisi päätä vähän auton alla käyttänyt.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Selvät paikat olis varmaan, jos ei olis ruoste vienyt niitä kanttauksia tai muuttanut näkkileiväksi...
Kyllä minä ohjekirjasta tarkistettuna väittäisin, että ihan oikeasta paikasta nostin. Mutta ei se mitään, kakkosnelonen oli ihan toimiva ratkaisua.
Alfissimo kirjoitti:Juu, kaksneljä toimii kyllä Minullakin oli apuna, kun piti auto saada ylös niin, että pystyi pukit laittamaan alle.
On Se on muuten ihan eri auto tää alhva. Tänään nostin perästä hanttaripuolta yles, nousi koko perä, ei joustaaannu. Vähänkö on jäykkä runko alhvassa
Muita kinnereitä ku nostaa niin ainosthaan ikkunat ottaa vasthan
^No näin se on, tammikuulta on leima. Tutkimattomia ovat katsastusinsinöörin tiet.
No hitsailemma jahka jaksamma. Jos jaksamma. Ja varsinkin jos seuraava insinööri sanoo. Jos rakkaussuhde tähän Alfaan muodostuu vahvaksi, niin saattaa olla motivaatiota pistää ne oikein huolella kuntoon. Katsellaan.