Ulospäin ovat aika ärtsyn näköisiä, mutta teknikkapuoli taitaa olla hieman vässykämpää, niin kuin yleensä
Edit: Täytyy hieman tarkentaa, moottorit on 33:ssa ja 75:ssa vissiin vakiot. Tuo 33 on älyttömän ruma . Kaverit itse taitavat olla ruotsin matti ja teppo, hyvässä mielessä siis
GAMMA500 kirjoitti:Ulospäin ovat aika ärtsyn näköisiä, mutta teknikkapuoli taitaa olla hieman vässykämpää, niin kuin yleensä
Edit: Täytyy hieman tarkentaa, moottorit on 33:ssa ja 75:ssa vissiin vakiot. Tuo 33 on älyttömän ruma . Kaverit itse taitavat olla ruotsin matti ja teppo, hyvässä mielessä siis
Nooh, on siinä niiden GTV:ssä sentään 270 pollea. Ihan kohtuullinen lukema vapaasti hengittävästä koneesta. Pannun tais olla rakentanut MT-Motors.
tuossa getvosessa tehot jo kohdallaan koska kone on rakenettu alkuperäisesta 2.5:sta, muutenkin tuo GTV on allekirjoittaneen mielestä aika onnistunut...
Tuon vihreän 33:n olen nähnyt livenäkin. Auto oli joskus 80-90-l. mukana Super Car-lehden autonäyttelyssä Tampereella. Ei ihan nykytyylin mukainen, mutta pakko myöntää silloin tykkäsin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."