Ei se "550i" kylläkään taida uniikki olla, Suomessakaan. Tässä Kaivokselan nurkilla liikkuu yksi kappale "550i"-tekstillä varustettua e34:sta, samalla porukalla on myös A8-Audia sun muuta kivaa joten teksti voipi vaikka pitää paikkansa.
A2K kirjoitti:
ja loppu sanoiksi että suomen "autolaki" ja katastus on PERSEESTÄ!!!!
No joo, minun mielestäni on kyllä hyvä, että valvontaa on ja vielä tiukkaa sellaista. En halua mitään huolimattomasti kasattua ja käsistä karannutta tee-se-itse-viritelmää omalle kaistalleni nokka väärään suuntaan. Asiakkaiden kyykyttäminen onkin sitten toinen juttu.
"No kid ever grew up with a picture of a Passat on his bedroom wall."
Varmasti ihan mukavia pörinöitä ja fiiliksiä irtoaa kun lyö poljinta tiskiin, mutta ruma se on, ei auta mikään. Ei oikein sytytä..
Omistajilleen ovat kuitenkin varmasti tuollaiset palkitsevia projekteja, kun pääsee lopulta nauttimaan työnsä hedelmistä, varsinkin jos on nähty erityistä vaivaa ja tehty homma huolellisesti.
Minkähän näköstä täydellistä tekniikan vaihtoa tuohon 156:seen sais väsättyä? No ei, taidan pitää ihan originaalina, varsinkin kun taito ei ole hyppysissä.
Talvivanteetkin ovat hienot sinällään, mutta mun mielestä ne ei oikein sovi tohon autoon tai sen väriin. Auto voisi olla parempi eri värisenä.
Toi sininen sopisi ehkä paremmin e30:iin.
Levikkeissä ei mielestäni ole menty vielä liian pitkälle.
mutta ruma se on, ei auta mikään. Ei oikein sytytä..
sehän on yhdenlainen sleeperi, rumahko ulkonäkö jonkun mielestä on hyvä jekku...näyttää äkkiseltään aivan perusteinivehkeeltä mutta moottorin möyrynä viimestään paljastaa asian laidan kun oot liikennevaloissa vieressä...
On näköjään jonkin verran ollut hommaa tuon kanssa... Viimeistään tässä vaiheessa päätin, että taidan edelleenkin pysyä ihan orginaaleissa, niin pääsee helpommalla Ihan kunnioitettava lopputulos, vaikka ulkonäkö ei minunkaan mieleeni ole... väärä väri, väärät vanteet...
Juu kyllä rasvis on oikeassa, kyll niitä "550":siä on ainakin toinenkin suomenmaalla ja se oli kun viimeksi katselin niin aivan orkkis 520:sen näkönen. Ahvenistoakin silloinen omistaja sillä kiersi, ajat ei kyl mitään ihan älyttömiä olleet.
Mutta tosissaan hieno projekti ja huutaa kyl niit föönejä kylkeen ja 850csi:n manuaaliaskia niin päästään asiaan Tuomosenaanhan siinä on vain 300hv.
no eipä tuo kaksikappalettakaan vielä kovin mahdottomia ole...
jännä vain että on haluttu nähdä tuommoinen vaiva kun M5:n ja 540:n kulkevat samaan malliin,
lieneekö syynä sitten ollut se että tällaista ei suomesta kovin montaa löydy päinvastoin kuin noita tehtaan vauhtimalleja...
b kirjoitti:Juu kyllä rasvis on oikeassa, kyll niitä "550":siä on ainakin toinenkin suomenmaalla ja se oli kun viimeksi katselin niin aivan orkkis 520:sen näkönen. Ahvenistoakin silloinen omistaja sillä kiersi, ajat ei kyl mitään ihan älyttömiä olleet.
Se täällä päin liikkunut taisi olla ruskeanharmaa tai siniharmaa tjsp., ihan semmoinen 520i-look. Sattui vaan silmään se huomaamaton tuplaputkisto ja 550i-teksti.
b kirjoitti:Mutta tosissaan hieno projekti ja huutaa kyl niit föönejä kylkeen ja 850csi:n manuaaliaskia niin päästään asiaan Tuomosenaanhan siinä on vain 300hv.