Ei tullut Alfa GTV taloon
Valvoja: Moderators
Jotenkin kyllä veikkaan että noihin on tehty muutakin kuin väännetty hukkaportin jousta kireämmälle? Ja lisäksi vielä veikkaan että joku muu kuin Keijo kotiasentaja on säätänyt nuo jollain muulla kuin persdynolla...
Kaikenkaikkiaan tää koko topicci on huvittavaa eipäs juupas väittelyä, kukaan ei sentään ole vielä huomannut sanoa että minun isän auto kulkee kovempaa ja hengittää vapaammin kuin sinun isän auto Siksipä pistän vähän maustetta soppaan... :
Jos joku haluaa ajaa autolla jonka suorakulmaiset linjat viehättää niin ajakoot. Vaikka siinä olis kuinka hienot hitech-palikat moottorissa ja kuinka hyvin rakennettu alusta niin karu totuus on että meikäläisen 4x4 turbo (ei oo ees kiristetty jousta vielä) jossa on reilusti alle 100hv:n litratehot jättää sen marraskuusta maaliskuuhun lähdossä mennen tullen ja soratiellä ympäri vuoden
Kaikenkaikkiaan tää koko topicci on huvittavaa eipäs juupas väittelyä, kukaan ei sentään ole vielä huomannut sanoa että minun isän auto kulkee kovempaa ja hengittää vapaammin kuin sinun isän auto Siksipä pistän vähän maustetta soppaan... :
Jos joku haluaa ajaa autolla jonka suorakulmaiset linjat viehättää niin ajakoot. Vaikka siinä olis kuinka hienot hitech-palikat moottorissa ja kuinka hyvin rakennettu alusta niin karu totuus on että meikäläisen 4x4 turbo (ei oo ees kiristetty jousta vielä) jossa on reilusti alle 100hv:n litratehot jättää sen marraskuusta maaliskuuhun lähdossä mennen tullen ja soratiellä ympäri vuoden
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
Pian tulee talvi ja lämpömittarissa -40°C. Siinä kun sitten pähkäilette hitech pelienne kanssa, niin haen porukoilta Ladan ja päräytän käyntiin ilman lohkolämmityksiä ja morjestelen teille sit lämpöisestä kabiinista, kun teidän Volvoja ja Alfoja yms. "huippupeliä" vedetään lavetille ja edelleen korjaamolle, kun ei niille kuitenkaan mitään voi itse tehdä. Eikö siis Lada ole kaikkein paras auto?
- Vito
- Viestit: 743
- Liittynyt: 21 Helmi 2004, 02:27
- Car(s): 156 SW 2.4 JTDm-05,Ducati 750 supersport-97,Triumph Daytona 955i-05 ja pari muuta Italialaista autoa.
- Paikkakunta: Loch Troll
Hyvähän se vaan on jos tästä aina asiallisesta foorumistakin löytyy "bullshit" topikki.
Harmi vaan kun valikosta ei löydy tarpeeks kuvaavaa hymiötä,joten tuo saa toimittaa hymiön virkaa:
http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf
Jotenkin jäi huvittamaan nuo ylistävät lausunnot noista ruotsalaisen insinööritaidon mestarinäytteistä Onhan se hienoa jos Volvo on keksinyt jo 2000-luvulla käyttää tasapainotettua haitek takotavaraa.....
Kun esim.Fiatin tuotantoautoista nuo on löytynyt jo 60-luvulta
Mitenkään väheksymättä sen kummemmin Volvon kun minkään muun merkin insinörttejä,mutta mutta onhan se aika koomista kun Keijo Kotiasentaja tulee ja ensimmäisenä laukoo roskiin ne tarkkaan mitoitetut
haitek imusarjat,pakosarjat,veivit,turbot sun muut,sit se väsää siellä pimeessä tallissaan kaikki uusiks ja "voila">tehtaan "haitekmoottorin" tehot onkin kaksin-tai kolminkertaistuneet(tai jopa nelinkertaistuneet)
Ja tähän taas tämä http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf
Harmi vaan kun valikosta ei löydy tarpeeks kuvaavaa hymiötä,joten tuo saa toimittaa hymiön virkaa:
http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf
MM kirjoitti: Jokakodin turbot on eriasia kuin moottrivalmistajan suunnitteleman tehomallin moottori jossa on ahdin ja kannet sekä virtaukset, putkistot sun muut tarkasti mitoitettu, kyllä koneissa on huomioitu muitakin palikoita kuin pelkkä ahdin. Maseratin, Lancian, Ferrarin, Porschen, Cosworthin sun muiden koneet on siis ihan paskoja joissa ei ole mitään tekemistä osaamisen kanssa ja insinöörit amatöörejä kun föönejä laittavat koneisiin..justiinsa joo...voithan sä itsellesi moista uskotella jos saat mielen rauhaa tällä
edit: toi sun ruuvin kiertäminen kuulluu keijo kotiasentajille, silleen saa koneet poksahtelemaan kivasti. Jos ruuvia käännetään oikeaoppisesti oikeita asioita tekemällä saadaan koneista tehokkaita ja kestäviä. Seokset, puristukset ja virtaukset näyttelee oleellista osaa virissä, näitä ei keijo kotiasentaja pimeässä pihassa osaa tehdä korvakuulolta... ei mainitsemallasi takapiha virityksellä
tossa mun pelissä on vakiona n.108hv/l ja tällä hetkellä tuo luku on huimasti enemmän ja lisää haetaan kevään aikana muutaman muutoksen jälkeen. Mitä tulee koneen kestävyyteen niin se on uskomattoman vahvaa tekoa, kaikki sisuskalut takotavaraa sekä tasapainotettua hitech palikkaa.
Jotenkin jäi huvittamaan nuo ylistävät lausunnot noista ruotsalaisen insinööritaidon mestarinäytteistä Onhan se hienoa jos Volvo on keksinyt jo 2000-luvulla käyttää tasapainotettua haitek takotavaraa.....
Kun esim.Fiatin tuotantoautoista nuo on löytynyt jo 60-luvulta
Mitenkään väheksymättä sen kummemmin Volvon kun minkään muun merkin insinörttejä,mutta mutta onhan se aika koomista kun Keijo Kotiasentaja tulee ja ensimmäisenä laukoo roskiin ne tarkkaan mitoitetut
haitek imusarjat,pakosarjat,veivit,turbot sun muut,sit se väsää siellä pimeessä tallissaan kaikki uusiks ja "voila">tehtaan "haitekmoottorin" tehot onkin kaksin-tai kolminkertaistuneet(tai jopa nelinkertaistuneet)
Ja tähän taas tämä http://www.weed.ru/temp/catglobus.swf
Sitä juuri tarkoitinkin, pyöreät autot on perseestä (vitsi, ei saa suuttua) Etkä muuten asiasta kolmanteen varmaankaan tiedä että millä ajan tällä hetkellä, Alfa kun ei oo ajossa...Abarth kirjoitti:Ajathan sellaisella itsekineltsu kirjoitti: Jos joku haluaa ajaa autolla jonka suorakulmaiset linjat viehättää niin ajakoot.
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88
Kyllä toikin kuvan ajokkikin on ollut seisonnassa kolahduksesta lähtien
Mutta siinä mielessä olet oikeassa että kyllä toi tän hetkinen ajokkikin lähes tulkoon pelkällä viivottimella on piirretty vaikkei naapurimaan tuotoksia olekkaan
Toinen tykkää äidistä(vapari) ja toinen tyttärestä(turbo)... mulle kelpaa kumpi vain kunhan on tarpeeksi potkua ja Groovea eikä ole poljettu ihan loppuun edellisten ajajien toimesta
Mutta siinä mielessä olet oikeassa että kyllä toi tän hetkinen ajokkikin lähes tulkoon pelkällä viivottimella on piirretty vaikkei naapurimaan tuotoksia olekkaan
Toinen tykkää äidistä(vapari) ja toinen tyttärestä(turbo)... mulle kelpaa kumpi vain kunhan on tarpeeksi potkua ja Groovea eikä ole poljettu ihan loppuun edellisten ajajien toimesta
Ex. 33 1.5 4x4 SW '88