Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Valvoja: Moderators
- Finest
- Viestit: 3238
- Liittynyt: 25 Kesä 2010, 05:32
- Car(s): Gtv TB Q2
Bravo -08 jtd
156 V6 - Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Onkohan tämä Mid engine RWD Alfa Romeo 156 ollut täällä esillä:
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=3114" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.guy-croft.com/viewtopic.php?f=5&t=3114" onclick="window.open(this.href);return false;
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^oho, aikamoinen rakennelma. nähtävästi ihan hyvin rakennettu?
- JMC
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
- Car(s): 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98 - Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tääkin on aikamoinen rakennelma
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Kääntyykö toi No pokemon shit muotoon; Mitä huonompi ajettavuus, sitä parempi?
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Kyseisellä voorumilla liikkuu aate "sääli on sairaus" ... Eli vedetään vehkeet paskaks kun öljypohjat lyö kipunaa suojatiemaalauksista... Ja ajo-ominaisuudet on täysin nolla (0) , ulkonäkö ratkaisee..
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Ja ulkonäön täytyy olla 100 % konseptin mukainen, poikkeamia ei sallita.willez kirjoitti:ulkonäkö ratkaisee..
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Joku näköjään ollut Mitolla NPS-miitissä.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- JMC
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
- Car(s): 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98 - Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^ Jotenkin vaan tykkään tuosta
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^^Itsellä taas meinasi tulla yrjöä suuhun... Makuja on monia
- JMC
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
- Car(s): 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98 - Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^ Totta, toisaalta en ymmärrä miksi auton ajettavuus pilataan tuollaisilla leveillä vanteilla, veny kumeilla ja järjettömällä madalluksella
- Mokomakin
- Viestit: 691
- Liittynyt: 11 Loka 2008, 17:56
- Car(s): 156 2.0ts -98
916 GTV 2.0ts -97
166 2.0ts -00
306 Cabriolet -97
Kadett -65 - Paikkakunta: Salo
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Joku on laittanut viissataset uimaan..tai photoshopannut
- Tazio
- Viestit: 3123
- Liittynyt: 11 Maalis 2003, 11:00
- Car(s): Alfa Romeo Giulia Super '69
Alfa Romeo GTV 2.0 '86
Alfa Romeo 156 JTS '02
Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^^
Eikös juuri tuo ole se NPS:n terävä ydin? Perinteisesti kohde vain lienee joku VAG-vessa. Nätti väri tuossa MiTossa joka tapauksessa.
-Tazio
Eikös juuri tuo ole se NPS:n terävä ydin? Perinteisesti kohde vain lienee joku VAG-vessa. Nätti väri tuossa MiTossa joka tapauksessa.
-Tazio
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Niin siis tämmöinenkö?VMTD kirjoitti:Lintta on ruosteinen, repsottava ja hoitamaton auto.
Ikäni muistan ton auton myynti-ilmoituksen V8 Magazinessa. "Suomen rumin Chevrolet Bel Air STW, mukaan varaosakori" Sitten noin kymmenen riviä selostusta Judgen tekniikasta ja lopuksi "Hinta 28.800mk, myös ilman tekniikkaa. 800mk"
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Käsittääkseni kyse on Fiatin jenkkiläisestä mainoskampanjasta. Noita uivia viissatasia tehtiin muistaakseni kolme.Mokomakin kirjoitti:Joku on laittanut viissataset uimaan..tai photoshopannut
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tuosta Mitosta vielä.. Vannemalli on sinällään ihan ok, mutta varsinkin takavanne tulee minusta liikaa ulos. Etuvanne on enemmänkin siellä päin missä sen minun mielestäni pitäisi olla. Jos kaaresta vedetään suora viiva alas ja vanne tulee sille viivalle, niin silloin vanteen istuvuus on minusta hyvä (ulkonäöllisesti).
Madallus taas tuossa Mitossa näyttää omaan silmään erittäin maukkaalta, ajo-ominaisuuksiin en ota sitten sen enempää kantaa.
Madallus taas tuossa Mitossa näyttää omaan silmään erittäin maukkaalta, ajo-ominaisuuksiin en ota sitten sen enempää kantaa.
Minä mitään allekirjoita!
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Ajo-ominaisuuksista tuskin kannattaa puhua, kun niitä ei ole jäljellä.PabloNeruda kirjoitti: Madallus taas tuossa Mitossa näyttää omaan silmään erittäin maukkaalta, ajo-ominaisuuksiin en ota sitten sen enempää kantaa.
-
- Viestit: 385
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 19:55
- Paikkakunta: Soini
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Ei se madallus aina ajo-ominaisuuksia huononna. Veikkaan, että kunnollinen säädettävä alusta, hieman isommallakin pudotuksella on monesti parempi kuin alkuperäinen alusta. Toki ajomukavuus saattaa kärsiä kun se jousitus ei välttämättä olekaan niin mukavan pehmeä.
Itse olen ajanut muutamalla autolla jossa on ollut madallusta 40-60mm ja ei tuo pudotus ainakaan huonontanut ajo-ominaisuuksia pätkääkään. En sitten tiedä paljonko Mitoa pitää pudottaa, että päästään kuvan mukaiseen ulkonäköön..
Rengastuksesta en sitten osaa sanoa että kuinka vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin. Itse en ole tähän mennessä ajanut reilummin venytetyillä kumeilla.
Itse olen ajanut muutamalla autolla jossa on ollut madallusta 40-60mm ja ei tuo pudotus ainakaan huonontanut ajo-ominaisuuksia pätkääkään. En sitten tiedä paljonko Mitoa pitää pudottaa, että päästään kuvan mukaiseen ulkonäköön..
Rengastuksesta en sitten osaa sanoa että kuinka vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin. Itse en ole tähän mennessä ajanut reilummin venytetyillä kumeilla.
Minä mitään allekirjoita!
-
- Viestit: 2188
- Liittynyt: 13 Maalis 2012, 20:15
- Car(s): kaasukattilalaitos
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Olen kain vanhanaikainen, kun kuvittelen kääntyvien etupyörien olevan eräs hyvien ajo-ominaisuuksien edellytys.
Paljolta pahalta välttyy, kun välttää autoilua arkisin klo 17-19 ja viikonloppuisin klo 10-15.
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tuo F40 oli siinä kunnossa, ettei sitä mitenkään enää voi pilata.
VMP
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tosta tais olla jollain foorumilla juttua, että se on entisöity noiden toheloiden jälkeen jollan teksalilaisella ferraripajalla. Tais olla vielä niin, että se oli joku ton ohjelman tuottajista joka ton oli ostanut ja hoitanut kuntoon.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
http://dsc.discovery.com/tv-shows/fast- ... -after.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
VMP
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Söpöt noi valepulteilla varustetut vanteet. Jos voitan lotosta, niin tilaan sit omaan F40:seen samanlaiset. NOT.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- Farina
- Viestit: 1478
- Liittynyt: 13 Huhti 2008, 18:09
- Car(s): Ranskalainen mukamaasturi
- Paikkakunta: Pirkkala
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Jos yllä olevan Miton madallusta katsoo, niin kumpikin näistä on mahdotonta, koska joustovaraa ei ole lainkaan -> eikä siis ajo-ominaisuuksiakaan. Noin tiukasta madalluksesta voi kuvitella olevan hyötyä vain täysin sileällä moottoriradalla. Ja niitähän Suomen tiet eivät ole.Satakuusnelonen kirjoitti:Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
Alustasarjat parantavat perinteisesti autojen ajo-ominaisuuksia mukavuuden hieman samalla kärsiessä. Yllä olevien NPS-autojen kohdalla ei tarvitse puhua ajo-ominaisuuksista, eikä mukavuudesta. "All show - no go".
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Omassa Coupessa 40mm madallus ja liian matalat (17-tuumaiset 40-sarjan) renkaat -> näyttää hyvältä, mut ei tunnu hyvältä muuten ku täysin sileällä asvaltilla.
156:ssa n. 35mm madallus ja järkevät 16 tuumaiset, 55-sarjan renkaat -> näyttää lähes vakiolle, tuntuu hyvältä aina. Radallekaan ei noilla tehoilla tarviis varmaan paljon mitään ihmeellistä muutosta tehdä.
Joten toi MiTo on varmasti paska ajaa ja mun silmään vielä näyttääkin typerältä teinipelleautolta.
156:ssa n. 35mm madallus ja järkevät 16 tuumaiset, 55-sarjan renkaat -> näyttää lähes vakiolle, tuntuu hyvältä aina. Radallekaan ei noilla tehoilla tarviis varmaan paljon mitään ihmeellistä muutosta tehdä.
Joten toi MiTo on varmasti paska ajaa ja mun silmään vielä näyttääkin typerältä teinipelleautolta.
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Satakuusnelonen
- Viestit: 1773
- Liittynyt: 10 Maalis 2006, 09:13
- Car(s): 75 TS Serie Numerata, Giulietta 2.0TC, 166 2.4JTD, 164 TS FL, 164 QV
- Paikkakunta: Parkano
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^Olet oikeassa tämän tapauksen kanssa, mutta ei noissa oikeissa rata-autoissakaan (kuva alla ) tuota joustovaraa oleFarina kirjoitti:Jos yllä olevan Miton madallusta katsoo, niin kumpikin näistä on mahdotonta, koska joustovaraa ei ole lainkaan -> eikä siis ajo-ominaisuuksiakaan. Noin tiukasta madalluksesta voi kuvitella olevan hyötyä vain täysin sileällä moottoriradalla. Ja niitähän Suomen tiet eivät ole.Satakuusnelonen kirjoitti:Toisen mielestä ajo-ominaisuuksia ovat kyky painaa maksimaalisella nopeudella kurvissa auton keinumatta... Toisen ajo-ominaisuus on kyky ajaa Hämeenkatua.
Alustasarjat parantavat perinteisesti autojen ajo-ominaisuuksia mukavuuden hieman samalla kärsiessä. Yllä olevien NPS-autojen kohdalla ei tarvitse puhua ajo-ominaisuuksista, eikä mukavuudesta. "All show - no go".
an amateur practices until he gets it right. a professional practices until he can't get it wrong
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Mäki mietin, pitäskö DTM:ää pasteta, hyvä ett joku teki sen mun puolesta..
Vois käydä nappaamassa tyypit mitolla?
Vois käydä nappaamassa tyypit mitolla?
- VMTD
- Viestit: 3178
- Liittynyt: 13 Helmi 2008, 21:01
- Car(s): Alfa 166 JTD -00, JTD 20v. -05 ja Saab 9000 CS 2.0t -97
- Paikkakunta: Hausjärvi
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tuollainen kyllä täyttää lintan määritelmän.jknracing kirjoitti:Niin siis tämmöinenkö?VMTD kirjoitti:Lintta on ruosteinen, repsottava ja hoitamaton auto.
Ikäni muistan ton auton myynti-ilmoituksen V8 Magazinessa. "Suomen rumin Chevrolet Bel Air STW, mukaan varaosakori" Sitten noin kymmenen riviä selostusta Judgen tekniikasta ja lopuksi "Hinta 28.800mk, myös ilman tekniikkaa. 800mk"
- Jonzan
- Viestit: 624
- Liittynyt: 14 Syys 2012, 13:03
- Car(s): .
-84 GTV6 3.0 24v
-89 164 2.0TS
-99 166 3.0 24v
-02 147 1.6TS - Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
No tossa ratavehkeessähän voi hyvinkin olla 10cm joustovarat, kun rengas mahtuu lokarin sisälle joustamaan. Tossa mitossa raapii lokariin jo sentin jouston jälkeen. Voihan se toki olla että mitoon on vaihdettu ilmapussit jolla sen saa tarvittaessa tonttiin.Satakuusnelonen kirjoitti:
^Olet oikeassa tämän tapauksen kanssa, mutta ei noissa oikeissa rata-autoissakaan (kuva alla ) tuota joustovaraa ole
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^ Piti juuri kirjoittaa sama. Tuolla on kaaret rakennettu kokonaan uusiksi,eli pyörä menee varmaan puoliksi kaareen ilman ongelmia..
- alfa 156 v6
- Viestit: 5150
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 17:02
- Car(s): Käyttis: QP V 4.7S
harrasteet: Alfoja + Maserati 3200 GTA + Integrale 16v - Paikkakunta: Keuruu
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^^moottorista en tiiä mutta auto näyttää ihan joltain amisvessalta tolla tuunauksella
- JMC
- Viestit: 1083
- Liittynyt: 21 Maalis 2013, 16:35
- Car(s): 147 1.9 JTDm -07
ex. 147 2.0 T.Spark -08
ex: 147 2.0 T.Spark SillySpeed -02
ex: 156 2.0 T.Spark -01
ex: 147 2.0 T.Spark -03
ex: GTV V6 Turbo -96
ex: 156 2.0 T.Spark -98 - Paikkakunta: Seinäjoki / Keuruu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^ Takapään ledit on erityisen hienot!
- Tuomas K
- Viestit: 5468
- Liittynyt: 25 Joulu 2006, 01:53
- Car(s): Alfa 75 V6
Saab 900 t16 Lux
Rellu Megane
Citroën Xsara 2.0 16V - Paikkakunta: Vantaa
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Järkyttävä.
- Smacket
- Viestit: 2709
- Liittynyt: 15 Kesä 2010, 19:23
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Muurame / Saarijärvi
Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Pidin tuota ihan hienona...kunnes näin keulan :O
- Pahinta mitä auto voi tehdä, on olla tylsä -
- Jonzan
- Viestit: 624
- Liittynyt: 14 Syys 2012, 13:03
- Car(s): .
-84 GTV6 3.0 24v
-89 164 2.0TS
-99 166 3.0 24v
-02 147 1.6TS - Paikkakunta: Nurmijärvi
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Haha Oikeestaan aika hieno
- Tiphookki
- Viestit: 504
- Liittynyt: 14 Kesä 2013, 14:38
- Car(s): Alfa Romeo 147 1.9 JTDm 16v 2005
- Paikkakunta: Espoo/Karstula
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
^Ai autoonkin voi tarttua sikotauti?
Muut: Citroën Xsara 1.6i 16v SX Break 2001 (Huoltovastaava), Moskvitš 402-425 1.2
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Jannu rakensi "Lambon" itselleen
http://vivas.fi/mies-rakensi-lamborghin ... eat-kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vivas.fi/mies-rakensi-lamborghin ... eat-kuvat/" onclick="window.open(this.href);return false;
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
ihan hyvä suoritus!
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Pätiköhän tässä projektissa tuo sanonta että tein itse ja säästin?
Hienohan siitä tuli enkä itse välttämättä erottaisi kopioksi nopeasti katsottuna.. oliko tuossa alkuperäinen moottori?
Hienohan siitä tuli enkä itse välttämättä erottaisi kopioksi nopeasti katsottuna.. oliko tuossa alkuperäinen moottori?
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
joku kiinalainen peltiseppähän oli rakentanu ittelleen lambo gallardon hitsaamalla. äijä sai vissiin tehtyä melko hyvän kopion korista mutta sisustaan eikä koneeseen riittäny massit, joten koneeks tuli muistaakseni joku passatin 1,8 l kone jostain päin interwebiä löytyy varmaan artikkeli äijästä.
http://www.carscoops.com/2012/09/chines ... -9500.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
E: olikin reventon eikä gallardo
http://www.carscoops.com/2012/09/chines ... -9500.html" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
E: olikin reventon eikä gallardo
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Mun mielestä toi kone ei näytä Countachin moottorilta... Foorumilta kyllä löytynee asiantuntevampiakin vastaajia
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Hupaisinta tuossa on muuten se, että kellariin pitää tehdä reikä seinään, että ton auton saa edes ulos. Lieneekö taas yks niitä projekteja, jotka ikäänkuin "lähti lapasesta"
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Alkuperäisessä Countachissa on kokonainen moottori, tuossa replicassa on 2/3-moottori. Eli siitä puuttuu 4 pyttyä, eli ei todellakaan ole alkuperäinen Countachin mylly. Pisteet kuitenkin moottorin osalta siitä että siinä on yritystä, ettei tosiaan ole joku 1.8i saatika poljettava, niinkuin se kuuluisa Porsche-replica.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Polforea
- Viestit: 8939
- Liittynyt: 21 Kesä 2011, 01:17
- Car(s): 159 Berlina
335xi E90
350i DHC
99 GL 2D
33 P4
4C 1:24 TBi - Paikkakunta: Viiva-k-fisu
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Ei mikään oo niin viisas kuin saksalainen insinööri. Tai jos on, niin se on suomalainen poliitikko.
- Mandeprkl
- Viestit: 1444
- Liittynyt: 21 Kesä 2010, 15:27
- Car(s): Alfa GT 2.0 JTS -05, MB E55 AMG -99, Ford Focus 1.0 EgoBoost -12
- Paikkakunta: Hämeenlinna
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Tuo vanhempi moottori näyttää Fordin 351 Windsorilta... Uudempi taitaa myös olla joku jenkkeihin tarkoitettu jälkiasennus virimylly..
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Toi rojekti löytyy YouTubelta samoin kun koeajokin.
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Re: Tuningit ja muut ihmeelliset rakennelmat.
Olis varmaan kannattanu mennä mäkkäriin siksi aikaa hommiin kun tuon tekemiseen meni, niin olis voinnut ostaa aidon... No, ehkä ton projektin poinntti olikin vaan se, että osaa tehdä kopion. Onhan noita muitakin taideteoksia yritetty kopioida. Jotkun jopa melko hyvin. Hieno ääni tosta moottorista oli saatu aikaiseksi noilla pakosarjoilla. Niin ja se moottori taitaa olla (muistaakseni) 351 Cleveland. Laatikko tais olla Panterasta.
Jaa tästähän on tämmönen videokin. http://www.youtube.com/watch?v=MgPNtyVS8zs
Jaa tästähän on tämmönen videokin. http://www.youtube.com/watch?v=MgPNtyVS8zs
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free