joo, espoossa saa ti hallin 20 e tunti niin siinä kyllä ehtii pestä hyvinhagger16 kirjoitti:^Joo, eipähän niistä ole kuin pölyjen huuhdontaan äskettäin vahatun auton pinnalta.
Onneksi noita TI-halleja on olemassa kohtuu hintaan..

Valvoja: Moderators
joo, espoossa saa ti hallin 20 e tunti niin siinä kyllä ehtii pestä hyvinhagger16 kirjoitti:^Joo, eipähän niistä ole kuin pölyjen huuhdontaan äskettäin vahatun auton pinnalta.
Onneksi noita TI-halleja on olemassa kohtuu hintaan..
Aikoinaan (joku 6-8 vuotta sitten) kun pösö Ankkalinnaan narskahti, niin kyllä neiti kysyi ihan suoraan että onko hiassa mitään temppuja jotta auton sais nilkutettua Mikkeliin... Oliko sitten alueellaan vähän ryysistä vai mikä.Alfissimo kirjoitti:VJ:llä on suhteita.
Pösön assistance-palvelu toimi kyllä hyvin, kun tuli tarvetta. Yksi soitto riitti ja reilu puoli tuntia soitosta oli jo auto nousemassa hinurin lavetille.
Minunkin näkemäni huonoon kuntoon saatetut maalipinnat on kyllä aiheuttettu käsin pesulla. Liian vähän vettä käytetty.Alfissimo kirjoitti:Lahti kaupunkissa saa klo.20 jälkeen harjapesun 5.50€. Ei pal kannata alkaa käsin hieromaan, eikä nuo pehmoharjat ole tähän mennessä yhdenkään omistamani auton maalia pilanneet.
Joo elikkäs.Rauta kirjoitti:Hetken aikaa meni ennekuin tänne kehtasi kirjoittaaEli MiTo kesti tosiaan noin yhden vuorokauden/n. 125 km. Perjantai-iltana jäätiin tien varteen, ongelmana joko akku tai laturi. Ei riittänyt sähköä autoon, yhtäkkiä pimenivät kaikki laitteet peräkkäin eikä käynnistynyt mokoma enää. Meillä on ollut nyt 22 autoa joista hinauspalvelua on päässyt käyttämään 3 kappaletta, kaikki alfoja
Kannattaa kokeilla tehokasta harjatonta. Huomannut olen, että toisilla "paine" on tasoa mitä hanasta tulee, toislla sitten vedetään 15barin ylipaineella vettä päälle. Keravan tebsulla esim. on älyttömän korkea paine, mut ei vielä ole maalit lähteneet... Mutta vaikka kuinka käyttää liuotinta, ei pelkkä painepesu riitä. Tarvitaan se mekaaninen hankaus, jos ei ole todella hyvää vahapintaa alla.jkk kirjoitti:kävin eilen paljon kehutussa harjattomassa pesussa josta maksoin n.20 e. no auto sisään pesu ja auto ulos. kuinka ollakkaan vanteet ihan skeidaset mutta sitä osasinkin odottaa ettei välttämättä puhdistu monipuolat helpostilmutta toinen kylki ihan skeidassa, puskurit skeidassa mitä helv. sama kun ois heittäny rahaa pytystä. sain sit ilmasen pesun kaupanpäälle mitä tuskin aibon käyttää. pesen siis jatkossa ihan käsin enkä laiskottele.
Et vaan oo osannu kattoo tarpeeks tarkastiAlfissimo kirjoitti:Lahti kaupunkissa saa klo.20 jälkeen harjapesun 5.50€. Ei pal kannata alkaa käsin hieromaan, eikä nuo pehmoharjat ole tähän mennessä yhdenkään omistamani auton maalia pilanneet.
En paljoo valittais, jos pääsisin meidän salin mammojen kaa samaan suihkuunTazio kirjoitti:Salilla miesten suihkutilat remontissaJos hommat etenevät normivauhdilla joutuu käyttämään naisten puolen pesutiloja juhannukseen asti, prkl
Ajan Alfa Romeolla ja Fiatilla - elämäni siis on pelkkää jaloissa pyörivien naaraiden syrjään potkimista. Minun ikäiseni mies kaipaa treenin jälkeen hetken lepoa ja rauhaa.Jonzan kirjoitti:En paljoo valittais, jos pääsisin meidän salin mammojen kaa samaan suihkuunTazio kirjoitti:Salilla miesten suihkutilat remontissaJos hommat etenevät normivauhdilla joutuu käyttämään naisten puolen pesutiloja juhannukseen asti, prkl
Läppäri messiin vaan. Kyllähän tunnin tai jopa pari vaikka lukee sarjakuvia tai tekee töitä.JaRoDD kirjoitti:Niin ja olihan siinä tietty se ongelma, että auto pitää sinne jättää... Milläs Visamäessä aikaa saat kulumaan eikä laiskat sieltä keskustaan kävele.
TI-hallien hinnoittelua löytyy melkein yhtä paljon erilaisia kuin hallejakin. Nyt käyttämäni toimii poleteilla (esim. painepesuri) ja hanasta voi ottaa vettä niinkuin haluaa ja aikaa ei oteta. Tosin en ole katsonut mitä tuumattaisiin, jos hieroisi koko päivän.. Yleensä teen hommat loppuun omassa tallissa.Alfissimo kirjoitti:Kivistönmäen TI-hallissa minimiveloitus on muistaakseni 6.50/15min ja ylimenevät 20c/minuutti.
Senhän pitäisi olla nimenomaa pystysuuntaista, koska yläharja pyörii auton pituussuunnassa? Vaakasuuntaiset voisivat olla luukun takaosassa, toisaalta sinnekin osuu kolme harjaa (yläharja = pitkittäinen, sivuharjat = poikittainen) ...insinörtti kirjoitti:Ja takaluukku oli täysin mattapintainen & täynnä hienoja, vaakasuuntaisia naarmuja, mitkä eivät voi olla mistään muusta kuin harjapesusta peräisin.
Mitä mä oon sisäpeilistä tsiigannu ni kyllä ne hinkkaa sedaniaki. Pelkällä horisontaaliharjalla saattas jäädä alareunaan vielä enemmän sontaa.hagger16 kirjoitti:^Vaakaharjat taitaa pyörittää Stilon muotoisen auton takalistoa?
Tuttu efekti.Cuore Sportivo kirjoitti:Kaljanjuomiseksi se pääosin meni, mutta myöhään illalla alkoi jo silmä lepäämään.
Pystyisitkö tuohon antamaan jotain ohjeita. En ole itse rohjennut konehuonetta koskaan pesemään..Cuore Sportivo kirjoitti:Aiheeseen liittyen. Eilen iltapäivällä lähdin vielä pesemään/putsaamaan 159:n konehuonetta - sitä kun ei ollut kukaan aikaisemmin uskaltanut siivota.
Mun reilu 3-v. Asuksen akku kestää tällä hetkellä johdotta 5 minuuttiaAlfissimo kirjoitti:Reilu 2 vuotiaan läppärin (Asus) akku huutaa jonkun itsevalvonnan kautta olevansa viallinen. Välillä näyttää tyhjää, sitten yhtäkkiä täyttä ja näyttää mitä tahansa, saattaa kone sammua itsestään. Luottamusta herättävää alkaa kirjoittamaan mitään kovin tärkeää tekstiä, ellei kone sitten ole jatkuvasti johdossa kiinni. Ottaa kyllä virtaa vastaan ja toimii, mutta akkunäyttöön ei pysty enää luottamaan ollenkaan ja siinä missä akku ennen kesti norminetti-yms. käyttöä helposti kolme-neljä tuntia, on tällä hetkellä tunti jo riskirajoilla ilman johtoa ja harvemmin nämä itsestään paranevat. Kun olisikin joku normaali akun vähitellen tapahtuva hiipuminen kyseessä, mutta pitääkö näin kerrasta kyrvähtää.
Nimim. yksi sähköinen, melkein jo valmiiksi täytetty työhakemus piti sitten tehdä kokonaan uusiksi ko. ominaisuuden ilmestyessä ensimmäisen kerran.
Euroopasta ei, mutta Kiinasta kyllä. Ja brändinäkin ihan oikea. Tietty ovela on jos hankkii suoraan akkuvalmistajan akun, ennen brändäystä (usein OEM:ksi kutsutaan myös)ragazza kirjoitti:Mun reilu 3-v. Asuksen akku kestää tällä hetkellä johdotta 5 minuuttiaAlfissimo kirjoitti:Reilu 2 vuotiaan läppärin (Asus) akku huutaa jonkun itsevalvonnan kautta olevansa viallinen. Välillä näyttää tyhjää, sitten yhtäkkiä täyttä ja näyttää mitä tahansa, saattaa kone sammua itsestään. Luottamusta herättävää alkaa kirjoittamaan mitään kovin tärkeää tekstiä, ellei kone sitten ole jatkuvasti johdossa kiinni. Ottaa kyllä virtaa vastaan ja toimii, mutta akkunäyttöön ei pysty enää luottamaan ollenkaan ja siinä missä akku ennen kesti norminetti-yms. käyttöä helposti kolme-neljä tuntia, on tällä hetkellä tunti jo riskirajoilla ilman johtoa ja harvemmin nämä itsestään paranevat. Kun olisikin joku normaali akun vähitellen tapahtuva hiipuminen kyseessä, mutta pitääkö näin kerrasta kyrvähtää.
Nimim. yksi sähköinen, melkein jo valmiiksi täytetty työhakemus piti sitten tehdä kokonaan uusiksi ko. ominaisuuden ilmestyessä ensimmäisen kerran.Johdon armoilla siis... Tosi hyvä kone kyllä muuten, joten laitoin tilaukseen Saksasta uuden akun..
^^ En kyllä löytänyt (Euroopasta) mun N71-Asukseen siedettävän hintaista originaaliakkua. Ranskasta olisi saanut 100e, joten päädyin hyvät arvosanat saaneeseen OEM-akkuun puolet halvempaan hintaan.
Kello kesä-/talviaikaanSkodisti kirjoitti:^ Onnea Kiinan akku-arpajaisiin.http://murobbs.plaza.fi/kannettavat-tie ... -akut.html
Edit
Avautuminen: Foorumin kellonaika. Olis edes Italian paikallista aikaa.
Nimenomaan. Saa sieltä laadukasta tavaraakin, taustoja joutuu vähän selvitellä.Aquatica kirjoitti:^
Tuo on ihan P-A:taFeikit, piraatit ja kura on oma lukunsa.
Tottakai, kun internetin kauppapaikasta puhutaan siellä myös tuota kuraa on, mutta Sanyon akku on Sanyon akku on Sanyon akku - tai siis kennot. Kaveri käyttänyt noita jo lie yli 10v ajan useissa sadoissa läppäreissä, on kai siellä kaksi viallista akkua ollut? Tuppasi siis hankkimaan firmojen vanhoja koneita, pisti kuntoon (uusi näppiksiä, näyttöjä, saranoita, akkuja ymv. pientä) ja myi voitolla eteenpäin.
Tekee toki hieman taustatutkimusta ensin, ettei ihan pelkän myyjäpuheen mukaan osta. Tuo taustatutkimus kun ei ihmeitä vaadi, hieman googlettelua ja jos on tuotteesta kuva, jossa sarjanumerot ymv. niin voi hyvin vilkuilla niitäkin. Toki myyjän saama palaute myös.
Nyt eletään talviajassa, joten ei ihme, jos kesäaika ruksattuna menee foorumin kello tunnin edellä.h_lauri kirjoitti:^Runttasin kesäajan päälle ja muutin aikavyöhykkeeksi +2, koska eikös me Grinitzin ajasta olla kaksi tuntia edellä. Vorumin kello on silti tunnin edellä koneen kelloon verrattuna, joka siis on Suomen ajassa. Mitä mä nyt taas en tajuu?
Öö... eihän pidä vai enkö vain tajunnut mitä tarkoitit?h_lauri kirjoitti:^Jännää että kesäaika pitää olla pois päältä että se on päällä.