

Valvoja: Moderators
No ei nyt sentäänAquatica kirjoitti:Nyt on Guen voittanut lotossa, kun näin lyhyen ajan sisään kaksi Alfaa hankkinut
Onnea silti!
....
Ei osaa sanoa vielä. Täytyy tutkia ostoksia tarkemmin ja miettiä, onko itsellä mahdollisuutta kunnostaa toinen rekisteröitävään kuntoon.Albertolli kirjoitti:Mitkäs suunnitelmat Eerolla on kaunokaisten varalle?
Tuossa yksilössä täytyy voimaa olla melko reippaasti; 90 muotoilu ei ole niitä kaikkein virtaviivaisimpia, joten 250km/h ei ihan vakiotekniikalla saavuteta. Hieno, hillitty kokonaisuus muutenkin.alfa 156 v6 kirjoitti:90 olis komea...
vetojakin joku on saanut järjestettyä tuollaseen. videon lopussa vetää 250 mittariin![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IaPNyrfERyw" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Sanos muuta. Tuohon RäSät alle ja tonttiin niin kyllä kelpais...Jalamari kirjoitti:Voi veljet. Olis tollanen tarttenu hommata 75sen sijaan. On hienoja.
Olen ajanut kyseisellä autolla joka kulki "Elak Edition" lempinimellä alfapiireissä. Se on ihan mahtava peli kaikin puolin ja olisin sen ostanut mutta se oli hiljattain "kärähtänyt" moottorimuutoksista katsastuksessa ja siksi ajokiellossa.alfa 156 v6 kirjoitti:90 olis komea...
vetojakin joku on saanut järjestettyä tuollaseen. videon lopussa vetää 250 mittariin![]()
http://www.youtube.com/watch?v=IaPNyrfERyw" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
...ja koska uuden rungon tarkempi kenno ei pääse vanhoilla laseilla niinkään oikeuksiinsa, tuli samaan aikaan rungon kanssa tilattua harrastaja-asiallista lasia, joskin se pääsi perille vasta tänään:Polforea kirjoitti:AFCEn kalustotappio paikattu
Joo, tää näyttääkin vähän 156selle ?Aquatica kirjoitti:^
Komppaan.
On muuten yksi niistä harvoista autoista, jotka voisi olla itselläni korvike alfalle... Ulkonäöllisestikin ihan kiva, tykkään samankaltaisuudesta 407n kylkilinjan kanssa (joo, on niissä eroa) - 407n keula on vaan pläh.
Alumiinin färiset ovenkahvat ja viisipulttiset vanteet?jkk kirjoitti:^^jaa miten se näyttää 156:lta?
eikuhei, katos jooMandeprkl kirjoitti:Alumiinin färiset ovenkahvat ja viisipulttiset vanteet?jkk kirjoitti:^^jaa miten se näyttää 156:lta?
Mistäs löysit? Oliko vanhassa jotain vikaa?kalliais kirjoitti:Kansi Q4:seen.
Tuo 156:n takaoven kahvan piilottaminen ei ollut Alfan insinöörien keksintöjä. Mm. ykköskoppaisessa Nissan Terranossa kahva oli jo "piilotettu".stoichiometric kirjoitti:^kumpaas tuli muuten ensin 156 takakahvan kopiio, honraan vai seattiin ?
Jos etuovista puhutaan, niin oliko Fiat numero Uno?Abarth kirjoitti:Onhan noita piilotettuja kahvoja tosiaan jo ollut. Esim. Chevrolet Berettassa (2ov.) etuovenkahvat ovat b-pilarissa.
Höm, pakko myöntää että pidin tuosta rehellisen sci-fi tyylisestä muotoilusta - kunnes näin ensimmäisen luonnossa. Kuvissa hieno muoto oli/on luonnossa pilattu kämäisten (ei mitenkään voisi kuvitella avaruusaluksen koostuvan niistä) materiaalien avulla.willez kirjoitti:Tähän hirvitykseen tuli nuo tagakaffat.. Olisko 2006 ? EDIT: On muuten yks hirveimmän näköisiä autoja mitä ikään oon nähny
Ei ihan omaankaan makuun, mutta arvostan sitä että tuossa on kuitenkin yritetty jotain persoonallista. Paljon mieluummin ruma auto kuin ei-minkään näköinen tojota.willez kirjoitti:On muuten yks hirveimmän näköisiä autoja mitä ikään oon nähny
Illan naurutstoichiometric kirjoitti:^kyllä niin ruma on sisältä ja päältä, että tapahtuisi harvinainen tojotan valinta omalla kohdalla mikäli joku uhkaisi aseella läheisiäni. Jos vain itseäni uhattaisin, niin ampukoot sitten
Sama ratkaisu löytyy myös HondastaAquatica kirjoitti:^
Muistan vielä, kuinka 156:n kahvaratkaisua haukuttiin lehdistössä (taisi olla mm. Tuulilasi ja Tekniikan Maailma & Auto Bild). Kuitenkin samoissa lehdissä tuota Seatin ratkaisua kehuttiin uutena, erilaisena ja erottuvana