Ford - huolto "asiakas on mulkku"
Valvoja: Moderators
- Mika
- Viestit: 506
- Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:05
- Car(s): 159 2.4 JTDm
- Paikkakunta: Turkulainen Jyväskylässä...
Ford - huolto "asiakas on mulkku"
Autonsa huoltoon tuonut näki vahingossa varaustietonsa:
"Asiakas on mulkku"
Närkästynyt kuluttaja vaatii korvausta siitä, että hänet tamperelaisen autoliikkeen tietokannassa oli luokiteltu hankalaksi asiakkaaksi.
Tässä jutussa myös:
Autoliike myöntää virheen
Riitaa auton huoltokustannuksista
Korvaukseksi ilmainen huolto
Tällaisen Mondeon omistaminen kävi paitsi kalliiksi, aiheutti myös pahan miehen. (PENTTI RÖNKKÖ)
Tuttuun autoliikkeeseen asioimaan tullut asiakas vilkaisi uteliaisuuttaan vastaanottotiskillä lojunutta listaa kyseisenä päivänä huoltoon tulevista autoista. Tyrmistys oli melkoinen, kun oman nimen perään oli lisätty huomautus "ASIAKAS ON MULKKU".
* Kysyin henkilökunnan edustajalta, ovatko heidän kaikki asiakkaansa tällaisia. Hän oli pahoillaan ja sanoi, että on ollut puhetta ennenkin, ettei tällaista saisi olla, tuohtunut mies kertoo.
Hän vaati omista tiedoistaan tulosteen, jossa näkyy henkilökunnan tekemä "lisämaininta" asiakasnumeron, auton mallin, rekisterinumeron ja muiden virallisten tietojen joukossa.
* Se ei ollut vain paperiin sutaistu huomautus, vaan se oli tallennettu tietokoneelle nimeni kohdalla.
Autoliike myöntää virheen
Asiakas on saamastaan kohtelusta loukkaantunut ja harkitsee oikeustoimia.
* Olen "rahoittanut" liikkeen toimintaa yli 35 000 eurolla, mikä käsittää uuden auton hankinnan ja sen myöhemmät huollot. Monien mielestä olisin siis kelpo asiakas, vai kuinka?
Tampereella toimivan Auto-Kivitila Oy:n toimitusjohtaja Riitta Kivitila myöntää tapahtuman todeksi.
* Lisähuomautus on subjektiivinen yhden henkilön näkemys jostain asiakkaastamme. Talo ei tällaista informaatiota levitä, Kivitila kiirehtii vakuuttamaan.
* Se on ollut sisäisessä paperissa, jonka työnjohtaja on antanut toiselle työnjohtajalle.
Kivitilan mukaan asiaa selvitetään autoliikkeen sisällä parhaillaan. Hän vakuuttaa, että muista asiakkaista vastaavia huomautuksia ei ole kirjattu.
Riitaa auton huoltokustannuksista
* En koe itseäni millään tavalla vaikeaksi ihmiseksi, mutta olen oppinut senkin, että koska syy ei ole minun, minulla on oikeus vaatia oikeutta, asiakas sanoo.
Hän viittaa viime kevään erimielisyyksiin, joista hän uskoo maineensa saaneen. Auto-Kivitila Oy:sta vuonna 2001 ostamastaan Ford Mondeo dieselistä hajosi lisälämmitin viime keväänä, mikä aiheutti asiakkaalle 700 euron laskun.
Puolitoista kuukautta myöhemmin rikkoutuivat vetoakselin nivelet, ja tiedossa oli samansuuruinen menoerä.
Sitä asiakas ei enää ollut valmis maksamaan, sillä hän oli selvittänyt kyseessä olevan valmistusvirheen.
* Melkoisen taistelun jälkeen, juuri ennen valitusta kuluttajavalituslautakuntaan, autoliike tuli vastaan, ja jouduin maksamaan ainoastaan 15 prosenttia summasta, asiakas kertoo.
* Taustoja en tunne, mutta maahantuoja ilmoittaa valmistusvirheistä suoraan asiakkaalle, toimitusjohtaja vastaa.
Korvaukseksi ilmainen huolto
Asiakas on esittänyt autoliikkeelle 5 000 euron korvausvaatimuksen.
* Siitä olen valmis vielä neuvottelemaan. Toistaiseksi minulle on tarjottu ainoastaan ilmaista huoltoa, mutta minä kun en sellaiseen paikkaan mene enää uudestaan. Heille tämä maksaa vähintään yhden asiakassuhteen päättymisen, mies toteaa.
Autoalan Keskusliiton toimitusjohtaja Pentti Rantala on tapauksesta hyvin hämmästynyt.
* Alalla on viime vuosina todella voimakkaasti investoitu henkilöstön kouluttamiseen ja asiakaspalveluun. Missään tapauksessa tämä ei ole normaalia autokauppiaan käytöstä, hän läksyttää ja vaatii asian selvittämistä liikkeen sisällä.
* Sitä en tosin tiedä, riittääkö tuollainen tänä päivänä irtisanomisperusteeksi.
SANNI GRAHN
http://www.iltalehti.fi/2004/11/04/2364995_uu.shtml
More info from himself
Linkki suomi24 sivustolle
"Asiakas on mulkku"
Närkästynyt kuluttaja vaatii korvausta siitä, että hänet tamperelaisen autoliikkeen tietokannassa oli luokiteltu hankalaksi asiakkaaksi.
Tässä jutussa myös:
Autoliike myöntää virheen
Riitaa auton huoltokustannuksista
Korvaukseksi ilmainen huolto
Tällaisen Mondeon omistaminen kävi paitsi kalliiksi, aiheutti myös pahan miehen. (PENTTI RÖNKKÖ)
Tuttuun autoliikkeeseen asioimaan tullut asiakas vilkaisi uteliaisuuttaan vastaanottotiskillä lojunutta listaa kyseisenä päivänä huoltoon tulevista autoista. Tyrmistys oli melkoinen, kun oman nimen perään oli lisätty huomautus "ASIAKAS ON MULKKU".
* Kysyin henkilökunnan edustajalta, ovatko heidän kaikki asiakkaansa tällaisia. Hän oli pahoillaan ja sanoi, että on ollut puhetta ennenkin, ettei tällaista saisi olla, tuohtunut mies kertoo.
Hän vaati omista tiedoistaan tulosteen, jossa näkyy henkilökunnan tekemä "lisämaininta" asiakasnumeron, auton mallin, rekisterinumeron ja muiden virallisten tietojen joukossa.
* Se ei ollut vain paperiin sutaistu huomautus, vaan se oli tallennettu tietokoneelle nimeni kohdalla.
Autoliike myöntää virheen
Asiakas on saamastaan kohtelusta loukkaantunut ja harkitsee oikeustoimia.
* Olen "rahoittanut" liikkeen toimintaa yli 35 000 eurolla, mikä käsittää uuden auton hankinnan ja sen myöhemmät huollot. Monien mielestä olisin siis kelpo asiakas, vai kuinka?
Tampereella toimivan Auto-Kivitila Oy:n toimitusjohtaja Riitta Kivitila myöntää tapahtuman todeksi.
* Lisähuomautus on subjektiivinen yhden henkilön näkemys jostain asiakkaastamme. Talo ei tällaista informaatiota levitä, Kivitila kiirehtii vakuuttamaan.
* Se on ollut sisäisessä paperissa, jonka työnjohtaja on antanut toiselle työnjohtajalle.
Kivitilan mukaan asiaa selvitetään autoliikkeen sisällä parhaillaan. Hän vakuuttaa, että muista asiakkaista vastaavia huomautuksia ei ole kirjattu.
Riitaa auton huoltokustannuksista
* En koe itseäni millään tavalla vaikeaksi ihmiseksi, mutta olen oppinut senkin, että koska syy ei ole minun, minulla on oikeus vaatia oikeutta, asiakas sanoo.
Hän viittaa viime kevään erimielisyyksiin, joista hän uskoo maineensa saaneen. Auto-Kivitila Oy:sta vuonna 2001 ostamastaan Ford Mondeo dieselistä hajosi lisälämmitin viime keväänä, mikä aiheutti asiakkaalle 700 euron laskun.
Puolitoista kuukautta myöhemmin rikkoutuivat vetoakselin nivelet, ja tiedossa oli samansuuruinen menoerä.
Sitä asiakas ei enää ollut valmis maksamaan, sillä hän oli selvittänyt kyseessä olevan valmistusvirheen.
* Melkoisen taistelun jälkeen, juuri ennen valitusta kuluttajavalituslautakuntaan, autoliike tuli vastaan, ja jouduin maksamaan ainoastaan 15 prosenttia summasta, asiakas kertoo.
* Taustoja en tunne, mutta maahantuoja ilmoittaa valmistusvirheistä suoraan asiakkaalle, toimitusjohtaja vastaa.
Korvaukseksi ilmainen huolto
Asiakas on esittänyt autoliikkeelle 5 000 euron korvausvaatimuksen.
* Siitä olen valmis vielä neuvottelemaan. Toistaiseksi minulle on tarjottu ainoastaan ilmaista huoltoa, mutta minä kun en sellaiseen paikkaan mene enää uudestaan. Heille tämä maksaa vähintään yhden asiakassuhteen päättymisen, mies toteaa.
Autoalan Keskusliiton toimitusjohtaja Pentti Rantala on tapauksesta hyvin hämmästynyt.
* Alalla on viime vuosina todella voimakkaasti investoitu henkilöstön kouluttamiseen ja asiakaspalveluun. Missään tapauksessa tämä ei ole normaalia autokauppiaan käytöstä, hän läksyttää ja vaatii asian selvittämistä liikkeen sisällä.
* Sitä en tosin tiedä, riittääkö tuollainen tänä päivänä irtisanomisperusteeksi.
SANNI GRAHN
http://www.iltalehti.fi/2004/11/04/2364995_uu.shtml
More info from himself
Linkki suomi24 sivustolle
ex 156 V6 2,5
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
Ei riemulla rajaa, kun V6 ajaa..
Happy without HONDA!
Nykyinen wv t4 carsport
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Taitaa se oikeastikin hieman mulkku olla (toivottavasti ei multa nyt alja korvauksia pyytämään). Ei täyspäinen ihminen tuosta niin suurta hernettä jaksaisi imaista, että alkaisi viiden tonnin korvauksia kinumaan. Ehkä pientä kommenttia voisi antaa..
Deltan hinnoittelulla olisin jo ilmaiseen huoltoon erittäin tyytyväinen.
Deltan hinnoittelulla olisin jo ilmaiseen huoltoon erittäin tyytyväinen.
- Alfissimo
- Viestit: 8307
- Liittynyt: 20 Tammi 2004, 02:55
- Car(s): Arkeen 147 2.0
Pyhään kolmen polkimen 166 3.0
Kourajonossa 156 x4 - Paikkakunta: Hollola-Lahti +lähialueet
Jos mies on kerran mulkku, niin pitäähän asiasta muitakin varoittaa .
Tietävät toimia sen mukaan, jos vaikka parantaisi palvelua "kaikesta vinkuvan" asiakkaan tapauksessa.
Uhkasi asiakassuhteen päättymisellä, vaihtaisikohan johonkin "laatumerkkiin" .
Edit: Mulkku mikä mulkku, kun kerran tuollaisesta valittaa, kuten Scuore jo mainitsikin.
Tietävät toimia sen mukaan, jos vaikka parantaisi palvelua "kaikesta vinkuvan" asiakkaan tapauksessa.
Uhkasi asiakassuhteen päättymisellä, vaihtaisikohan johonkin "laatumerkkiin" .
Edit: Mulkku mikä mulkku, kun kerran tuollaisesta valittaa, kuten Scuore jo mainitsikin.
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.
Jos olisit huollattamassa bilikaasi ja näkisit moisen huomautuksen omanAlfissimo kirjoitti:Jos mies on kerran mulkku, niin pitäähän asiasta muitakin varoittaa .
Tietävät toimia sen mukaan, jos vaikka parantaisi palvelua "kaikesta vinkuvan" asiakkaan tapauksessa.
Uhkasi asiakassuhteen päättymisellä, vaihtaisikohan johonkin "laatumerkkiin" .
autosi huoltomääräyksessä nii olisitka yhä edelleen tuota mieltä
Fordista muuttaminen muuhunmerkkiin onkai sama kuin siirtyminen laa-
tumerkkiin
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Veikkaanpa että monella teillä menisi herne nenuun jos sama sattuisi deltassa . Tulisi varmaan tehtyä kaikki mahdollinen millä voi kostaa. Tuossahan oli vielä tapeltu takuukorjauksista josta tuo mulkun leima ilmeisesti tuli, siinäkin mielessä alfistien pitäisi olla helppo samaistua jos on mennyt valittamaan alatukivarsien vioista tai katkenneista nokkaremmeistä
Ite kirjottasin siihen paperiin lisäyksen että iso sellanenJos olisit huollattamassa bilikaasi ja näkisit moisen huomautuksen oman
autosi huoltomääräyksessä nii olisitka yhä edelleen tuota mieltä
Fordista muuttaminen muuhunmerkkiin onkai sama kuin siirtyminen laa-
tumerkkiin
...mitenhän hemmo ylipäätään oli alkanut kaivella niitä papereita, ei kovin asiallista käytöstä ole sekään...
- jknracing
- Viestit: 3055
- Liittynyt: 17 Huhti 2004, 07:50
- Car(s): 4 x 156 V6, Seiskafemmoja
- Paikkakunta: lahti
- Viesti:
Taidat itse olla pieni sellainen, kun noin ajattelet.jiiässä kirjoitti:Ite kirjottasin siihen paperiin lisäyksen että iso sellanenJos olisit huollattamassa bilikaasi ja näkisit moisen huomautuksen oman
autosi huoltomääräyksessä nii olisitka yhä edelleen tuota mieltä
Fordista muuttaminen muuhunmerkkiin onkai sama kuin siirtyminen laa-
tumerkkiin
...mitenhän hemmo ylipäätään oli alkanut kaivella niitä papereita, ei kovin asiallista käytöstä ole sekään...
Muokkaampa vähän: Jos olisin ostanut suht' uuden mondeon ja nämä yrvät ittuilis samaan tahtiin selkeistä tyyppivioista, niin olisin mennyt käymään kyseisessä puljussa jo mailan kanssa. Luultavasti nekin idiootit osais käyttäytyä seuraavaa asiakasta kohti huomattavasti paremmin.
P.S. Mitä tekisit jos itse ostaisit 600 euroa maksavan tallentavan DVD-soittimen ja se lopettaisi levyjen toistamisen kahden viikon käytön jälkeen. Laitteen myynneessä liikkeessä sitten vain todettaisiin, että remonnti maksaa XXX euroa, mutta saa saat ilmaisen laitteen puhdistuksen kahden vuoden päästä?
Viimeksi muokannut jknracing, 05 Marras 2004, 23:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Free Alcohol - so much better than Alcohol Free
- niki
- Viestit: 1633
- Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
- Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
- Paikkakunta: Aura
Ihme hommaa Kyllä meilläkin on vaikeita vakio-asiakkaita, joista myymäläpäällikkö yleensä etukäteen varoittaa, mutta silloinkin sävy on sellainen, että "ko. asiakas saattaa olla hieman hankala"...
Itse en kyllä ostaisi ko. liikkeestä enää koskaan yhtään mitään, jos saisin tietää, miksi minua liikkeessä kutsutaan. Joku raja sentään...Eipä kyllä huoltotiskin tyypit näytä yhdessäkään liikkeessä siltä (varsinkaan Deltassa), että olisivat oikeita asiakaspalvelijoita. Välillä meinaan asentajatkin (jotka tiskillä käyvät) palvelevat paljon paremmin/ystävällisemmin.
Toisaalta meillä on firman pääliikkeessä jumalaton liikennemerkki palvelutiskillä, jossa lukee "aivojen käyttö sallittu"
Itse en kyllä ostaisi ko. liikkeestä enää koskaan yhtään mitään, jos saisin tietää, miksi minua liikkeessä kutsutaan. Joku raja sentään...Eipä kyllä huoltotiskin tyypit näytä yhdessäkään liikkeessä siltä (varsinkaan Deltassa), että olisivat oikeita asiakaspalvelijoita. Välillä meinaan asentajatkin (jotka tiskillä käyvät) palvelevat paljon paremmin/ystävällisemmin.
Toisaalta meillä on firman pääliikkeessä jumalaton liikennemerkki palvelutiskillä, jossa lukee "aivojen käyttö sallittu"
Ammattina autokauppa
-
- Viestit: 114
- Liittynyt: 04 Syys 2003, 23:09
- Car(s): 159 1.75 TBi,
ex. 156 2.5 V6,
ex. 156 2.0 TS - Paikkakunta: Helsinki
Paha tällaiseen on mennä mitään sanomaan kun ei tiedä millaisella asenteella kaveri on asioitaan ko. liikkeessä hoitanut, liikkeen versiota tapahtumista tulemme tuskin koskaan kuulemaan. Aika megalomaanisen herneen jannu on kuitenkin vetänyt nenäänsä kun on useisiin lehtiin, keskustelupalstoille ja televisioon tarinaansa jakanut. Puhumattakaan tuosta 5000:n korvausvaatimuksesta. Vai kiinnostaakohan enemmän vaan julkisuudessa paistattelu...
Tuo huomautuskaan tuskin on mikään liikkeen virallinen kanta vaan jonkun asentajan/asiakaspalvelijan vitutuksissaan kirjoittama kommentti. Itse olisin todennäköisesti kysäissyt virkailijalta että ovatko tuollaiset kommentit yleisiäkin ja laittanut puljun toimitusjohtajalle mailia aiheesta. Tietty jos palvelu on muutenkin tökkinyt niin samalla ilmoittanut että vaihdan firmaa. Kyllä noita Ford-liikkeitä suomessa ihan tarpeeksi on.
Mutta minä olenkin tällainen nössö joka ei osaa puolustaa kunniaansa
Tuo huomautuskaan tuskin on mikään liikkeen virallinen kanta vaan jonkun asentajan/asiakaspalvelijan vitutuksissaan kirjoittama kommentti. Itse olisin todennäköisesti kysäissyt virkailijalta että ovatko tuollaiset kommentit yleisiäkin ja laittanut puljun toimitusjohtajalle mailia aiheesta. Tietty jos palvelu on muutenkin tökkinyt niin samalla ilmoittanut että vaihdan firmaa. Kyllä noita Ford-liikkeitä suomessa ihan tarpeeksi on.
Mutta minä olenkin tällainen nössö joka ei osaa puolustaa kunniaansa
Viimeksi muokannut Cotson, 06 Marras 2004, 16:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Tuli mieleen tuosta toisesta, samaan firmaan kohdistuneesta jutusta: olen aina ollut sitä mieltä, että väärät asenteet peritytyvät firmoissa kuin mikä tahansa ihmiskunnan sukuvika, paitsi että kusipäisyys ei firmoissa jätä väliin yhtään yksilöä tai sukupolvea. Rekrytointi ottaa itsensä kaltaisia henkilöitä sisään, ja satunnaiset, seulan läpi pääseet hyvät tyypit lähtevät pian omasta tahdostaan muualle. Menestymistä se ei sinänsä haittaa, bisnes on bisnestä niin kauan kuin sitä riittää.
oisko n. vuosi sitten ollut soneralla pikku skandaali kans kun kävi ilmi että asiakkaiden liittymien DNS nimiin oli sävelletty kaikkea kivaa?
tais olla homot, mulkut sun muuta sanat yhdistelmineen käytetty..
en tiedä sitten oliko heillä kyse satunnaisesta nimeämisestä vai vaihtoivatko noita sen mukaan kuinka paljon asiakas helpdeskissä valitti
tais olla homot, mulkut sun muuta sanat yhdistelmineen käytetty..
en tiedä sitten oliko heillä kyse satunnaisesta nimeämisestä vai vaihtoivatko noita sen mukaan kuinka paljon asiakas helpdeskissä valitti
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
Käypäs joku kuumana.
Olen edelleen sitä mieltä, että tuskin tuo mulkku -sana on sinne huvikseen laitettu. Nuo huoltokustannusriidat jne. on jokaisessa autoliikkeissä ihan arkipäivää, ei varmasti ole ko. liikkeen ainoa tapaus. Jos muista asiakkaista ei vastaavaa mainintaa löytynyt, niin uskon syyn olevan ihan muualla.
Tuttuun autoliikkeeseen asioimaan tullut asiakas vilkaisi uteliaisuuttaan vastaanottotiskillä lojunutta listaa kyseisenä päivänä huoltoon tulevista autoista.
Olen jiiässän kanssa samaa mieltä. Ei tuokaan kovin fiksua käytöstä.
Ihmisiä asiakaspalvelijatkin ovat, ei ole ihme jos menee hermot vaikeaan asiakkaaseen. Parempi olisi silti, että käyttäisivät lisänimityksiä siten, ettei asiakas saa siitä kuulla, välttyisivät tällaisilta jupakoilta.
Olen edelleen sitä mieltä, että tuskin tuo mulkku -sana on sinne huvikseen laitettu. Nuo huoltokustannusriidat jne. on jokaisessa autoliikkeissä ihan arkipäivää, ei varmasti ole ko. liikkeen ainoa tapaus. Jos muista asiakkaista ei vastaavaa mainintaa löytynyt, niin uskon syyn olevan ihan muualla.
Tuttuun autoliikkeeseen asioimaan tullut asiakas vilkaisi uteliaisuuttaan vastaanottotiskillä lojunutta listaa kyseisenä päivänä huoltoon tulevista autoista.
Olen jiiässän kanssa samaa mieltä. Ei tuokaan kovin fiksua käytöstä.
Ihmisiä asiakaspalvelijatkin ovat, ei ole ihme jos menee hermot vaikeaan asiakkaaseen. Parempi olisi silti, että käyttäisivät lisänimityksiä siten, ettei asiakas saa siitä kuulla, välttyisivät tällaisilta jupakoilta.
- Seiska5mma
- Viestit: 1275
- Liittynyt: 30 Syys 2003, 18:56
- Paikkakunta: Vaasa
Karvalakkiteoriani toimii - Suomi24-palvelusta:
EX KIVITILAN TYÖNTEKIJÄ
SEN VERRAN VOIN VALOTTAA KYSEISEN YRITYKSEN TOIMINTAA ETTÄ EN YHTÄÄN IHMETTELE TOLLAISTA ASIAKKAIDEN HAUKKUMISTA KOSKA ESIMERKIKSI OSALLA TYÖNTEKIJÖISTÄ ON TAPANA VITTUILLA SUORAAN TOISILLE TYÖNTEKIJÖILLE JOKA ASIASTA VAIKKA EI OLIS MITÄÄN AIHETTAKAAN!! TÄYTYYPÄ MYÖNTÄÄ ETTEN OO IKINÄ OLLUT MISSÄÄN VASTAAVASSA TYÖPAIKASSA JOSSA YHTEISHENKI ON OLLUT NIIN ALHAISTA!!!
JOTEN OLI ONNI ETTEN JÄÄNYT PITKÄKSI AIKAA SINNE. PUOLUSTUKSEKSI TÄYTYY SANOA ETTÄ OSA PORUKASTA OLI KYLLÄ TOSI MUKAVAA PORUKKAA!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0005258416
EX KIVITILAN TYÖNTEKIJÄ
SEN VERRAN VOIN VALOTTAA KYSEISEN YRITYKSEN TOIMINTAA ETTÄ EN YHTÄÄN IHMETTELE TOLLAISTA ASIAKKAIDEN HAUKKUMISTA KOSKA ESIMERKIKSI OSALLA TYÖNTEKIJÖISTÄ ON TAPANA VITTUILLA SUORAAN TOISILLE TYÖNTEKIJÖILLE JOKA ASIASTA VAIKKA EI OLIS MITÄÄN AIHETTAKAAN!! TÄYTYYPÄ MYÖNTÄÄ ETTEN OO IKINÄ OLLUT MISSÄÄN VASTAAVASSA TYÖPAIKASSA JOSSA YHTEISHENKI ON OLLUT NIIN ALHAISTA!!!
JOTEN OLI ONNI ETTEN JÄÄNYT PITKÄKSI AIKAA SINNE. PUOLUSTUKSEKSI TÄYTYY SANOA ETTÄ OSA PORUKASTA OLI KYLLÄ TOSI MUKAVAA PORUKKAA!
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi? ... 0005258416
Se on aika todennäköstä...Taidat itse olla pieni sellainen, kun noin ajattelet.
kun osaan nähdä myös sen homman toisen puolen, oon ite ollut työnjohtajana tiskin takana, mutta en silti tollasia kirjoitellut yhtään mihinkään vaikka kuinka hankala asiakas olisi ollut.
...mutta jos itelle kävisi noin missä tahansa liikkeessä niin osaisin kyllä olla vielä tavallista hankalampi tapaus, sitä lähinnä tarkotin pikku lisäyksellä siihen paperiin..
eikä koskaan ole pelkoa että ikinä asioisin kyseisen kivitilan kanssa missään asioissa ellei ole aivan pakko...en ole kauheesti hyvää sanaa kuullut liikkeestä millään tapaa.
pahinta varmaan se mitä yksi kaveri puhui on että jotkut asentajat eivät auta toisiaan hommissaan vaikka toinen apua tarttis, kertoo jotain paikan hengestä..