Toner kirjoitti:Laitoin tämän kuvan jo tuonne puleerausketjuun, mutta pakko se oli tännekin linkittää. Eli perheen kauppakassi sormet verillä tehdyn putsplankoperaation jälkeen]
^ , ^^^^ ja ^*5 Kiitoksia kehuista. Oli kyllä itselläkin
naama kuin hangon keksillä kun kolmostietä viikonloppuna päästelin Ilmajoelle.
Auton mukana tuli sekä 1. että. 2.omistajalta varsin seikkaperäinen käyttöhistoria
( ja alfistitunteella kirjoitettuna ). Edellisen omistajan 1. auto oli se 50-luvun AR Giulietta ( "UrGiulietta ")
, sitten välissä Saabia ja Fordia kunnes taas 80-luvulla tämä yksilö.
Voipi olla, että ensi keväänä aloitan säikeen tämä yksilön vaiheista, sillä juttua löytyy dokumenteista. Se on käynyt yli 10 Euroopan maassa ( n. 60 000 km ihan matkailuajoa Keski-Euroopassa ) ja sillä ei ole ajettu ollenkaan päivittäistä työmatka-ajoa.
Juha
Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
alamajy kirjoitti:Junnussa on tosiaan Sprintin penkit. Orkkisten metsästys on jo alkanut. Onko ideoita?
Ykkössarjasen penkkien löytäminen on melkein kun voittaisi 7 oikein lotossa, kun kunnolliset 2 sarjalaisetkin on kiven alla.
Ite löysin ebaystä pelkääjän puolelle suht siistin.
Ei muuta kuin päivystämään Saksan, Englannin, Italian ja Ranskan ebaytä ja iske kiinni heti kun tulee jollain myyntiin.
^Kiitokset savijo-r. Olikin siis sinun entinen. Onko sinulla miten hyvin tuon historia tiedossa?
Ja olikos teillä jokin Bertone - Ferrari vaihtojuttu silloin kun sinä junnusta luovuit?
alamajy kirjoitti:^Kiitokset savijo-r. Olikin siis sinun entinen. Onko sinulla miten hyvin tuon historia tiedossa?
Ja olikos teillä jokin Bertone - Ferrari vaihtojuttu silloin kun sinä junnusta luovuit?
Piti pulkat siirrellä pois sorankärräyksen tieltä. Saipahan kerrankin molemmat järkevästi samaan kuvaan, jotain hyvää pihanhoitoprojekteissakin. Vielä kun jaksaisi pestä molemmat viimeisen päälle... Onneksi tuo kuva antaa jonkun verran todellisuutta anteeksi
juu, 968 coupe, jälkeenpäin rakennettu ClubSportiksi ja näin myös rekisteröity, tällä verukkeella saatu turvatyynyt yms. painavaa pois. Ratakäyttöön rakennettu edellisen omistajan toimesta ja omaltakin osalta eka kerta saatu radalla käytettyä. Minulle tuo 166 edustaa sitten sitä viimeisen päälle mukavaa käyttö- ja matka-autoa. Vaikka Alfassakin alustasatsi on alla ja ihan kivasti mutkiin taipuu, ei tulisi heti mieleen sitä Alastarolle viedä. Kaksi pirun mukavaa kampetta omilla alueillaan, jotka kyllä eivät voisi paljon kauempana toisistaan olla. Ainoa yhdistävä tekijä noiden kahden välillä taitaa olla vannekoko ja kulutus/100km....
Nyt alkaa Alfa olla siedettävässä kunnossa Viikonloppuna tuli pestyä ja vahattua ovenvälit, vanteet ja pakoputen päät, maalipinnan jyystin claybarilla ja vedin pintaan AG:n punaisen ja kullan. Ikkunoihin Viis sateesta. Sisälle myös hyvät puhdistukset ja uudet alfisti.netistä tilatut kangasmatot.
Tuo Heksin "siedettävä kunto" saa kyllä korvat punottamaan ku juuri pikkusen aikaa sitten itse postannut ryöttäisen 166:n kuvan. Saisipa itse viikonloppuna samanlaisen draivin päälle tuossa puunauksessa. Eipä juuri uudelle häpeä.
E: sille ehkä löytyy syynsä että en postannut sitä kuvaa jossa näkyy kyljet...
Viimeksi muokannut -TTY-, 09 Syys 2013, 22:15. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Haha, mut ainahan noi hyvissä kuvissa näyttää paremmalta kuin livenä Oli kyllä oikein mukava puunata uusi auto siistiin kuntoon, mutta kyllä siinä menikin aikaa täyden työpäivän verran. Huvinsa kullakin.
Ihan perus Korrekin muovinkirkastetta ja Auto Glymin vinyl&rubber carea. Korrekki ei toimi ainakaan noihin peilinvarsiin, jotka jäi vähän laikukkaiksi. Autoglymin bumper care on parempaa tavaraa. Renkaissa on Auto Glymin instant tyre dressingit.
Hyvin istuu vanteet - mikä lienee offset? - Samapa tuo, hyvältä näyttää! Auto saa olla minkävärinen tahansa, kunhan se on musta.
Hauska myös Mitsu, lapsuusvuosilta "tuttu" kun pleikkarilla piti vääntää ensimmäistä granturismoa - Coltillahan tuo aloitettiin!
Kyllä, 2.4JTD 10v. Rakastuin autoon heti, mutta myyjäliike ei halunnut tulla iskarien osalta vastaan senttiäkään vaan halusivat kaupanpurun mieluummin... Jos olisi edes yhden (uuden) tolpan kustantanut, olisin pitänyt. Noh, ehkä parempi onni ensi kerralla?
^
Ei tietoa. Kuitenkin hintapyynti oli ikään/kilsoihin nähden kova jo alunalkaenkin. Ehkä yrittävät aikaisemmalta firmalta periä viallisesta tuotteesta hyvityksiä? (auto vaihto yksityiseltä firmalle, sitten toiselle, sitten kolmannelle ja oliko peräti vielä neljännelle, mistä kävin kauppoja hieromassa sitten). Epäilys herää, että aikasemmat firmat havaitsi tuossa "jotain" ja pelästyivät ja saivat eteenpäin. Evt, iskaritolppaa lukuun ottamatta ihan oikeasti näytti ihan hyvältä tapaukselta.