156 Etupään kolina
Valvoja: Moderators
156 Etupään kolina
Tervehdys foorumilaiset! Kesän ajot meni muuten hyvin, mutta etupäästä on alkanut kuulumaan kolinaa pienissä montuissa. Huomasin äsken, että kolina kuuluu myös auton ollessa paikallaan ja siinä rattia käännellessä. Auto sammuksissa kääntelee niin kuuluu suht. hyvin, mutta on arvatenkin vaikea paikallistaa. Raidetangon ulommat päät tuntuis olevan hyvät, mutta muuten en pystynyt vielä katselemaan/kuulostelemaan.
Sama kysymys kuin monessa muussakin topicissa...Onko kenelläkään tietoa/aavistusta mistä johtuisi em. ongelma?
Sama kysymys kuin monessa muussakin topicissa...Onko kenelläkään tietoa/aavistusta mistä johtuisi em. ongelma?
Motonetis näytti olevan 30€/puoli. Pitäis koitella kumpi puoli sielä kolistelee...jos kolina nyt edes sieltä kuuluu. Katsuri ei ainakaan löytänyt vikapaikkaa vaikka oikein kehotin sitä etsimään.
Eperistä en löytänyt kuvaa, joten tuo vaihtotyö on hieman hämärän peitossa vielä. Onnistuukohan vaihto hammastanko paikallaan...?
Eperistä en löytänyt kuvaa, joten tuo vaihtotyö on hieman hämärän peitossa vielä. Onnistuukohan vaihto hammastanko paikallaan...?
- silverine
- Viestit: 2351
- Liittynyt: 19 Syys 2005, 11:07
- Car(s): Mito QV -10
156 3.0 V6 Q2 compr.
ex: 166 3.0 V6 - Paikkakunta: Espoo
Syyllinen voi myös olla se hammastanko.
Eli kannattaa raidetangon vaihdon yhteydessä
tsekata hammastangon kunto. Mun Alfan hammastangon
väljyydestä ei katsastusmies ole sanonut vielä mitään
vaikka tanko on kolistellut jo muutaman vuoden..
Eli kannattaa raidetangon vaihdon yhteydessä
tsekata hammastangon kunto. Mun Alfan hammastangon
väljyydestä ei katsastusmies ole sanonut vielä mitään
vaikka tanko on kolistellut jo muutaman vuoden..
Ken Alfan kanssa leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
https://www.youtube.com/watch?v=kobnsqo2fSM
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
Sisemmän nivelen vaihdoin viimekesänä (vasen).
Oikea puoli oli irti kuukausi sitten.
Yksinkertaistettuna vaihto työ.
Auto ilmaan ja rengas pois.
Ulompi nivel sisemmästä irti.
Suojakumin kiristin soljet irti ja kumipois.
Hammastangosta (päästä) putkiphdeillä kiinni (vasemmalla puolella avainväli).
Toisilla pihdeillä nivelestä kiinni jä vääntää.
Kaveri piti auton alta pihdeillä hammastangosta kiinni, rengaskotelosta väänsin auki.
Ei mikään vaikea homma.
Kasauksessa laitoin kumin nippusiteillä kiinni. (on aika haastava laittaa oikeat soljet kiinni)
Hammastangossa on kiristys ruuvi. Muistaakseni kuuskolo (5mm).
Raidetangon etupuolella, ohjausakselista vasempaan.
En tiedä mistä saa kiristettyä. Ehkä altapäin?
Oikea puoli oli irti kuukausi sitten.
Yksinkertaistettuna vaihto työ.
Auto ilmaan ja rengas pois.
Ulompi nivel sisemmästä irti.
Suojakumin kiristin soljet irti ja kumipois.
Hammastangosta (päästä) putkiphdeillä kiinni (vasemmalla puolella avainväli).
Toisilla pihdeillä nivelestä kiinni jä vääntää.
Kaveri piti auton alta pihdeillä hammastangosta kiinni, rengaskotelosta väänsin auki.
Ei mikään vaikea homma.
Kasauksessa laitoin kumin nippusiteillä kiinni. (on aika haastava laittaa oikeat soljet kiinni)
Hammastangossa on kiristys ruuvi. Muistaakseni kuuskolo (5mm).
Raidetangon etupuolella, ohjausakselista vasempaan.
En tiedä mistä saa kiristettyä. Ehkä altapäin?
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Kiitos neuvoista! Mitäs tuolla kuusiokolo kiristysruuvilla sit kiristetään. Olis tiedossa yksi käytetty (n. 170000 km ajettu) väljäksi mennyt hammastanko. Mikähän noissa väljiintyy? Jos hammastus menee niin korjaaminen taitaa olla hankalaa, mutta jos joitain laakerointeja tai puslia menee väjäksi, niin niitähän voisi jopa korjata kun on koneistus mahdollisuus...
- beetta julia
- Viestit: 422
- Liittynyt: 13 Helmi 2009, 17:18
- Paikkakunta: Vaasa
Kuusiokolo kiristää/pitää hammastankoa auton pituussuunnassa (puristaa tangon runkoa vasten).
Yleisin vika kai noissa on, että akselin stefa vuotaa.
Mulla on kans rikkinäinen(2), jota ihmetellyt apukuskin puoleisen stefan saa vaihdettua autoon päin. Tietysti omassa vuotaa kuskinpuoli, en nyt pahemin ole asiaan perehtynyt, mutta tuo stefa on haastavampi.
(kummankin stefan vuodossa, öljy kai tulee apukuskinpuolelta ulos).
(lukenut, ettei puslia löydy. Mikäänhän ei estäis sorvaamasta tankoa).
Tietysti ratin klappi eli hampaat kulunut/matopyörä (tuskin).
Pitäis koittaa porata yks tappi irti, jos ton sisemän stefan (kuskinpuoli) ongittua pois. Purkaminen aupukuskin puolelta.
Yleisin vika kai noissa on, että akselin stefa vuotaa.
Mulla on kans rikkinäinen(2), jota ihmetellyt apukuskin puoleisen stefan saa vaihdettua autoon päin. Tietysti omassa vuotaa kuskinpuoli, en nyt pahemin ole asiaan perehtynyt, mutta tuo stefa on haastavampi.
(kummankin stefan vuodossa, öljy kai tulee apukuskinpuolelta ulos).
(lukenut, ettei puslia löydy. Mikäänhän ei estäis sorvaamasta tankoa).
Tietysti ratin klappi eli hampaat kulunut/matopyörä (tuskin).
Pitäis koittaa porata yks tappi irti, jos ton sisemän stefan (kuskinpuoli) ongittua pois. Purkaminen aupukuskin puolelta.
Kiireellä ei tule kuin kusipäisiä kakaroita.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
Jumala loi ajan, muttei sanonut kiireestä mitään.
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 13 Tammi 2010, 07:14
- Car(s): Fiat Brava 1.6
Fiat Stilo 1.6
Fiat Barchetta 1.8
Alfa Romeo 156 2.4jtdm
Alfa Romeo 159 2.4jtdm
Bmw 530D
Re: 156 Etupään kolina
Nostetaas ylös..
Etupää kolissut nyt jonkin aikaa, oikealta ylätukivarsi oli entinen, vasemmalta alatukivarsi, ne vaihdettu mutta kolina ei loppunut. Onko jollain muulla ilmenny tollasta terävää kolinaa aina kuoppaan/monttuun ajaessa? Ei tarvitse olla kuin pieni epätasaisuus tiessä niin kuuluu. Otin kännykällä huonolaatusen videopätkän jos siitä nyt mitään selvää saa. Koiranluut vaikuttivat olevan kunnossa mutta onkohan sittenkään?
http://www.youtube.com/watch?v=h0cscvFYUXg
(Penkin narinaa taitaa kuulua enemmän mutta kohdissa 0:44, 0:54, 0:59, 1:11, jne tuo kuuluu selvimmin)
Etupää kolissut nyt jonkin aikaa, oikealta ylätukivarsi oli entinen, vasemmalta alatukivarsi, ne vaihdettu mutta kolina ei loppunut. Onko jollain muulla ilmenny tollasta terävää kolinaa aina kuoppaan/monttuun ajaessa? Ei tarvitse olla kuin pieni epätasaisuus tiessä niin kuuluu. Otin kännykällä huonolaatusen videopätkän jos siitä nyt mitään selvää saa. Koiranluut vaikuttivat olevan kunnossa mutta onkohan sittenkään?
http://www.youtube.com/watch?v=h0cscvFYUXg
(Penkin narinaa taitaa kuulua enemmän mutta kohdissa 0:44, 0:54, 0:59, 1:11, jne tuo kuuluu selvimmin)
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: 156 Etupään kolina
^kolisee mullakin, vaikka tukivarret ja koiranluut vaihdettu, eikä leimalla ollut välystä missään. tosin eikös se ollut niin, että koiranluiden välys on hankala huomata jos auto on nostettu esim vain toiselta puolelta? ne meinaan kolisee pienissäkin epätasaisuuksissa, myös huonosti kiristetty koiranluu aiheuttaa kolinaa.
omaksi kolinaksi veikkaan kallistuksen vaakajan runkopuslia?
omaksi kolinaksi veikkaan kallistuksen vaakajan runkopuslia?
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 156 Etupään kolina
Noin voimakas kolina pitäisi kyllä jo käsin tuntea. Voi siis tulla aika monestakin eri kohtaa, mutta veikkaisin myös vakaajan runkopuslia jos kerran koiranluut oli tiukat.
- willez
- Viestit: 5235
- Liittynyt: 08 Loka 2006, 17:04
- Car(s): 325i e46 talvilintta
V70 2.5T
V50 T5
ex - 156 GTA Q2
ex - 156 2.5 v6
ex - 155 2.0ts - Paikkakunta: Länsi-Suomi
Re: 156 Etupään kolina
Ja jälleen , keventäkää etualatukivarsista auto ilmaan niin löytää pienimmätkin väljät heti . Jos nostaa rungosta , ei löydä.
-
- Viestit: 56
- Liittynyt: 13 Tammi 2010, 07:14
- Car(s): Fiat Brava 1.6
Fiat Stilo 1.6
Fiat Barchetta 1.8
Alfa Romeo 156 2.4jtdm
Alfa Romeo 159 2.4jtdm
Bmw 530D
Re: 156 Etupään kolina
Ok, mites nuo puslat diagnosoidaan? Tuntuuko klappi ihan käsivoimin vakaajaa liikuttamalla jos on väljä? Muukkosella näyttäs olevan puslaa erikseen. Ja ei tuo kyllä rattiin asti tunnu tuo kolina
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 156 Etupään kolina
Käsin tuntee, puslat ei maksa juuri mitään, mutta vaihtotyö on ihan hillitön. Edellyttää apurungon irroittamisen, jotta vakaajan saa irti. Kumin ympärillä olevat teräspannat on niitattu toisiinsa kiinni, tämän takia joutuu irroittaan vakaajan, ellei sitten joku ole jo sitä aiemmin tehnyt, tällöin kumien vaihto onnistuu irroittamatta apurunkoa taikka vakaajaa.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: 156 Etupään kolina
Katsurit kyllä bongaa väljät tukivarret ja pallonivelet, mutta runkopuslat tuntuu menevän aika helpolla läpi 156:ssa
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 156 Etupään kolina
Ei oo mitenkään turvallisuuteen liittyvät ni ei se oo katsurilla niin justiinsa.
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: 156 Etupään kolina
Näin, katsuri kyllä bongasi kolinan ja juteltiin mistä se tulee, niin ei tehnyt lappuihin mitään merkintöjä. Oli senverran muuta uutta osaa alustassa, että nivelien tarkastus meni aika kevyesti.Epezi kirjoitti:Ei oo mitenkään turvallisuuteen liittyvät ni ei se oo katsurilla niin justiinsa.
Kysytäänpä nyt lisäksi tässä kolinaketjussa, että vaihtaako joku korjaamo pk seudulla noita etuvakaajan runkopuslia? AK ja MKAH vaihtaa koko vakaajan ja hinta-arviota kertyy sen myötä 500€ ylöspäin.
- buctu
- Viestit: 520
- Liittynyt: 03 Huhti 2007, 22:07
- Car(s): 156 sw 2.4 20v, 156 2.0 TS, RS2000 2.3i e85, Laguna sw II.
- Paikkakunta: Jyväskylä -rock city
Re: 156 Etupään kolina
Eikös asiakas saa itse viedä ja päättää vaihdettavat osat ja maksaa vain työstä?Monza kirjoitti:Kysytäänpä nyt lisäksi tässä kolinaketjussa, että vaihtaako joku korjaamo pk seudulla noita etuvakaajan runkopuslia? AK ja MKAH vaihtaa koko vakaajan ja hinta-arviota kertyy sen myötä 500€ ylöspäin.

"Too much ain't enough"
Re: 156 Etupään kolina
Et ilmeisesti ole ikinä käynyt Vehollabuctu kirjoitti:Eikös asiakas saa itse viedä ja päättää vaihdettavat osat ja maksaa vain työstä?Monza kirjoitti:Kysytäänpä nyt lisäksi tässä kolinaketjussa, että vaihtaako joku korjaamo pk seudulla noita etuvakaajan runkopuslia? AK ja MKAH vaihtaa koko vakaajan ja hinta-arviota kertyy sen myötä 500€ ylöspäin.

-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: 156 Etupään kolina
MKAH politiikka oli joskus, että asentavat vain itse hankkimiansa osia. En tiedä tilannetta nykyisin.
Ihan noin yleisellä tasolla minusta jotenkin tuntuu, että kun viet omia osia, niin työ alkaa kestämään pidempään.. Ihan nyt jotain öljynvaihtoa lukuunottamatta.
Ihan noin yleisellä tasolla minusta jotenkin tuntuu, että kun viet omia osia, niin työ alkaa kestämään pidempään.. Ihan nyt jotain öljynvaihtoa lukuunottamatta.
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: 156 Etupään kolina
^moni paja ei kelpuuta omia osia. motonet korjaamo siinä mkah:n vieress tekee edullisesti ja omilla osilla. etuiskareiden+jousien vaihtoduuni 190 e + osat
- palkus
- Viestit: 4740
- Liittynyt: 15 Helmi 2010, 20:06
- Car(s): 159 V6 Berlina
156 jts Giugiaro - Paikkakunta: varsinais-suomi
Re: 156 Etupään kolina
tuttu merkkiliikkeen työnjohtaja jutteli, että oli pakko lopettaa asiakkaiden omien osien asennus. Porukka roudas väärää osaa joten aikataulut meni pieleen ja sitten korjaamotakuumurheet tilanteissa, missä halpa varaosa oli pettänyt.
- DaViega
- Viestit: 4527
- Liittynyt: 19 Maalis 2009, 17:32
- Car(s): 159 SW TBI Centenary
ex:
159 2.2 JTS
156 JTS - Paikkakunta: Lahti
Re: 156 Etupään kolina
Sinänsä ihmettele yhtään. tarpeeksi monta asiakasta, jotka eivät vain erota osia toisistaan... Kerran jätännyt asiakkaan öljyt konttiin kun ei normeja täytännyt... Saabisteilla tuntu olevan omia osia melko tiuhaan, etenkin öljyjä, mistä lie johtuu
I've broken my fall, But the end to it all, I've changed my routine, Now im clean
- jkk
- Viestit: 5891
- Liittynyt: 31 Loka 2011, 22:59
- Car(s): VW ID3 Pro Performance
ex-VW Golf GTE PLUG-IN Hybrid
ex-MB A180 business premium FL
ex-Alfa Giulietta 1.4 MA TCT
ex-Jeep Renegade 1.4 MA
ex-Scirocco 1.4 TSI
ex-Alfa Giulietta 2.0 jtdm-2
ex-Alfa 159 2,2 jts
ex-Alfa 156 2.0 ts Selespeed - Paikkakunta: Sarvvik
Re: 156 Etupään kolina
^^riitahan siinä tulee kun se halpis osa hajoo, niin asiakas joka ei välttis ymmärrä näitä asioita oitis syyttää korjaamoa väärin tehdystä työstä ja vaatii uutta takuuseen. yleensähän duuneilla on oma takuu ja osilla oma.
- Wile E. Coyote
- Viestit: 4112
- Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
- Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam" - Paikkakunta: Kuusankoski
Re: 156 Etupään kolina
Onneksi oma "hovi korjaamo" Autokorjaamo Master kelpuuttaa omat osat ja öljyt. Toki voishan ne älähtää jos veisi kuraa. Alkuperäisiä tai "hyvä maineisia" yrittänyt viedä. Ja kunnon öljyjä.
Vähän OT, mutta eräs, sanotaan vaikka tuttu
, vei jotkut "king oilit" ja paja laittoi sisään. Sitten alkoi auto herjaamaan ja öljyä kului. Meni valittamaan niin sanoivat vaan että itsepä valitsit öljysi. Vaahtosi kai niin että tuli huohottimen kautta pihalle
Muistan vielä kun sanoin sille että meinaatko nuo laittaa autoosi 
Vähän OT, mutta eräs, sanotaan vaikka tuttu



Ayrton Senna da Silva forever
- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: 156 Etupään kolina
King Oilin synteettistä 10-w40:stä käytetty hyvällä menestyksellä Mitsun bensakoneessa sadan tuhannen km:n ajan ja Sitikan HDI-riisselissä saman matkan verran , vaihtoväli 10 tkm ja itse vaihtaen. Ei toki sovi kaikkiiin moottoreihin, esim. Alfan moottoreihin ehkä Ts, mutta ei JTD eikä JTS. Bussokin tykännee paremmasta...Wile E. Coyote kirjoitti:Onneksi oma "hovi korjaamo" Autokorjaamo Master kelpuuttaa omat osat ja öljyt. Toki voishan ne älähtää jos veisi kuraa. Alkuperäisiä tai "hyvä maineisia" yrittänyt viedä. Ja kunnon öljyjä.
Vähän OT, mutta eräs, sanotaan vaikka tuttu, vei jotkut "king oilit" ja paja laittoi sisään. Sitten alkoi auto herjaamaan ja öljyä kului. Meni valittamaan niin sanoivat vaan että itsepä valitsit öljysi. Vaahtosi kai niin että tuli huohottimen kautta pihalle
Muistan vielä kun sanoin sille että meinaatko nuo laittaa autoosi

Mutta ei kannata leimata öljyjä pelkän merkin ja edellisen hinnan perusteella...
Jt

Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: 156 Etupään kolina
Vähän on keskustelu karannut, mutta Punton mä täytin jäteöljyllä, kun rupes öljyvalo vilkkumaan mutkissa. Siinä syttyi muuten hyvin myöhään valo, tyyliin litra koneessa.. 

- Jiitee
- Viestit: 3425
- Liittynyt: 11 Loka 2011, 17:29
- Car(s): Giulia ´17 2.0 T, 407 SW HDI136 AT(N1) sekä jaappanialaane SW-hyprit
ex- 81' Giulietta 2.0 TC , ´03 FL 156 SW JTDMjet 16 - Paikkakunta: Pohojammaa
Re: 156 Etupään kolina
Joo, on tosiaan karannut. Paree lopettaa.... Punto-parkajeQQ kirjoitti:Vähän on keskustelu karannut, mutta Punton mä täytin jäteöljyllä, kun rupes öljyvalo vilkkumaan mutkissa. Siinä syttyi muuten hyvin myöhään valo, tyyliin litra koneessa..

Jt

Alfauros-toyotanaaras
Air-cooled VW´s are cool too
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: 156 Etupään kolina
Back to topic, vielä ei ole kukaan osannut sanoa vaihtaako joku pelkkiä vakaajan runkopuslia, vai meneekö vaihtoon koko tanko?
Toisaalta, jos nyt tuonkin vaihtaisi koiranluineen päivineen, niin josko sitten saisi etupäästään kolisemattoman 156:den!
Toisaalta, jos nyt tuonkin vaihtaisi koiranluineen päivineen, niin josko sitten saisi etupäästään kolisemattoman 156:den!
- Jakke
- Viestit: 3336
- Liittynyt: 14 Touko 2003, 13:45
- Car(s): 166 3.0 Super,
159 2.2 SW
Aiemmin Alfoja, Fiateja, Integrale, ym... - Paikkakunta: Kuopio
Re: 156 Etupään kolina
Heikaltahan niitä runkopuslia sai ainakin ennen ihan erikseen. Sellaisia halkaistuja malleja, eli ei tarvii pudottaa koko tankoa irti kun vaihtaa.Monza kirjoitti:Back to topic, vielä ei ole kukaan osannut sanoa vaihtaako joku pelkkiä vakaajan runkopuslia, vai meneekö vaihtoon koko tanko?
Toisaalta, jos nyt tuonkin vaihtaisi koiranluineen päivineen, niin josko sitten saisi etupäästään kolisemattoman 156:den!
facebook.com/jakkeh
Oo-v-oO
Oo-v-oO
- jeQQ
- Viestit: 4190
- Liittynyt: 22 Kesä 2006, 18:01
- Car(s): Z1100, 147GTA, 33 Giardinetta 4x4
- Paikkakunta: Vihti
Re: 156 Etupään kolina
Varmasti vaihtaa, itselläkin tarkoitus vaihtaa pelkät puslat!
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: 156 Etupään kolina
Heikan valikoimassa näyttää puslia olevan, sopiikohan tuo GTA:han:
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=708" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
vai onko siinä jämerämpi vakaaja?
http://www.heikka.fi/kauppa/index.php?m ... cts_id=708" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
vai onko siinä jämerämpi vakaaja?
- GTA ROSSO
- Viestit: 400
- Liittynyt: 12 Loka 2007, 10:33
- Car(s): Alfa-Romeo 156 GTA Q2 3.2 v. 2003
Seat Leon FR 200 TFSI Turbo v. 2007
Seat Ibiza FR 1.8 T v. 2006 - Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Re: 156 Etupään kolina
156 GTA:ssa on järeämmät vakaajat tuolta linkistä voi katsoa ja tilata kunnon puslia tai vakaajia.
http://www.ebspares.co.uk/alfa156/suspe ... lfa156.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ebspares.co.uk/alfa156/suspe ... lfa156.cfm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Viestit: 897
- Liittynyt: 18 Loka 2004, 16:11
- Car(s): Spider 2.0 JTS. Ex. 159 TBi, 156 GTA, 164 V6 Super, 164 TS. Käyttis F10 xD LCI.
- Paikkakunta: Espoo
Re: 156 Etupään kolina
Mikäs paja PK-seudulla vaihtaisi kohtuuhintaan etuvakaajan, tai puslat vanhaan?
- Epezi
- Viestit: 7464
- Liittynyt: 02 Helmi 2004, 02:59
- Car(s): 164 Q4 x2, Maserati 430, Chevrolet Volt
- Paikkakunta: Hämeenkyrö
- Viesti:
Re: 156 Etupään kolina
^ei kukaan
ainakaan semmonen joka tietää millanen työ se on.
