Autodelta SZ.
Valvoja: Moderators
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Autodelta SZ.
Brittituunaaja Autodelta on ahtanut SZ:n. 270 kaakilla päästään satasen vauhtiin alle kuudessa sekunnissa.
Olisi kohtuullisen kyrväkäs auto. Jotenkin vetoavaa tuo rumankaunis muotoilu - mahtava laite!
Olisi kohtuullisen kyrväkäs auto. Jotenkin vetoavaa tuo rumankaunis muotoilu - mahtava laite!
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Missään nimessä tuota SZ:taa ei saa tuunata, niitä on niin vähän tehty ja kyseessähän on keräilyauto. Ihastuin tuohon SZ Alfaan vuonna -89 jolloin se oli esillä Frankfurtin autonäyttelyssä. Upein Alfa ikinä ja yksi upeimmista autoista mitä autohistoriassa on koskaan valmistettu. Jos nopeampaa/nopeaa autoa halajaa, niin sitten voi ostaa kakkos/käyttöautoksi vaikka räyhän R Volvon
e: noita on muistaakseni tuotu suomeen uutena kaksin kappalein maahantuojan toimesta
e: noita on muistaakseni tuotu suomeen uutena kaksin kappalein maahantuojan toimesta
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no ei tod ole niipaljoa joten nyt tulee kiviä niskaan roppakaupalla..turha tuohon on turboja laitella kun vaparinakin saa melko helposi tuommoiset tehot irti ja on paljon lähempänä orkkista..pee kirjoitti:Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Edit: Ja on kai noita nyt sentään sen verran paljon olemassa, ettei jokaista tarvitse museoida.
Kummelissa lausuttua: "Autot tykkää siitä että niillä ajetaan".
Viimeksi muokannut 90, 18 Marras 2004, 15:46. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kummelista:
Parantainen:Surulla seuraan tätä Alfajjen tuunausta ja duunausta. Autolla pitää ajaa, auto tykkää, että sillä ajetaan. Sano sä kakko välillä. Miks aina mä?
Kakko: Kiitos Jaakko Parantainen
Parantainen: Mitä kiitos? Sano sä! Mulla jäätyy jalat( unohtanut housut, lähtee kesoilille kahville ja pullalle)
Meni OT mut ostin vähän aikaa sitten dvd-boxin kotiin ja tässä sitä ollaan
Parantainen:Surulla seuraan tätä Alfajjen tuunausta ja duunausta. Autolla pitää ajaa, auto tykkää, että sillä ajetaan. Sano sä kakko välillä. Miks aina mä?
Kakko: Kiitos Jaakko Parantainen
Parantainen: Mitä kiitos? Sano sä! Mulla jäätyy jalat( unohtanut housut, lähtee kesoilille kahville ja pullalle)
Meni OT mut ostin vähän aikaa sitten dvd-boxin kotiin ja tässä sitä ollaan
On kivaa kun on kivaa
- Grendel
- Viestit: 537
- Liittynyt: 15 Tammi 2004, 01:55
- Car(s): GT, GTj, GTV, 75 TS, 75 turbo, 164 Q4
- Paikkakunta: Kirkkonummi
- Viesti:
duunata eli eikös?
kyvän kompromissin on moni löytänyt jotka tuollaisia ovat myyneet. Eli vakiopata talliin ja naftaliiniin. Pysyköön orkkiksena eikä edes tule kilsoja.
Sitten joku vähän enemmän ulkonäköä vastaava kone nokalle (turbo, kompura, 3.5-3.8l, 24V tai yhdistelmä)
Sitten joku vähän enemmän ulkonäköä vastaava kone nokalle (turbo, kompura, 3.5-3.8l, 24V tai yhdistelmä)
ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..helevata, tuolle EI saa tehdä mitään ei edes vanteita eikä stereoita muuttaa.. Jos tehoja haluaa, niin AR:ltä taatusti löytyy oma viripaketti..mutta kuten sanoin, minä EN hyväksy mitään muutosta tuohon autoon..naftaliiniin ja ainoastaan sunnuntaisin ajelua ja silloinkin emäntä saa ottaa pyyhkeen alle että ei puolukat pilaa nahkapenkkejä90 kirjoitti:no ei tod ole niipaljoa joten nyt tulee kiviä niskaan roppakaupalla..turha tuohon on turboja laitella kun vaparinakin saa melko helposi tuommoiset tehot irti ja on paljon lähempänä orkkista..pee kirjoitti:Kivisateen uhallakin sanon, että onhan SZ aika mopo vakiona. Hyvää tuo puhallin sille vaan tekee!
Edit: Ja on kai noita nyt sentään sen verran paljon olemassa, ettei jokaista tarvitse museoida.
Kummelissa lausuttua: "Autot tykkää siitä että niillä ajetaan".
e: tuo on muistaakseni ensimmäinen sarjatuotanto siviiliauto jossa g-voimat mutkissa n. 1.5G vai oliko jopa enemmän (tää siis mutulla muistista, viisaammat korjatkoon), saa etsiä vasta superautoista moisia ajo-ominaisuuksia ja niissäkään kaikki ei yllä kuin hikiseen n.1G:n joka sekin on jo hillitön arvo
Viimeksi muokannut MM, 18 Marras 2004, 19:33. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
http://www.classicdriver.com/uk/1000.asp
Tuolta löytyy ainakin yksi koskematon/ajamaton yksilö (50km) eikä ruotsia kauempana , jos jollain on se 50t ylimäärästä... Onkohan kaverilla ollut vaikeuksia olla ajamatta..
Tuolta löytyy ainakin yksi koskematon/ajamaton yksilö (50km) eikä ruotsia kauempana , jos jollain on se 50t ylimäärästä... Onkohan kaverilla ollut vaikeuksia olla ajamatta..
Sprint 1,7 qv 4x4 twincharger
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no enemmin tuommoinen harvinaisuus kuin uusi GTA...Juke kirjoitti:http://www.classicdriver.com/uk/1000.asp
Tuolta löytyy ainakin yksi koskematon/ajamaton yksilö (50km) eikä ruotsia kauempana , jos jollain on se 50t ylimäärästä... Onkohan kaverilla ollut vaikeuksia olla ajamatta..
mitähän tuommoisesta menisi veroja..tai välillä käy siirtokilvillä hurauttamassa, eihän tuommoista kehtaa edes rekisteröidä..
Ohessa olisi lisäinfoa SZ:sta, kattokaas keltaista spyder versiota..lääh..kuola valuu
http://www.ritzsite.net/Alfa_SZ-RZ/01_Alfa_SZ-RZ.htm
http://www.ritzsite.net/Alfa_SZ-RZ/01_Alfa_SZ-RZ.htm
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no entäs sitten, aivan sama kuinka moni miettii ostaako SZ:n, vanhan Fefen vai uuden käyttökinnerin.. ilmaisinpahan vain kumman itse ottaisin jos noista kahdesta pitäisi valita..Cuore Sportivo kirjoitti: Harva kuitenkin taitaa pohtia, ostaako SZ:n, vanhan Fefen vai kohtuu tehokkaan perheauton. :
Viimeksi muokannut 90, 18 Marras 2004, 21:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..Cuore Sportivo kirjoitti:Joo joo, saahan sitä oman mielipiteensä kertoa.
Aika paljon elämäntilanteesta kiinni. Perheellinen valitsee mielummin GTA:n.
Autot tykkaa etta niilla ajetaan. Sijoitukset tykkaa etta niita sijoitellaan. Niita nyt kannata keskenaan sekottaa.90 kirjoitti: aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..
"Muutamia satoja" se on tietysti reilu kymmenensataakin. Pelkän SZ:n tuotantomäärä näyttää olleen 1036. Tuohon sitten vielä 278 RZ:aa päälle.MM kirjoitti:ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..
Ei tuo nyt ihan mitään "amistuunausta" kyllä ole, jos Alfoihin erikoistunut virityspaja asentaa SZ:aan ahtimen :-)
Ja kyllä, onhan noilla oikein ajettukin: http://home.wxs.nl/~evdbeek/sztrophy.html
silloin kun noita alettiin tekemään 80-luvun loppupuolella, niin muistelisin että suunnitelmissa ollut tuotantosatsi käsitti muutamia satoja kappaleita, tietty suosio iski ja autoja tehtiin useamman vuoden aikana näemmä tuo reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee. Toi amistuunaus nyt oli lähinnä heitto niille jotka haluaa pilata kaiken hienon ja ainutlaatuisen että pääsee essonbaarissa kehumaan kuinka holsetti vinkuu ja kylän pissikset stringit märkänä odottaa kyytiin pääsyä...tämä on siis vain mun henkilökohtainen milelipide.pee kirjoitti:"Muutamia satoja" se on tietysti reilu kymmenensataakin. Pelkän SZ:n tuotantomäärä näyttää olleen 1036. Tuohon sitten vielä 278 RZ:aa päälle.MM kirjoitti:ja täältä tulee kanssa isoja lohkareita klassikkoja raiskaaville amistuunaajille. Noita on tehty muistaakseni ainostaan muutamia satoja kappaleita ja ovat muistaakseni numeroituja yksilöitä..
Ei tuo nyt ihan mitään "amistuunausta" kyllä ole, jos Alfoihin erikoistunut virityspaja asentaa SZ:aan ahtimen
Ja kyllä, onhan noilla oikein ajettukin: http://home.wxs.nl/~evdbeek/sztrophy.html
kyllä näin on. GTA on normaali massatuotantovehje jonka arvo laskee siinä missä muidenkin peruspelien vaikkakin edustaa malliston huippua, mutta EI kuitenkaan ole mikään keräilykohde ainoastaan harraste-sekä käyttöauto aivan kuten esim. M3 bemut. SZ taasen edustaa sijoitus sekä keräilykohdetta keräilijöille sekä harrastajille, sillä kyseessä on erittäin harvinainen ja haluttu erikoisauto jonka tuotantomäärä on rajoitettu.90 kirjoitti:aika huono verrata muuten kuin hintansa puolesta oikeastaan, GTA normaalia nopeampi käyttökinneri/alfa ja SZ/RZ taas-lähinnä sijoituskohde..GTA:n arvo ei koskaan nouse samalle tasolle, sen sanoo jo tuotantomäärätkin..Cuore Sportivo kirjoitti:Joo joo, saahan sitä oman mielipiteensä kertoa.
Aika paljon elämäntilanteesta kiinni. Perheellinen valitsee mielummin GTA:n.
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Noita samoja laatikoita on sitten eri koneella liiaksi asti kun taas SZ on SZ ja sillä siisti. Sitä ei saa millään ykskutosella ja 14" peltivanteilla. Eli koko mallistoa on tehty se tuhat jos näin voi sanoa. 155 Q4:siakin tehtiin vain pari tuhat mutta sinne ne hukkuu muiden parilitrasten sekaan.MM kirjoitti:..reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee.
Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
- Alfistipohjoosesta
- Viestit: 4579
- Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:14
- Car(s): Ex: Alfetta sedan, 33, 75 Turbo, Sprint, 164 ts, 166 t.s
Alla: Spider -88. "Hopeinen kuu" , 159 2.4 Qrtr SW -09 - Paikkakunta: Loimaa
- Viesti:
Ois hikeä tullissa ku viimoset roposet ois kiinni ES30:ssä (jolla myös muuten tuota värmettä kutsutaan,tietääkö kukaan nimen historiaa?) ja selittäis sedille että tää on 75:nen ja vieläpä hieman pilattu tuunauksella ja naarmujakin on ja eihän tälläistä ois kannattanut ottaa mutta ku huutokaupassa tuli huudettua....että älä paljoa rankaise...vanhakin jo
Ja tuo kilpaa ajaminen ois ku postimerkkinkeräilijät leikkis tulitikuilla....jos sulla palaa niin mun merkin arvo nousee...jos tehty n.1000 niin 900-950 jäljellä??
Ja tuo kilpaa ajaminen ois ku postimerkkinkeräilijät leikkis tulitikuilla....jos sulla palaa niin mun merkin arvo nousee...jos tehty n.1000 niin 900-950 jäljellä??
Spider, 159 SW 2.4,(ex. GTV6, 166 t.s, 164 t.s, 75 Turbo, 33, Alfetta ja Sprint)
- 90
- Viestit: 7983
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
- Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65 - Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
- Viesti:
no joo joo kyllä tää on 75 America, no uskokaa nyt...Rolle kirjoitti:Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
meniskin läpi moinen niin heti sais lähteä kämppä myyntiin ja suomen ekaa SZ:aa metsästämään...
Viimeksi muokannut 90, 19 Marras 2004, 14:11. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
joo, helpostihan tietyt mallit suljutetaan peruskinnereiden alle eikä ne eroa haluttavuudessa/arvostuksessa näistä. R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähänRolle kirjoitti:Noita samoja laatikoita on sitten eri koneella liiaksi asti kun taas SZ on SZ ja sillä siisti. Sitä ei saa millään ykskutosella ja 14" peltivanteilla. Eli koko mallistoa on tehty se tuhat jos näin voi sanoa. 155 Q4:siakin tehtiin vain pari tuhat mutta sinne ne hukkuu muiden parilitrasten sekaan.MM kirjoitti:..reilu tuhat joka sekään EI todellakaan tee autosta mitään massatuotantovehjettä kuten ei oman T-5R volvoni 2500 kappaleen valmistussarjakaan tee.
Jos ostaisi SZ ja uskottelisi tullille että on "periaatteessa" seiskafemma. "Ok, verot 1354e"
Alkaa olemaan nuo ensimmäiset M3:setkin keräilylaitetita verrattuna näihin uusiin M3:siin jotka on liukuhihna kamaa. Monastihan harvinaisen auton arvostus alkaa vasta vuosikymmenien saatossa kuten esim. pyhimys Volvo P1800
Jos joskus rikastuisin, niin tallissa olisi harrasteautona joko SZ tai Maserati Biturbo Spyder/ Miura/Merak
Totta on että SZ eroaa muista alfoista totaalisesti sitä on vaikea perustella tullimihelle ellei ole sitten ihan palikka joka menee täydestä kun sanoo, että tää on tuunattu 75
Tuollainen SZ tai tietysti mieluummin RZ olisi hieno. Toissa talvena kierrellessämme Tukholman romiksia tuli käytyä paikallisessa Alfa-liikkeessä heidän ilmoittelemansa harvinaisuuden vuoksi. Heillä oli jo monta vuotta seisonut vähän ajettu RZ liikkeessä, tuotu muistaakseni Sveitsistä. Hintapyyntö saattoi olla noin 30 000 euroa.
Laitan muutaman kuvan yksilöstä, harmi vaan, että silloinen digikamerani oli surkea vastavalossa.
Kuva 1
Kuva 2
Huomatkaa hyllyssä olevat joidenkin himoitsemat vanteet:)
Laitan muutaman kuvan yksilöstä, harmi vaan, että silloinen digikamerani oli surkea vastavalossa.
Kuva 1
Kuva 2
Huomatkaa hyllyssä olevat joidenkin himoitsemat vanteet:)
Alfa 159 JTD SW Q4 ex. (Alfa 164 Q4 -94-95-96, 90 2.5 V6 QO -86, 75 2.5 V6 -89)
Unohtui mainita, että kyllä Suomen maahantuojalla on joskus ollut yritystä markkinoinnissa. Sillä ES 30:n julkistamisen kunniaksi on julkaistu useampisivuinen suomenkielinen lehdistötiedote. Satuin kerran löytämään sellaisen ja oli pakko saada omiin kokoelmiin.
Valitettavasti ei mainostus tainnut tehota vai montako Zagato-juttua täällä autolehdet julkaisivat?
Valitettavasti ei mainostus tainnut tehota vai montako Zagato-juttua täällä autolehdet julkaisivat?
Alfa 159 JTD SW Q4 ex. (Alfa 164 Q4 -94-95-96, 90 2.5 V6 QO -86, 75 2.5 V6 -89)
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Hinnanalennus ja haluttavuus huippuluokkaa? Tuossa kohta ei nyt oikein kysynnän ja tarjonnan laki skulaa. Eikö kysyntä ole silloin pientä, jos hinta putoaa nopeasti ja päin vastoin? Vai tarkoititko kenties jotakin muuta?MM kirjoitti: R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähän
Jossakin tilastoissa muuten tuo 70-sarjan Volvo oli parhaiten Suomessa hintansa säilyttävä automalli. Alfa löytyi lähempää toista päätä, vaikkakaan ei aivan hänniltä. En nyt muista, missä tuon näin.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
- Cuore Sportivo
- Viestit: 5754
- Liittynyt: 28 Helmi 2003, 00:51
- Car(s): 595 Competizione, Multipla, Ducati 916
(ex: 75, 75, 147, 156, 156, 156, 156, 156, 156, 159, 159, GT, GT, GTV, GTV, GTV, Brera) - Paikkakunta: Pori
mitähän mä oikeen kirjoitin väsyneenä töissä..epäselvän lauseen . Tarkoitin siis että jos vertaa normaalia vastaavaa volvoa näihin R mallisiin, niin R mallit pitää paremmin arvonsa pitkässä juoksussa kun taas muut laskee..arvonlasku tasoittuu ajankanssa sillä R volvojen haluttavuus on hyvä ne ei kauaa kaupassa vanhene ja harrastajat niitä ostavat sekä pitävät hyvää huolta, samahan on alfalla GTV mallit, nekin pitää kutinsa pitkssä juoksussa ja ovat haluttua keräilykamaa. hyvänä esimerkkinä on esim. integale sekä integrale evot, ovat kovissa hinnoissa tänäpäivänä. Sorry mun epäselvä työhuuruuissa väsäämäni lauseVittorio Jano kirjoitti:Hinnanalennus ja haluttavuus huippuluokkaa? Tuossa kohta ei nyt oikein kysynnän ja tarjonnan laki skulaa. Eikö kysyntä ole silloin pientä, jos hinta putoaa nopeasti ja päin vastoin? Vai tarkoititko kenties jotakin muuta?MM kirjoitti: R volvojen hinnatkin ovat käytettynäkin toista maata peruspelihin verrattuna ja jos omaa kinneriä tarkastelee niin hinnanalennus sekä haluttavuus on huippuluokkaa..kyseessähän on Volvon ensimmäinen R malli ja keltaisena näitä on tehty sairaan vähän
Jossakin tilastoissa muuten tuo 70-sarjan Volvo oli parhaiten Suomessa hintansa säilyttävä automalli. Alfa löytyi lähempää toista päätä, vaikkakaan ei aivan hänniltä. En nyt muista, missä tuon näin.
ainahan erikoisautoja joutuu pidempään kauppaamaan, mutta kyllä ne tasaisesti myyntiin menee, nyt tullut näemmä lisää pelejä myyntiin kun porukka roudaa niitä euroopasta. Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissäGAMMA500 kirjoitti:On noita T-5R mallejakin nettiautossa myynnissä kuitenkin kymmenkunta. Eivät taida kuitenkaan ihan kuumille kiville mennä?
Mikäs spesiaalimalli on 5R, tuliko se tuon tilalle?
e: tuo 850R oli t5r seuraaja
- Rolle
- Site Admin
- Viestit: 7738
- Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
- Car(s): RRS + F20
- Paikkakunta: Kirkkonummi
Voi jeesus, miten tämä nyt taas mihinkään liittyi. Mene nyt sinne volvolandiaan jos et pysty keskustelemaan ilman että vedät volvoja mukaan. Tästä kun ei taas tule kuin sotaa..MM kirjoitti:Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissä
- Vittorio Jano
- Moderator
- Viestit: 9645
- Liittynyt: 04 Maalis 2003, 18:06
- Car(s): Mégane+Mii=265hv
- Paikkakunta: 13100
Tottahan tuo on. Mutta harva kai valitsee Alfa Romeota jonkun jälleenmyyntiarvon tai edelleenmyynnin helppouden takia.MM kirjoitti: Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Sorry kun meni herne imusarjaan. Voit poistaa kaikki viestini ja profiilini tältä foorumilta kiitos! ei ole pelkoa että jatkossa tänne kirjoitan.Rolle kirjoitti:Voi jeesus, miten tämä nyt taas mihinkään liittyi. Mene nyt sinne volvolandiaan jos et pysty keskustelemaan ilman että vedät volvoja mukaan. Tästä kun ei taas tule kuin sotaa..MM kirjoitti:Pidempään saat Alfaa myydä kuin volvoa jota ei tarvitse todistella, Alfa nyt ei ainakaan kuumille kiville mene kun kattelen nettiauton sivuja, samoja GTV alfoja ollut siellä keväästä asti myynnissä
Mä olen aina ollut kiinnsotuntu kaiken merkkisistä autoista, mutta kaikki eivätole. Mun henk.kohta näkemys on että merkkifoorumien piristävä suola on kun sinne aktiivisesti toisten automerkkien kirjoittajat kirjoittavat kokemuksiaan sekä näkemyksiään, avartaa maailmaa sekä näkemystä eikä kuitenkaan tarkoita että pitäisi omasta merkistä luopua.
Goodbye
Viimeksi muokannut MM, 21 Marras 2004, 00:28. Yhteensä muokattu 2 kertaa.