Ajelin eilen vähän Jyväskylän jälkeen pohjoiseen isoa tietä.
Edessä oli kolmisen autoa ja katselin kun hirvi ja sen vasa meni tien poikki ja etummainen auto näytti vähän ottaneen kontaktia tuohon vasaan kun se kaatui tielle.
Itse en joutunut varsinaisesti hätäjarruttamaan. Sitten suuntasin katseeni taustapeiliin ja totesin että Skoda tulee likelle. *rynks*. Uudehkon Suberbin konepeitto hyvinkin läjässä.
Itse olin liikkeellä vm. -99 Range Roverilla. Todella tarkkaan kun katsoo niin puskurissa näkyy minimaalinen jälki, vaatii lähes CSI tutkijan huomatakseen

Ja tuo konepeitto ilmeisesti vielä on rautaa, eikä alumiinia.
Sanoin että 20e mulle niin homma on selvä mun osalta. Käteistä ei kuulemma ollut, mitä pikkusen epäilin, ja kohta oli paikalla poliisi, ambulanssi, paloauto ja joku näytti liikennettäkin ohjaavan, propsit pikaisesta paikalletulosta ja varotoimenpiteistä

En tiedä miksi kaikki tuli paikalle.
Mulla oli autossa Saksan siirtokilvet, en edes tiedä onko lailliset. Monet tahot otti kilvet ylös, kyseli että onko nää Saksan kilvet ja että olenko mä Saksasta : P
No poliisien kanssa tilannetta vähän setvittiin ja vastapuolelta löytyi viimeinkin lompakosta se 20e ja tietoni annettuani poliiseille sain lähteä. Vakuutus mulla oli tietääkseni voimassa, tosin poliisit sitä tuskin saivat tarkistettua.
Myin tämän kyseisen auton myös pois samana iltana mikä olikin mun matkan syy