nyt kävi niin, että vein ehjän auton katsastukseen ja sain viallisen takaisin. Katsastusmies onnistui rikkomaan kuskin ovenkahvan ulkopuolelta niin, että sisään siitä ei enää mennä. Auto kävi wetterillä tutkimuksissa ja vaijeri on kuulemma mennyt poikki ja korjauskustannusarvio melkein 500€! Koko ovenkahva vaijereineen ja maalauksineen pitäisi tehdä, vaijeria ei erikseen kuulemma saa. Onko hyviä ideoita/ylimääräistä veijeria? Kyseessä siis 159 2.4 farkku -07.
Kyllä nimenomaan tulee kahva pohjavärissä. Kiitos vinkistä, tuolta ebaystähän näyttäisi löytyvän vaikka mitä! Vielä pikaisella vilkaisulla en löytänyt kuskin oven kahvaa (vaijeria) mutta jospa se löytyisi.
Poistaa vaijerin omaan käyttöön ja laittaa kahvan myyntiin. Askartelee uuden vaijerin paikalleen itse. About nollakulut ja saa näperrellä.
Ps. tiivistä ovi samalla
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
Kiitoksia linkeistä. Pitää tutustua ja ihmetellä mistä sitä uskaltaisi tilata. Ei ole vielä koskaan tullut ebaystä tilattua mitään. Noissa aluksi hämäsi tuo passenger side kuvaus, mutta mehän täällä Suomessa ajellaan sieltä passengerin puolelta ilmeisesti? Miten muuten jos samalla tilaisi tällaisen repair manuaalin niin onko hyvä?
^joo, briteis meijän kuskinpuoli on niiden matkustajan puoli. mä tiivistin sen ovipellin ja rungon välisen sauman sika liima-tiivistemassal, muutkin aineet näemmä käy.
Molemmissa etukahvoissa on varmasti sama vaijeri, ja eihän sitä vääränväristä kannata lähteä maalaamaan, vaihtaa vain vaijerin. Tai sitten sen maalatun osan omasta jos löytyy kuskinpuolen kahva.
Mitä huonommin tekee pohjat, sitä parempi aine oltava. Saniteettisilikonia ei saa laittaa, se ruostuttaa metalliosia.
Sika -merkkistä liimamassaa kun laittaa, jossa on n. -35 pakkaskestävyys, niin ei voi mennä pahasti pieleen. Rautakaupoista.
Ps. kulkeeko raru Oulussa muuten peltolassa töissä? Jos näin niin se toinen 159 on tää mun.
"Jos kaikki tuntuu olevan hallussasi, et vain mene tarpeeksi lujaa."
-Mario Andretti-
En kulje sielläpäin Oulua töissä. Sikaflex rautakaupan sivuilta katottuna, pitää lähtä sitä hommaamaan. Kahvakin menee tilaukseen tässä kohtapuoliin, saas nähdä miten äijän käy.