^Noita sai sopurahaan uusina Italian Ebaysta ainakin vielä kesän alussa kun meinasin tilata. Muistaakseni sarja toimitettuna 400€. Laitahan kuvaa miltä näyttää.
...se ilmoitus näytti herkässä mielentilassa vähän liiankin houkuttelevalta, vaikkei olisi oikein tilaa eikä virkaakaan.
Kuin myös, kädet tärisi ja yöunet jäi välistä
Oma hankintani olikin sitten 1/2" momenttiavain luokassa 70-300Nm.... Nyt löytyy mukavasti 1/2", 3/8" ja 1/4" koossa momenttiavaimet ... Nääs kun yksikään pultti tai mutteri ei mene meitin 33:n kasauksessa "perstuntumalla" kiinni
Kiitokset vaan, mulla oli tosiaan jäänyt koko ilmoitus näkemättä vaikka oli ollut jo useamman kuukauden. Tätä ennen on ainakin kaksi p4:sta mennyt "nenän edestä" nyt ei onneksi käynyt niin. Ilmoituksen nähtyä olin sopinut kaupat noin minuutissa.
Apumiehen puoleinen nokka-hihna on siis poikki ja lisäksi on varmasti jotain seisonnasta aiheutuneita vaivoja tiedossa.
Osia tuli mukaan yksi pakettiautollinen, joukossa myös melkoisia helmiä, korjausta vartenkin löytyy jo lähes kaikki osat, tarvitsee siis vain aikaa.
Mulle tämä on siis toinen P4:nen, ensimmäinen jätti lähtemättömän vaikutuksen ja siitä asti oon sellaisesta haaveillut.
phnts kirjoitti:Peevelinmoinen teko eli Volvo V40. Palataan Alfaan sitten, kun 159 seuraaja on tilattavissa.
Nyt sitten äkkiä vaihtamaan duracell-tojotaan ja senjälkeen käyt tilaamassa audin
Ja kun toteat Audin olevan tylsä, hae VW Golf GTI ja pidä se kaksi viikkoa, minkä jälkeen käyt hakemassa sitikan C6:n, toteat sen liian hyväksi ja vaihdat V70-Volleen...
Mulla on nyt menossa kuherruskuukausi sen kanssa, joten en osaa sanoa mitään negatiivista. Ulkoisesti pelkistetyn tyylikäs. Edelliseen HTC Desireen verrattuna luonnollisesti edistystä on huimasti. Tykkään.
edit: Pieni ongelma, joka tuli mieleen on esteettisyyden nimissä liian tunnottomiksi häivytetyt virta- ja äänensäätönapit. Kaipaisin hieman korkeampia.
Talveksi 300 kuutiota aitoa kiinanrautaa mönkkärin muodossa.. Tätä on nyt kohta pari viikkoa rakennettu kun iisakin kirkkoa että pääsee leimalle, nyt vielä nopeusmittari kiinni ja parempaa=ehjää iskaria taakse niin pääsee laillisesti kadullekin. http://aijaa.com/Gl0eEP" onclick="window.open(this.href);return false;
MarcusV kirjoitti:Talveksi 300 kuutiota aitoa kiinanrautaa mönkkärin muodossa.. Tätä on nyt kohta pari viikkoa rakennettu kun iisakin kirkkoa että pääsee leimalle, nyt vielä nopeusmittari kiinni ja parempaa=ehjää iskaria taakse niin pääsee laillisesti kadullekin. http://aijaa.com/Gl0eEP" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Minä olen ettinny saman tyylistä, ilman konetta. Mulla olis 5 Kw harjaton sähkömoottori, ohjain ja akut odottamassa sopivaa projektia
tuli hommattua motonetist 6 litraa shell helix ultraa 5w-40 a3/b4 ja suodin hintaan 50. meinasin ostaa magnateciä mutta eihän se käy 2, 2 jts kun sen luokitus on c3.
Raimo Miettinen kirjoitti:Mulla on nyt menossa kuherruskuukausi sen kanssa, joten en osaa sanoa mitään negatiivista. Ulkoisesti pelkistetyn tyylikäs. Edelliseen HTC Desireen verrattuna luonnollisesti edistystä on huimasti. Tykkään.
edit: Pieni ongelma, joka tuli mieleen on esteettisyyden nimissä liian tunnottomiksi häivytetyt virta- ja äänensäätönapit. Kaipaisin hieman korkeampia.
Mulla on ollut One X kohta kaks vuotta ja välillä olen tuskaillut samaa, hyvin niihin on kuitenkin tottunut ja puhelin on toiminut kuin unelma. Yksi vika on tullut nyt hiljattain. Ei meinaa pysyä langattomassa verkossa jos tulee seinä väliin, puhelinta hieman taivuttamalla saa täydet kentät. Luultavasti kosketushäiriö kyseessä. Kaikenkaikkiaan hyvä puhelin.
Raimo Miettinen kirjoitti:Mulla on nyt menossa kuherruskuukausi sen kanssa, joten en osaa sanoa mitään negatiivista. Ulkoisesti pelkistetyn tyylikäs. Edelliseen HTC Desireen verrattuna luonnollisesti edistystä on huimasti. Tykkään.
Mulla on ollut One X kohta kaks vuotta ja välillä olen tuskaillut samaa, hyvin niihin on kuitenkin tottunut ja puhelin on toiminut kuin unelma. Yksi vika on tullut nyt hiljattain. Ei meinaa pysyä langattomassa verkossa jos tulee seinä väliin, puhelinta hieman taivuttamalla saa täydet kentät. Luultavasti kosketushäiriö kyseessä. Kaikenkaikkiaan hyvä puhelin.
HTC:ta on ollut aina (TouchPro, TouchPro2, Desire Z) ja nyt käytössä One S. En oikeastaan osaa kuvitella parempaa luuria itselle, just sopivan kokoinen, roottauksen ja rommin vaihdon jälkeen ei edes bugeja enää. Loistoluuri! Vanhahan tuo on jo, mutta uutta ei viitsis ostaa kun kaikki nuo ns. paremmat täytyy tehdä noilla jättinäytöillä... En halua kantaa tablettia taskussa, se olkoon erikseen jos tarvetta tuntee. Lisäksi kun käsi on lähinnä lasten hiekkalaatikkolapion kokoinen niin ei noita pysty yhdellä kädellä edes käsittelemään kunnolla.
Panasonicin plasma TX-P50ST60Y 50" tuli hankittua kun videotykin asentaminen ei tullut kyseeseen uuden kämpän olkkariin. Joskus sitten yläkertaan kotiteatterihuoneeseen kunhan niin pitkälle pääsee, että sen voi laittaa aluilleen.
Termostaatti (lienee FACET, paketista päätellen) ja lämpötila-anturi edukkaasti. Olisin muutoin tilannut muualta, mutta kun sai ns. liian halvalla uutta osaa. Uskoisin, että toimii kuitenkin paremmin kuin auki jämähtänyt alkuperäinen =P
muijalla tuo htc one äks, muuten loisto puhelin mutta rupes reissussa sekoamaan niin ettei näyttö mennyt päälle eikä reagoinut kosketuksiin. meni takuuseen ja vaihtoivat emon.
Skimppa tilauksesta saapui kivasti 155 brembon jarruosaa eteen ja 159 uusi keulamerkki vanhan auringonkuivattaman käärmeen tilalle, sekä linea accessori matta-kromi peilikuoret, korvaamaan laikukkaaksi menneet mustat muoviset.
Joo ei ongelmia Ilmeisesti ajoituksenmuunnin meinasi välillä alkumatkasta reistailla, kun alakierroksilla ei tapahtunut yhtään mitään ja kierroksia käyttöessä tyssäs sitten siihen viiteen tonniin Loppumatkasta alkoi kuitenkin vertymään ja kulki suunnilleen niin kuin pitääkin.
Kyllähän tuossa pientä puuhasteltavaa on - ei mitään suurempaa kuitenkaan. Voisin projektipuolelle kirjoitella pienen listan.
Väärä kone tosiaan. Aikeissa oli TI V6 Sedan (punainen tai musta), mutta tuo yhtälö meni niin vaikeaksi että oli pakko löysätä jostain. Nähtäväksi jää tuleeko kilometrejä niin paljon että isolohkokiisseli kannattaa.