








194 käyttää vectra/signumin pohjalevyä ja sen akseliväli on 280cm, kok. pit noin 475cm. Myyntiin se tulee heti ensi vuoden alussa, ja ainakin aluksi vain farmarina, myöhemmin ehkä myös viisiovisena.
Valvoja: Moderators
Cuore Sportivo kirjoitti:Tuotahan voisi luulla Lada 110:n seuraajaksi, upea!
Ei saatana.niki kirjoitti:Toisaalta kyllä mun mielestä varsinkin HB-malli on LADAKSI ihan tyylikkään näköinen..
Asiaa! Nappisilmä on yksi autohistorian onnistuneimpia tuotteita.Rasvis kirjoitti:Vanhassa saippuarasiamallisessa nappisilmä-Laatokassa on sentään ajatonta tyyliä.
Äidin ystävättärellä on alkuperäinen 124 ja on täydellisessä kunnossa vielä tänäkin päivänä. Ostettu uutena ja ajettu päivittäin. Vieläkin ihan käyttöautona joten ihan kelpo pelejä ovat...Mirafiori kirjoitti:no takavetoladat olivat Fiat 124:sia ladan keulamerkillä, no, oma moottori ja jotain muuta pientä eroa nillä on.
Samaa mieltä. Sitähän voisi melkein luulla FiiatiksiScuderia Rasvanäppi kirjoitti:Hyi prkl mikä täysjyväsämpyläniki kirjoitti:Toisaalta kyllä mun mielestä varsinkin HB-malli on LADAKSI ihan tyylikkään näköinenVanhassa saippuarasiamallisessa nappisilmä-Laatokassa on sentään ajatonta tyyliä.
odottakaa, niin näette että Giugiaro kyllä osaa....pininfarinan vastaavahan ehti lähes tuotantoon vuonna 2003, mutta auto päätettiin laittaa uusiksi... 194 edustaa fiatin uutta designia, jota mm. 199 (punto III) jatkaa ensi vuonna, jos olette nähneet 199:n spyshotseja ymmärrätte kyllä mitä tarkoitan....fiat haluaa takaisin menettämänsä markkinajohtajuuden b-segmentissä euroopassa.niki kirjoitti:Niin tuli ensin mullakin, mutta tossahan se viimeinen lasi on peitetty, mikä tekee vähän sitä vaikutelmaa. Kun teippaukset otetaan pois, ulkonäkö vähän muuttuu...Mergy kirjoitti:Itselle tulee ekana mieleen jatkettu punto
aika rumasti sanottu....moni bemari-mies taas sanoisi että alfa on puettu fiat (ja osittain onkin oikeassa ei siinä mitään, se osoittaa tosin vain ettei paljon autoista tiedä)Rolle kirjoitti:Mikäs bussin ratti tuolla on? Ainakin samassa kulmassa..
Fiat on italialainen corolla, näytti se siltä tai ei.
Yritätkö nyt viitata siihen etten tiedä fiiatista mitään ja se on oikeasti corolla puettu fiiatin vaatteisiin? Bemarimies on siinä suhteessa väärässä ettei alfa ole samanlainen kuin fiat, oli siinä sitten osittain samoja osia tai ei.Mirafiori kirjoitti:moni bemari-mies taas sanoisi että alfa on puettu fiat (ja osittain onkin oikeassa ei siinä mitään, se osoittaa tosin vain ettei paljon autoista tiedä)
Eihän tuon Largen ratista saa bussin rattia tekemälläkään! Mistä ihmeestä tuollainen tuli mieleen? Kyllä on bussissa hieno ratti, jos tuota sellaisena pidätRolle kirjoitti:Mikäs bussin ratti tuolla on? Ainakin samassa kulmassa..
Fiat on italialainen corolla, näytti se siltä tai ei.
Hintakin sen jo kertoo. Katsopa Corollan ja Stilon hintaeroa ja mieti uudelleen. Stilossa saa enemmän varusteita pienemmällä sijoituksella ja multiwagonin kohdalla reippaasti tilaakin. Toyotasta saa maksaa samoilla varusteilla huomattavasti enemmän. On kyllä totta, että osa Fiatin identiteetistä katosi Stilon myötä. Bravo/Brava ja Marea tuntuivat "italialaisemmilta". Jos pelkästään ominaisuuslistaa ja hintaa tarkkailee, on Stilo huomattavasti Corollaa järkevämpi ostos. Stilo on myös vaihtoehtona paljon Corollaa persoonallisempi. Toki esimerkiksi ohjausta haukutaan (kuten Corollassakin), mutta mitä olen Stilon omistajilta kuullut, niin ohjauksesta oppii pidemmän päälle pitämään.En tosin tarkoita, että itse pitäisin tunnottoman kevyestä ohjauksesta.Cuore Sportivo kirjoitti:No ei nämä uudet fiiut kyllä tojotaa kummosempia ole.
Harvinaisen samaa mieltä. Onnistuisiko mallien suunnittelu ja toiminnan jatkaminen, jos Fiat pistäisi nyt kaiken yhteistyön yms. poikki? Enpä usko.Mirafiori kirjoitti: on aika sokeata haukkua fiatia ja pitää samalla alfasta....tosiasia on se että fiat on pelastanut alfan ja se että 156 on tipon pohjalevyllä ei anna aihetta sanoa alfaa puetuksi fiatiksi...mutta alfa on kuitenkin osa Fiat Auto kokonaisuutta, alfa ei ole enää riippumaton,
En oikein ymmärrä miten Alfa ja Fiat on samanlainen vain sen takia että on sama omistaja? Samaa kuin sanoisi että vaikkapa Mini ja BMW ovat yksi ja sama asia.. Ja kuten Scuore jo tuossa ihmetteli niin mitenkä tässä on Fiattia haukuttu? Eikös se olisi hyvä asia jos joku pitäisi sitä samana kuin corolla, kyllä myynti sujuisiMirafiori kirjoitti:on aika sokeata haukkua fiatia ja pitää samalla alfasta....tosiasia on se että fiat on pelastanut alfan ja se että 156 on tipon pohjalevyllä ei anna aihetta sanoa alfaa puetuksi fiatiksi...mutta alfa on kuitenkin osa Fiat Auto kokonaisuutta, alfa ei ole enää riippumaton,
Jos olisit sisälukutaitoinen huomaisit että puhun ratin kulmasta enkä ulkonäöstä.Eihän tuon Largen ratista saa bussin rattia tekemälläkään! Mistä ihmeestä tuollainen tuli mieleen?
Miten tämä nyt tähän keskusteluun liittyy? Eihän se muuta itse autoja mitenkään kuka niitä rahoittaa. Vai menikö jokin minulta ohi? Eli jos oletetaan että fiat pistäisi rahavirrat kiinni niin fiat onkin yhtäkkiä hyvä auto? Ei nyt ei mene kaaliin..Onnistuisiko mallien suunnittelu ja toiminnan jatkaminen, jos Fiat pistäisi nyt kaiken yhteistyön yms. poikki? Enpä usko.
Sisälukutaidossani ei tietääkseni ole mitään vikaa, toki tuon käsitin. Ihmettelin vaan, että miten ihmeessä sulle tuollainen juolahti mieleen? Oletko ammatiltasi bussikuski, vai?Rolle kirjoitti: Jos olisit sisälukutaitoinen huomaisit että puhun ratin kulmasta enkä ulkonäöstä.
Kyllä muuttaa, itseasiassa erittäin paljon. Ilman Fiatia Alfa olisi varmasti hyvin erilainen tänään, jos olisi ollenkaan olemassa. Emoyhtiö kuitenkin sanelee pitkälti miten homma toimii. Fiat on vielä ollut varsin avoin, mutta luulen, että uusi toimitusjohtaja tulee vaatimaan merkkien yhtenäistämistä huomattavasti nykyistä tiukemmin. Toisinsanoen, niinkuin Demel haastattelussa sanoi, "edes italialainen autofirma ei tarvitse 44 erilaista äänitorvea". Samalla tavalla kuin Jaguar ja Ford, tulee Fiat tulevaisuudessa varmasti lisäämään yhtenäisiä osia automalleissa parantaakseen kannattavuutta ja yhtäkkiä jotkin Alfat ja Fiatit saattavat olla yllättävän pitkälti samoja autoja, toivottavasti ei kuitenkaan mennä yhtä pitkälle kuin Honda ja Infiniti tai Toyota ja Lexus. Kommentti liittyi pääasiassa siihen, onko Alfa samanlainen kuin Fiat ja onko Fiat italian Corolla.Rolle kirjoitti: Miten tämä nyt tähän keskusteluun liittyy? Eihän se muuta itse autoja mitenkään kuka niitä rahoittaa. Vai menikö jokin minulta ohi? Eli jos oletetaan että fiat pistäisi rahavirrat kiinni niin fiat onkin yhtäkkiä hyvä auto? Ei nyt ei mene kaaliin..
Aah nyt päästiin vauhtiin pitkästä aikaa, kunnon väittelyä ei saa aikaiseksi kuin omista mielipiteistä/mieltymyksistä.