Kyllä mä lähden muiden peesiin tässä, ettei Aqun kilometrit vielä riitä pääsemään säästön puolelle, kun ottaa kaikki, myös hankintakulut mukaan. Sillä rahalla, joka menee käsirahaan, kv-veroon, ym. huoltoihin ja varsinkin korjauksiin, ostaa jo pirukseen monta litraa ysikasia. Itsellä kokemusta kolmesta dieselistä ja vaikka kilometrien puolesta löpö olikin aikanaan halvempaa, voin sanoa, että säästäminen oli hyvin vaikee, vaikka olisi laskenut vähän kilometrikorvauksiakin mukaan. Kaksi näistä dieseleistä oli ostettaessa uudehkoja, mutta siltikin vain toisella selvisi neljä vuotta ilman kalliimpaa remppaa. Toinen sitten tasasi loppulaskua senkin edestä

. Kolmas diesel, siis Alfa ei aiheuttanut mitään ylimääräistä alipainetta lompakon suuntaan ja siinä uskossa sen hyvällä omalla tunnolla myin eteenkinpäin, ettei mitään isoa ja kallista ollut ainakaan tiedossa. Huomattavasti enemmän sain ongelmia ja askarreltavaa vaihdossa, mutta se nyt ei ole JTD:n ostajan syy.
Pientä lottoahan tämä näiden "romujen" kanssa aina on, eikä minulla ole numerot osuneet kohdalle sen paremmin tässä, kuin oikeassakaan lotossa

.
nimimerkillä rojut kasaan ja hitsaamaan lähtee just nyt...
Poikamiehen on helpompi löytää itselleen hyvä nainen, kuin ruosteeton 156.