Löytyykö siis tyytyväisiä 156 JTS omistajia joilla kaikki pelaa ilman suurempia murheita ja tehotkin on tallessa? Kannattaiskohan tommoseen alkaa, vai kahtelisko suosiolla sen V6:n.

Valvoja: Moderators
Mitenkäs Jurin sinun profiilissa näyttäisi seisovan että olet jo omistanut JTS:n..?Jurin kirjoitti:Löytyykö siis tyytyväisiä 156 JTS omistajia joilla kaikki pelaa ilman suurempia murheita ja tehotkin on tallessa? Kannattaiskohan tommoseen alkaa, vai kahtelisko suosiolla sen V6:n.
Jep. Hyvin lyhyesti omistin ns. heräteostoksena vm. 2003 156 JTS:n, josta polte Alfoihin sitten jäikin. Mitään vikoja ei tuona aikana ilmennyt, mutta juttujen perusteella varmasti olisi.JiiTeeÄssä kirjoitti:Mitenkäs Jurin sinun profiilissa näyttäisi seisovan että olet jo omistanut JTS:n..?Jurin kirjoitti:Löytyykö siis tyytyväisiä 156 JTS omistajia joilla kaikki pelaa ilman suurempia murheita ja tehotkin on tallessa? Kannattaiskohan tommoseen alkaa, vai kahtelisko suosiolla sen V6:n.
Mulla on varmaan sitten se poikkeustapaus kun ei yhtään kohtaa noista ole kuuteen ja puoleen vuoteen tullut ilmi. Ei edes ilmijurin kirjoitti:Foorumien juttuja seuranneena tulee väkisinkin mielikuva että tehot on kateissa aina ja vähintään ilmi, lambda, katti, nokat, kaasuläppä tai puolat on kakkana. Täysin toimiva yksilö jossa olisi tehot tehtaan ilmoittamissa lukemissa on poikkeustapaus.
PK kirjoitti:Mää kyllä tykkään JTS-koneesta ja siksi kysynkin teiltä että onko kellään kokemusta Gulf 10w60 Racing Oilista ? Oispa halpa ralliöljy!
Niin en osaa sanoa muiden kokemuksista, mutta tiedän tuon bensansekaan laitettavan litkun kyllä puhdistavan suuttimia, ja kyllähän lähes 200 t ajetussa koneessa tuo suihku lienee jo kuin vanhalla miehellä.PK kirjoitti:^ siis mitä helvettiä ??? Vastikään joku totesi ettei Fortesta ole apua JTS:ään ....
Ape kirjoitti:Ihan tyytyväine oon ollu mitä nyt kaasuläpän liitin herjasi siittä asti, kun ostin auton. Tehoja en pitänyt aluksi mitenkään erikoisina ja tuntuikin jopa ankealta verrattuna entiseen TS ään, mutta sittten moottoriin tuli uskomaton tehonlisäys alakierroksille, kun vaihtoi isomman putkiston katin jälkeen, tuntuu vetoa olevan enemmän jopa kuin ex 9-3 pienpaineturbossa![]()
Öljynkulutus autossa harmitti niin löin sisään 20w50 öljyt ja tehot tippui melko reilusti, etten suosittele koikeilemaan![]()
Auton paras ja huonoin puoli on moottori
Joo tommoset sisään enskerrallawillez kirjoitti:kliksos
n. 30€ näyttää maksavan.Epezi kirjoitti:^se on kyllä air intake cleaner, ja hyvää tavaraa on tosin maksaakin ihan pirusti. Vastaavaa tavaraa huomattavasti halvempana on esim Kent One Shot, tosin tämän löytäminen on varmasti vielä vaikeamapaa.
Niin fortessahan on sellainen vika, että jos ei ole vikaa, niin ei se mitään korjaakkaanPK kirjoitti:nyt jumaliste joka jätkä Fortea tankkiin! Oisko tässä vasta n. 80 kilsaa ajettu aineet tankissa niin tuntuu että kiihtyvyys parani ; ykösellä pärähti rajottimelle niin nopeasti että meinas mennä pasmat sekasin ku piti jotain tolloa liikennevaloissa opettaa ja ihan kuin kulutuskin ois pienentynyt. On kai tää voinu karstoittua kunnolla ku paskat tulpat oli ja huonosti vielä olivat kiinni ennen vaihtoa...