6C 2300 Aerodinamica Spider vakuttaa etenkin takaapäin sulavuudellaan ja designin innovatiivisuudellaan vaikka edestä ja sivulta onkin karumman näköinen. Keskimoottorinen urheiluauto pitkälti yli parikymmentä vuotta ennen Ferrarin vastaavia ja kolmipaikkainen hytti, jossa kuski keskellä yli puoli vuosisataa ennen McLaren F1:tä.
6C 2300B Mille Miglia on niitä autoja joilla Alfa Romeo legendat on rakennettu
6C 3000 CM Superflow Pininfarinan muotoilema GT one-off olkoon osoituksena että Alfa-Romeo olisi halutessaan voinut jatkaa kilvoittelua maanteiden kuninkuudesta Ferrarin kanssa sen sijaan että alkoi jakaa karkkeja taviksille
Viimeksi muokannut Giallo Pozzuoli, 11 Huhti 2012, 01:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
^ Joo. Mikäli ARNA olisi täysiverinen Alfa, niin kyllähän sitä täällä kuolattaisiin tyyliin: Muotoilu vaati ensin hieman totuttelemista, mutta nyt näyttää todella hyvältä.Brutaali, ehkä kaunein Alfa Romeo koskaan.Linjakas, agressiivinen muotoilu.
Tuossa jo edellä kuvissa esiintyneessä vihreässä prototyypissä on tullut istuttua itsekin jopa kuskin paikalla, tosin auto seisoi paikallaan rivissä, kuten alla olevasta kuvasta näkyy. Jos käytte Alfan museossa Aresessa, niin tarkkasilmäisimmät saattavat havaita kuolajälkeni auton penkissä edelleen.
Onhän näissä protoissa tietty viehätyksensä, mutta itse kallistun Giulia Spiderin kannalle.
Jakke kirjoitti:Tuossa jo edellä kuvissa esiintyneessä vihreässä prototyypissä on tullut istuttua itsekin jopa kuskin paikalla, tosin auto seisoi paikallaan rivissä, kuten alla olevasta kuvasta näkyy. Jos käytte Alfan museossa Aresessa, niin tarkkasilmäisimmät saattavat havaita kuolajälkeni auton penkissä edelleen.
Onhän näissä protoissa tietty viehätyksensä, mutta itse kallistun Giulia Spiderin kannalle.
Liputus lähimenneisyyden mallistolle. Mielestäni Brera olisi ollut täydellinen Alfa, mikäli tuo olisi esiintynyt kooltaan kompaktimpina ja rakenteeltaan kevyempänä.
Kadehdittavan kaunis italialainen esine!
Tähän on ihan pakko osallistua. Ulkonäkö on tietysti makuasia. Mutta jos ajatellaan tekniikkaa, Ricartin Tipo 162 taitaa olla ohittamaton. Kai siitä on jo nettiinkin kopioitu tekniset tiedot. Kolmelitrainen V16, 4ohc, neljä ahdinta … noin ulkomuistista.
^^^^^ Ei ehkä kaikkien aikojen kaunein, mutta kyllä tuo 155 nuorena miehenä oli kuolauksen kohde, samalla kun Nicola Larini pöllytti DTM:ssä saksalaisia kilpakumppaneitaan.
155 DTM oli helposti kertaluokkaa kauniinpi, kuin mersu tai BMW.
Caimano taasen on sarjassa; niin ruma, että jollain tasolla jopa hieno.