Foorumilaisten bongausketju

Hyvän maun rajoissa, järjenkäyttö sallittu.

Valvoja: Moderators

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Viimeeks tänään Tapiolassa ja Otaniemessä tuli ajeltua 164. 8)

Avatar
niki
Viestit: 1633
Liittynyt: 23 Syys 2003, 05:12
Car(s): Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Qtronic -07, Alfa Romeo 156 2.5 V6 -98, Moto Guzzi Norge -07, Aprilia Futura -01
Paikkakunta: Aura

Viesti Kirjoittaja niki »

puuha kirjoitti:Harmaa GTV bongattu tänään n. klo 11 Hippoksentiellä kääntyen jäähallille. Kuskina hemaiseva pitkätukkainen blondi.
Morjestelin kyllä mutta en saanut osakseni edes sitä tuijotusta, mitä tuokin tuossa nyt heiluttelee....
Mutta tämän näköisiä blondeja morjestelee kyllä ilolla!
Itse olen nähnyt ko. blondin saman GTV:n ratissa varmaan 4 kertaa, blondinkin parin metrin päästä livenä. :shock: Ei paha...

Eipä vaan ole morjenstellut kertaakaan vaikka kuinka olen huitonut :wink:
Ammattina autokauppa

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »


Ei nyt sentään. Keskiviikkona klo 16:00 jälkeen punainen GTV (MarcusV?) Espoossa Kulloonmäen liittymästä kääntymässä Kehä3:lle päin. Taisi olla katse niin tiukasti tiessä, ettei mustaa autoa huomattu...
Jep, enemmän kun mahdollista :)
Mistä suunnasta itse tulit, liekö taas olen sokeana liikuskellut :D ?

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Rupeaa kohta GTV olemaan yleinen malli täällä suomessa. Tänään bongattu Rajatorpantiellä Pähkinärinteen kohdilla siirtokilvissä ollut hopeinen GTV. Oliko joku foorumilaisista? Lapa ei noussut, taisi puhua puhelimeen? Mahdollisesti bongattu sama peli myöskin muutama viikko sitten Lähderannassa.

Avatar
wetear
Viestit: 168
Liittynyt: 02 Helmi 2004, 03:42
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja wetear »

Makeeta kun GTV omistajat saa lajitovereita ja informoi niistä iloisina kaikkien Alfakuskien iloksi :-D

Onneksi tusina-Alfojen kuljettajat ei iloitse (vai murehdi) uusista lajitovereista. :mrgreen:

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

EVO kirjoitti:Rupeaa kohta GTV olemaan yleinen malli täällä suomessa. Tänään bongattu Rajatorpantiellä Pähkinärinteen kohdilla siirtokilvissä ollut hopeinen GTV. Oliko joku foorumilaisista? Lapa ei noussut, taisi puhua puhelimeen? Mahdollisesti bongattu sama peli myöskin muutama viikko sitten Lähderannassa.
En mene takuuseen mutta saattaa olla sama kaveri jonka kanssa juttelin lähdenrannan essolla joku aika sitten..
Hopeinen 3.0 GTV punaisilla nahoilla ja phonedialeilla, keski iän kieppeillä oleva mieshenkilö joka ei ole kertomansa mukaan foorumilaisia tai klubilaisia..

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

MarcusV kirjoitti:En mene takuuseen mutta saattaa olla sama kaveri jonka kanssa juttelin lähdenrannan essolla joku aika sitten..

Varmaan sama kaveri. Tuolla Lähderanta-Laaksolahti-Lippajärvi-Viherlaakso akselilla pyörii muuten aika paljon Alfoja. Muutamalla on lapakin noussut.

Pitää kohta varmaan ruveta puuhaamaan jotain meettingia lähderannan essolle tai seston pihaan.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

EVO kirjoitti:
MarcusV kirjoitti:En mene takuuseen mutta saattaa olla sama kaveri jonka kanssa juttelin lähdenrannan essolla joku aika sitten..

Varmaan sama kaveri. Tuolla Lähderanta-Laaksolahti-Lippajärvi-Viherlaakso akselilla pyörii muuten aika paljon Alfoja. Muutamalla on lapakin noussut.

Pitää kohta varmaan ruveta puuhaamaan jotain meettingia lähderannan essolle tai seston pihaan.
Oletko itse jostain täältä päin??
Itse pyörin päivittäin tällä akselilla entisenä Laaksolahtelaisena :)
Järvenperässä ajelen itse aika paljon, kannatetaan esso miitinkiä :D
Olenko mahdollisesti joskus tullut vastaankin??

Avatar
AutonAlfa
Viestit: 1013
Liittynyt: 01 Loka 2003, 03:27
Car(s): Alfoja :)
Paikkakunta: Laitila

Viesti Kirjoittaja AutonAlfa »

Eilen tuli bongattua Roach:in 156 SW ja isäntä itse. Näkyi kulkevan Turun keskustan kautta Kakskerran kiemura pätkille :lol:

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

MarcusV kirjoitti:Oletko itse jostain täältä päin??
Itse pyörin päivittäin tällä akselilla entisenä Laaksolahtelaisena
Järvenperässä ajelen itse aika paljon, kannatetaan esso miitinkiä
Olenko mahdollisesti joskus tullut vastaankin??
Asun Lippajärvellä joten kyllä näillä nurkilla tulee pyörittyä joka päivä. Ei kyllä tule mieleen, että olisin sinua bongannut...

Täytyy ruveta puuhaamaan tuota esso meettinkiä johonkin väliin. Pyöriiköhän tällä akselilla mahdollisesti muitakin foorumilaisia? Käsi pystyyn. Ainakin Alfoja pyörii paljon...tuossa vieressä pyörii esim. hopeinen 166 2.5:n koneella.

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tuo paikka nyt on niin lähellä että eiköhän sinne voisi tulla muualtakin.

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Tottakait voi tulla, vaikka Utsjoelta saakka :lol:

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

EVO kirjoitti:
MarcusV kirjoitti:Oletko itse jostain täältä päin??
Itse pyörin päivittäin tällä akselilla entisenä Laaksolahtelaisena
Järvenperässä ajelen itse aika paljon, kannatetaan esso miitinkiä
Olenko mahdollisesti joskus tullut vastaankin??
Asun Lippajärvellä joten kyllä näillä nurkilla tulee pyörittyä joka päivä. Ei kyllä tule mieleen, että olisin sinua bongannut...

Täytyy ruveta puuhaamaan tuota esso meettinkiä johonkin väliin. Pyöriiköhän tällä akselilla mahdollisesti muitakin foorumilaisia? Käsi pystyyn. Ainakin Alfoja pyörii paljon...tuossa vieressä pyörii esim. hopeinen 166 2.5:n koneella.
Hienoa :D Niin pyörin muuten itsekin päivittäin täällä, asun siinä järvenperästä muutama kilometri kehä kolmosen ulkopuolelle...
Eilenkin tuli tossa kulloonsillan jälkeen punanen 156 vastaan, saatto olla kutonenkin. Eipä lapa noussut kyllä :)
Pistetään ihmeessä joskus miitti pystyyn, täydellisiä miittipaikkoja olisi esim Järvenperän Esso tai esim Bembölen kahvitupa :)

Avatar
Carlos
Viestit: 1932
Liittynyt: 06 Syys 2004, 17:06
Car(s): 164 TS -89,
164 Super 3.0 -93,
164 Super 3.0 -94,
164 Super 3.0 -96,
164 Q4 -94,
Mazda 2 SPORT!
Nissan X-Trail
Vespa 50 Special -74
Vespa 50 Primavera -15
Paikkakunta: Mankkaa,Kiimajärvi

Viesti Kirjoittaja Carlos »

Voisin myös ilmaantua paikalle, jos vain sopii aikatauluihin.. 8)

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

No niin, johan rupeaa olemaan kiinnostuneita. Pistäkääs ehdotuksia ajankohdalle ja hieman paikkaehdotuksia.
Itselle käy vaikka jo ensi vk:loppuna tietysti joillakin rajoituksilla. Tuo Vanhankartanon esso voisi olla ihan jees meettinki paikka esimerkiksi?

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Tehkää uusi ketju niin muutkin huomaa ja pysyy tämä bongauksille.

Kiitos.

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

Jees, hieman meni off topic mutta nyt tehty uusi ketju.

Avatar
Wile E. Coyote
Viestit: 4112
Liittynyt: 23 Kesä 2003, 07:24
Car(s): GTV V6 TB 1996
käyttöauto:turbo traktori
156 V6 Q2 2000
"in memoriam"
Paikkakunta: Kuusankoski

Viesti Kirjoittaja Wile E. Coyote »

On se kumma kun tämän seudun Alfistit on lakanneet morjestamasta. Lapa heiluu niin pirusti eikä mitään vastausta :x :? :cry:
(Sori oli pakko avautua kun luki iloisia kohtaamisia)

Yhden kanssa juttelin huoltsikan pihassa ja koitin foorumia mainostaa, mutta ei tuntunut kovin tuulta ottavan...taisi kyllä carf:iin kuuluakin
Ayrton Senna da Silva forever

Avatar
MK
Viestit: 378
Liittynyt: 16 Loka 2003, 07:12
Car(s): ex 166TS, ex 166 2,5, 166 JTD, GTV 3,0
Paikkakunta: Anjalankoski

Viesti Kirjoittaja MK »

Saman asian olen pannut merkille.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Kukapa lie tuli tänään minua mustalla GTV:llä vastaan aamulla siinä kymmenen pintaan kehä ykkösellä pikkusen ennen itäkeskusta??
Olisko ollu JRA?? Ainakaan vanteet ei näyttänyt siltä miltä viimeksi :D

JRA
Viestit: 144
Liittynyt: 18 Elo 2004, 17:52
Paikkakunta: PK-seutu

Viesti Kirjoittaja JRA »

MarcusV kirjoitti:Kukapa lie tuli tänään minua mustalla GTV:llä vastaan aamulla siinä kymmenen pintaan kehä ykkösellä pikkusen ennen itäkeskusta??
Olisko ollu JRA?? Ainakaan vanteet ei näyttänyt siltä miltä viimeksi :D
En ollut minä, kuka lienee ollut? Auto on ollut viikon työnantajan tallissa ja on ajeltu emännän 156 JTS SW:lla. Talvikumit pitäisi saada alle tällä viikolla. Mugellot eivät sitten sopineetkaan, etujarrusatula otti kiinni vanteeseen. Tilasin Alession 16" Fusionit ja pitäisi sopia, mutta antaas katsoa...

Eli auto taas tien päällä viimeistään ensi viikolla, mutta teledialit on silloin jo talvisäilytyksessä.

Juza
Viestit: 76
Liittynyt: 07 Kesä 2004, 01:32
Car(s): 2019 C 43 AMG & 2015 Dodge Durango
Paikkakunta: Des Moines

Viesti Kirjoittaja Juza »

Oulun suunnalla ainoat moikkaukset taitaa olla tullu tummasta GTA:sta, viimeks yliopiston lähellä liikennevaloissa. Tunnistaako joku itsensä? Ite ajelen siis limen vihreellä 147:lla.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

olisiko tumman GTA:n kuski ehkäpä erään arefin toimintaa oulussa vetävän tapanin auto..

Avatar
Roach
Viestit: 786
Liittynyt: 04 Maalis 2003, 22:02
Car(s): 147 + 159
Paikkakunta: Paimio

Viesti Kirjoittaja Roach »

AutonaAlfa kirjoitti:Näkyi kulkevan Turun keskustan kautta Kakskerran kiemura pätkille
Kuinka on mahdollista, etten muista tuolla edes ajaneeni aikoihin? :wink:

Avatar
Rolle
Site Admin
Site Admin
Viestit: 7738
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 18:48
Car(s): RRS + F20
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Rolle »

Hopea GTV Arkadiankadulla komeasti parkeerattu suoraan kadulle. Samalla kadulla vaikka kuinka usein musta 156. Musta widebody 155 kurvasi Runeberginkadulle, olipa päivä :lol:

Avatar
HR
Viestit: 783
Liittynyt: 03 Maalis 2003, 11:32
Car(s): 147 1.6 TS
Mondeo 2.0 TDCi
Paikkakunta: Kempele

Viesti Kirjoittaja HR »

90 kirjoitti:olisiko tumman GTA:n kuski ehkäpä erään arefin toimintaa oulussa vetävän tapanin auto..
Luultavasti, kun ei ollut se punainen.
"Timing cingulum off et valuulas node"

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

EdotL kaahotti vastaan Mälikkälässä Motonetin kohdilla. Lapakin nousi.

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jahans bongasimpas tummanvihreän 156:n täällä oulaisissa ruokatunnilla käydessä..olisko forumilaisia sillä tuskin on täältä tuppukylästä lähtöisin tuo..

Avatar
EdotL
Viestit: 878
Liittynyt: 20 Touko 2004, 09:34
Car(s): 156 V6 -03 ex:156 2.0ts -98
Paikkakunta: Turku
Viesti:

Viesti Kirjoittaja EdotL »

mml kirjoitti:EdotL kaahotti vastaan Mälikkälässä Motonetin kohdilla. Lapakin nousi.
Ja sama toisinpäin. :)

Curva Grande
Viestit: 301
Liittynyt: 02 Syys 2003, 01:07

Viesti Kirjoittaja Curva Grande »

Bongattu punainen GTV turbo Lahdessa ti illtapäivänä. Ajoi ohitseni, soitti torvea ja tervehti. Ratapäiviltä tuttu, mutta ei taida vaikuttaa forumissa. Juttuhaluja näytti olevan, mutta ikävä kyllä ei ollut aikaa pysähtyä.

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

niki kirjoitti:
puuha kirjoitti:Harmaa GTV bongattu tänään n. klo 11 Hippoksentiellä kääntyen jäähallille. Kuskina hemaiseva pitkätukkainen blondi.
Morjestelin kyllä mutta en saanut osakseni edes sitä tuijotusta, mitä tuokin tuossa nyt heiluttelee....
Mutta tämän näköisiä blondeja morjestelee kyllä ilolla!
Itse olen nähnyt ko. blondin saman GTV:n ratissa varmaan 4 kertaa, blondinkin parin metrin päästä livenä. :shock: Ei paha...

Eipä vaan ole morjenstellut kertaakaan vaikka kuinka olen huitonut :wink:

Vittu sentään!

Mäkin näin sen tuossa eilen... Ei todellakaan huono! Mutta miksi se ei moikkaa? Vilkaisi kyllä kohti ja hymyili pirullisesti...

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Vongataan se porukalla seuraavaan miittiin.

Kuka hoitaa asian?
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
mml
Viestit: 1109
Liittynyt: 25 Huhti 2004, 15:22

Viesti Kirjoittaja mml »

Jos mä sen vielä jossain nään, ni kiillaan sen takuuvarmasti ojaan ja uhkailen sitä GTV:n vaitumisella MB 200 D:hen niin kauan että suostuu mukaan miittiin! Makso miä makso... :twisted:

Avatar
Jappe
Viestit: 1710
Liittynyt: 06 Maalis 2003, 21:49
Car(s): GTV 2.0 TS
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Jappe »

Hehee! Tuliko kellään mieleen, että toi blondi ei tajua et moikkaatte sille ALFAN takia :mrgreen:
- Alfaholic -

Avatar
puuha
Viestit: 1889
Liittynyt: 23 Heinä 2003, 03:52
Car(s): BMW
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja puuha »

Eikä ! Ihan totta. Sittenhän blondit on keskimääräistä älykkäämpiä 8)
Makaroonia jo vuodesta -98

Avatar
motorhead
Viestit: 401
Liittynyt: 18 Touko 2004, 02:43
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja motorhead »

mml kirjoitti:
Mäkin näin sen tuossa eilen... Ei todellakaan huono! Mutta miksi se ei moikkaa? Vilkaisi kyllä kohti ja hymyili pirullisesti...
Syy miksi se ei morjestele on varmaan se että se on käynyt foorumilla ja nähnyt kuvia Turun miiteistä ja raukkaparka pelästynyt meidän miehistä sisäistä kauneutta :)

onefromnorth
Viestit: 793
Liittynyt: 28 Loka 2004, 11:08
Car(s): Alfa GTV V6 Tbo -95, Fiat Croma ie -89, Saab 9-5 Wagon -02
Paikkakunta: Oulu / Munchen

Viesti Kirjoittaja onefromnorth »

Eiköhän nuo Piipot ja kumppanit nimenomaan lahjoittele rahojansa meille vähempiosaisille ostaessaan kalliita autoja. Taitaa tuosta Porchestakin mennä melkoinen autovero meidän tavallisten ihmisten teatter, maantie, jäähalli, koulu, sairasvakuutus ja muita menoja rahoittamaan. Eli lisää GT Porcheja suomeen ja tuloverot sitä myöten alas!!!

Avatar
sirTONTO
Viestit: 79
Liittynyt: 07 Syys 2004, 05:31
Paikkakunta: Tampere

bongaus

Viesti Kirjoittaja sirTONTO »

tänään hopea 147 gfe-xxx hämeellinnantiellä martsarin kohilla
ja hopia 156 ilman perän merkkejä tais jja-xxx öllä lahden tien lähettyvillä helsingissä niin ja oikee takavalo pimeenä
ASSISTENZA TECNICA

Avatar
Sixgear
Viestit: 338
Liittynyt: 28 Maalis 2004, 00:07

Viesti Kirjoittaja Sixgear »

Töölön kisahallin parkkiksella tänään hopean/kullan värinen Alfa Romeo GT. Koekilvissä oli tuo herkku.
Tallissa Alfan mentävä aukko

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

bongasin shamppanajan värisen 75 TS:n eilen keskiviikkona kärkkäisen parkkipaikalta ylivieskassa, ajoi ohi kun olin tankkaamassa, olisikohan ollut nimim Teeäs Raahesta... :)

Avatar
Hämis
Viestit: 442
Liittynyt: 05 Elo 2003, 17:20
Car(s): MB GLE 500e
- MB GLC 220d,
- BMW 328i (F30),
- Chrysler Voyager Signature Edition,
- 159 Q4 JTDm,
- 156 TS Selespeed SW
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja Hämis »

Musta GTV suhahti eilen ohi n. 8.30 Turussa Hämeentiellä. Mahtoiko olla joaweste?

Avatar
Teeäs
Viestit: 95
Liittynyt: 25 Elo 2003, 20:35
Car(s): 75TS,156V6,156JTD16v,Alfetta GT,145JTD
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja Teeäs »

90...enpä ollut minä tällä kertaa...

Avatar
90
Viestit: 7983
Liittynyt: 27 Helmi 2003, 23:32
Car(s): --------------------
Giulia super -17,
166 3.2 -99
164 3.0 autom -88
QP IV V6 evoluzione -00
Neckar jagst 770 - 65
Paikkakunta: pohjois-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja 90 »

jeps..bongasin muuten saman alfan tänään oulaisissa, olin tupakalla tuossa työpaikanpihalla niin ajeli ohi tuonne sairaalalle päin..olisikohan oulaisen alfa kanta kasvussa.. :wink:

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Oliko Sassicaian GTA Automilanon pihassa aamulla 18.11. Entä oliko samassa paikassa ollut 75 V6 jonkun palstalaisen?

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Savo kirjoitti:Oliko Sassicaian GTA Automilanon pihassa aamulla 18.11. ?
Oli. Vuosi täynnä ja piti huoltaa. Olikin mielenkiintoista matkata sieltä keskustaan bussilakon takia. 71 kulki kyllä (ainoana vissiin sen suunnan linjoista), mutta meni täytenä pysäkin ohi ja pysäkillä seisseet tantat kiroilivat että oli jo kolmas joka teki näin. Käppäilin Lahdentien ali ja menin sitten 57:lla jaffa-areenalle ja siitä pasilan asemalle ja junalla loput. Eikä kestänyt kauaa. Eläköön julkiset. :evil:

Avatar
joaweste
Viestit: 205
Liittynyt: 17 Heinä 2003, 16:23
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja joaweste »

Sportwagon kirjoitti:Musta GTV suhahti eilen ohi n. 8.30 Turussa Hämeentiellä. Mahtoiko olla joaweste?
Joo, oli pakko käydä kokeilemassa jos talvirenkaissa on pitoa ennen töihin menoa :wink:
______________________________________

Avatar
Savo
Viestit: 2044
Liittynyt: 23 Elo 2003, 15:42
Car(s): GT 3,2 ja 159 TBi.
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja Savo »

Sassicaia kirjoitti:Oli. Vuosi täynnä ja piti huoltaa. Olikin mielenkiintoista matkata sieltä keskustaan bussilakon takia. 71 kulki kyllä (ainoana vissiin sen suunnan linjoista), mutta meni täytenä pysäkin ohi ja pysäkillä seisseet tantat kiroilivat että oli jo kolmas joka teki näin. Käppäilin Lahdentien ali ja menin sitten 57:lla jaffa-areenalle ja siitä pasilan asemalle ja junalla loput. Eikä kestänyt kauaa. Eläköön julkiset. :evil:
Jos tuo matkasi tapahtui 18.11, niin tultiin melkein vastakkain. Minä kävelin Pasilan asemalta (lähdin ehkä 8:20) Automilanoon. Jos olisin tullut aikaisemmin, olisin toki voinut tarjota kyydin.

Sassicaia
Viestit: 735
Liittynyt: 07 Kesä 2003, 17:35

Viesti Kirjoittaja Sassicaia »

Savo kirjoitti:Jos tuo matkasi tapahtui 18.11, niin tultiin melkein vastakkain. Minä kävelin Pasilan asemalta (lähdin ehkä 8:20) Automilanoon. Jos olisin tullut aikaisemmin, olisin toki voinut tarjota kyydin.
No näin taisi käydä, lähdin AM:stä vähän yli 8 ja olin areenan pysäkillä about 8:45 josta lähdin talsimaan. Oli kyllä sen verran liikennettä ja osa pöhköistä vielä kesärenkailla, että olisi voinut ytimeen meno hiukan kestää Alfallakin, mutta kiitos tarjouksesta :-D

Avatar
EVO
Viestit: 323
Liittynyt: 14 Syys 2003, 03:41

Viesti Kirjoittaja EVO »

MarcusV taisi ajella tänään kehä kolmosen vierttä menevällä tiellä siinä Järvenperän esson lähettyvillä about viiden kieppeillä? Olin kehällä matkassa kakkosautolla, tarkkasilmäinen kun huomaa Alfan missä vaan.
Tuli hommattua Thema taas vaihteeksi. Sillä olisi tarkoitus ajella talvi.
Alfa lähtee lepäilemään talliin sunnuntaina jotenka mut bongaa hopean värisen Theman ratissa ainakin toistaiseksi.

Avatar
MarcusV
Viestit: 1028
Liittynyt: 25 Heinä 2004, 00:13
Car(s): Jenkkejä ja vaimon 159 1.9 JTS -07 Rosso Alfa, Ex.Alfa GT 2.0 JTS -04 , GTV V6 turbo, Fiat Coupe 20VT
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja MarcusV »

Todennäköisesti olin minä :) Onhan tässä päässyt jo kokeilemaankin GTV:n ajo-ominaisuuksia lumella.. Kait sen talven tälläkin ajelee :)

Lukittu